Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסיפור הוא כזה: לפני הרבה זמן מכר הסכים לעזור לי להביא חבילה כלשהי מחו"ל לארץ. קיבלתי כבר מזמן עידכון שהחבילה אכן הגיעה.

אבל מאז אני מנסה נואשות לקבוע איתו איך לאסוף/לשלוח אליי את החבילה וממש קשה להשיג אותו.

בעבר עוד הצלחתי פה ושם לדבר איתו והוא כביכול שיתף פעולה ועידכן שהחבילה נאספה מחבר שקיבל אותה ושהיא אצלו. אבל בחודשים האחרונים פשוט בלתי אפשרי להשיג אותו. הוא לא עונה לטלפונים, הודעות וכ'ו.

היום החלטי לנסות להתקשר אליו מנייד של חבר והפלא ופלא - הוא ענה בצלצול השלישי :shock:

שמעתי שברקע יש אנשים והוא התנצל ואמר שיחזור אליי מאוחר יותר מאחר והוא עם מישהו. מיותר לציין שלא חזר.

 

איך לעזאזל אני מצליח לדבר לליבו של הבחור ולהסביר לו שהחבילה חשובה לי ושאני רוצה כבר לאסוף אותה ולהניח לו לנפשו??? :-(

שלחתי לו הודעה שוב היוום בערב וביקשתי שלפחות יענה לי ושיעדכן אותי מה קורה מאחר ואני יודע שהוא זמין (הרי דיברנו שעה לפני).

נאדה. נעליים. זילץ. זיפו. כלום. NOTHING...

 

יש למישהו רעיונות?

פורסם

כפי שרשמתי: התקשרתי היום מנייד של חבר והוא ענה. אבל מכאן ועד לאסוף ממנו את החבילה ישנו פער אדיר.

משום מה הוא מתחמק ממני ולא ברור לי למה...

פורסם
איך לעזאזל אני מצליח לדבר לליבו של הבחור ולהסביר לו שהחבילה חשובה לי ושאני רוצה כבר לאסוף אותה?

משום מה הוא מתחמק ממני ולא ברור לי למה...

 

כנראה שהחבילה חשובה גם לו... :wink:

פורסם
מה היה בחבילה?

 

סט קפיצי הנמכה לפרוייקט שאני בונה.

 

כנראה שהחבילה חשובה גם לו... :wink:

 

קשה לי להאמין. אני המשוגע היחיד שבונה כזה רכב. בקושי רואים כאלו בארץ כבר והרכב לא נחשב כמשהו מבוקש.

פורסם

אם הוא מסנן אותך אז הסיבה ההגיונית היחידה היא שהוא מעוניין בחבילה, ואולי כבר נפטר ממנה.

מצד שני, אולי הוא פשוט מאוד מאוד עסוק.

פורסם

סע לבית שלו, תוריד נעליים בסלון וחכה, הוא יגיע מתישהו.

אם לי זה עזר בשביל לקבל פיצויים מאיזה בוס בנזונה לפני 10 שנים, גם אתה תצליח.8)

פורסם

במקומך הייתי משלים עם האבדה והולך לשלב הבא - התחשבנות. :twisted:

 

פעם היינו מפרסמים מודעת מכירה ל-106 ראלי מקורית עם 50K ק"מ ושמים את המספר שלו, שיתמודד.

היום יש ערכים אחרים בחברה הישראלית, למשל אייפון 5 חדש באריזה ופתוח לכל הרשתות באלף שקל...

פורסם
סע לבית שלו, תוריד נעליים בסלון וחכה, הוא יגיע מתישהו.

אם לי זה עזר בשביל לקבל פיצויים מאיזה בוס בנזונה לפני 10 שנים, גם אתה תצליח.8)

 

לצערי, אני לא יודע איפה הוא גר.

פורסם
במקומך הייתי משלים עם האבדה והולך לשלב הבא - התחשבנות. :twisted:

 

פעם היינו מפרסמים מודעת מכירה ל-106 ראלי מקורית עם 50K ק"מ ושמים את המספר שלו, שיתמודד.

היום יש ערכים אחרים בחברה הישראלית, למשל אייפון 5 חדש באריזה ופתוח לכל הרשתות באלף שקל...

 

חזק!!! :)

פורסם

איך אתה מפקיד בידי "מכר" שאתה לא מכיר, לא סומך ולא יודע איפה הוא גר שישגיח לך על חבילה מחו"ל?

הכסף שהועבר למוכר היה שלך או של המכר?

פורסם

מה מידת קירבתו של אותו מכר?

 

בן דוד?

 

אח של אקסית ששברת את ליבה?

 

:wink:

 

אם יש לכם מכרים משותפים תנסה להיעזר בהם להשבת האבידה.

 

במידה ולא עוזר, אין ברירה, תפרסם אותו כמו שוואדים הציע אבל עם שדרוג, ראלי זה לילדים, 205GTI 1.9 פונה גם לצעירים וגם למבוגרים המבינים :lol:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ממי קיבלת את העדכון שהחבילה הגיעה? אם זה מאותו בחור, כנראה שזה שקר ואין לו שום חבילה.

נסה לברר איפה הוא גר או עובד, היום הרבה אנשים מפרסמים משום מה פרטים כאלה בפייסבוק.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
איך אתה מפקיד בידי "מכר" שאתה לא מכיר, לא סומך ולא יודע איפה הוא גר שישגיח לך על חבילה מחו"ל?

הכסף שהועבר למוכר היה שלך או של המכר?

 

הכרתי אותו כמנהל של מועדון רכב כלשהו. הוא הציע לעזור לי.

החבילה נרכשה מאיביי ונשלחה לדותף שלו שהביא אותה לארץ.

×
×
  • תוכן חדש...