Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אבי רכש טויוטה אוריס היברידית חדשה (דגם 2013), הרכב מגיע כמובן עם המערכת המקורית הכוללת מסך מגע עם DVD וכולי,

אך משום מה הוא איננו מכיל ממשק של GPS.

אני אינני יודע אם מקלט ה GPS לא קיים במפרט או שאולי מדובר רק בכך שהתוכנה פשוט לא נמצאת שם כמו ברכבים אחרים אז זו שאלה שאני מפנה אליכם משום שלא מצאתי את המידע באתר של טויוטה למשל.

נציג המכירות אמר לאבי שניתן באיזשהי קומבינציה לחבר טלפון אל המערכת ולנווט באמצעותה, משהו לא ברור.

תודה על תשובותיכם.

שרון

פורסם
שלום,

אבי רכש טויוטה אוריס היברידית חדשה (דגם 2013), הרכב מגיע כמובן עם המערכת המקורית הכוללת מסך מגע עם DVD וכולי,

אך משום מה הוא איננו מכיל ממשק של GPS.

אני אינני יודע אם מקלט ה GPS לא קיים במפרט או שאולי מדובר רק בכך שהתוכנה פשוט לא נמצאת שם כמו ברכבים אחרים אז זו שאלה שאני מפנה אליכם משום שלא מצאתי את המידע באתר של טויוטה למשל.

נציג המכירות אמר לאבי שניתן באיזשהי קומבינציה לחבר טלפון אל המערכת ולנווט באמצעותה, משהו לא ברור.

תודה על תשובותיכם.

שרון

 

 

יש לך שתי אופציות:

 

1. להפעיל waze ולהיות מחובר בbt audio וככה מה שהgps יגיד לך זה יהיה ברמקולים של הרכב אבל אז אתה תוכל לנווט ולא תוכל לשמוע רדיו/דיסקים אבל תוכל להשים מוזיקה דרך הפלאפון ולשמוע בbt audio .

 

2.תוכל להתקין ניווט על המסך המקורי שזה האופציה הכי טובה אבל לא זולה המתקין המורשה של טיוטה עושה דברים כאלה .

 

בכל אופן שיהיה בהצלחה ותתחדשו !

.Hu :eclipse sound monitor. Comp:morel supremo prototype

.Sub:hertz Mille ml3000. amp:audison thesis quattro

פורסם

שלום ותודה על התגובה.

לגבי אופציה 2 - התקנה של ניווט על המסך המקורי - לא ניתן לעשות זאת לבד? האם יש איזשהו מדריך שמסביר כיצד ניתן לעשות זאת? אני יודע שבגיל קאר מתקינים IGO אבל רק בהתקנה של מערכת מולטימדיה שלמה שכוללת DVD - זה לא משהו שחשבנו לעשות.

האם שבב ה - GPS קיים כבר במערכת?

תודה, שרון

×
×
  • תוכן חדש...