Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

האם למישהו יש מושג לגבי אפשרות החלפת הגיר מאוטומט לידני בוולקן 95 ?

דיברתי עם המחלקה בטכנית של סיטרואן והם התחילו לגמגם :? , כן כדאי , לא כדאי וכו' ובסוף אמרו לי - אין אישור יבואן (או משהו דומה).

אם למישהו יש מושג לגבי חוקיות הנושא \ היתכנות - הייתי שמח לשמוע.

אם למישהו יש המלצה על מוסכניק שיותר מבין \עשה בעבר פרוייקט דומה , הייתי מעוניין לשמוע.

ליום יום -כבר אין - פיג'ו 306 עם 167 כ"ס.

לסופ"ש (וליום יום)- קליאו ספורט עם 182 כ"ס.

פורסם

זה מנוע ה 16V?



 

אני עשיתי דבר דומה עם BX 1900 -. שזה מנוע דומה וגיר זהה

אין שום בעיה מכאנית לעשות את זה אבל מדובר בהרבה עבודה.

3 ימים במוסך.

 

אם תרצה עוד פרטים - אשמח

פורסם

שינוי מבנה מצריך אישור יבואן.

אם חלילה תסתבך בתאונה...וחברת הביטוח תגלה שינוי מבנה הוא עלולה להתנער מן הפוליסה...

(אני עשיתי שידרוג באישור יבואן ורישום משרד הרישוי)

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
שלום לכולם ,

האם למישהו יש מושג לגבי אפשרות החלפת הגיר מאוטומט לידני בוולקן 95 ?

דיברתי עם המחלקה בטכנית של סיטרואן והם התחילו לגמגם :? , כן כדאי , לא כדאי וכו' ובסוף אמרו לי - אין אישור יבואן (או משהו דומה).

אם למישהו יש מושג לגבי חוקיות הנושא \ היתכנות - הייתי שמח לשמוע.

אם למישהו יש המלצה על מוסכניק שיותר מבין \עשה בעבר פרוייקט דומה , הייתי מעוניין לשמוע.

 

 

לפי מה שאני בדקתי , מדובר , מעבר להח' הגיר , גם בהח' הקונסולה ,לוח השעונים , הוספת/הח' דוושות , ועוד כל מיני דברים שלא עולים בזכרוני כרגע ומעלים את המחיר לאיזור מחירו של הרכב.

 

לא ריאלי , אלא אם יש לך וולקן זמינה לצורך שחיטה.

 

את המחלקה הטכנית ניתן לערב אח"כ ,אם בכלל.

פורסם
שינוי מבנה מצריך אישור יבואן.

אם חלילה תסתבך בתאונה...וחברת הביטוח תגלה שינוי מבנה הוא עלולה להתנער מן הפוליסה...

(אני עשיתי שידרוג באישור יבואן ורישום משרד הרישוי)

אצלי לא רשום לא בפוליסה ולא ברשיון הרכב איזה גיר יש שם.



יותר מזה

כששאלתי את חברת הביטוח הם אמרו שזה לא משנה להם.

פורסם

ביררתי כם כמה מוסכים ואף אחד לא הזכיר החלפת לוח שעונים וכו'.

"ceyal" - הייתי לשמח לקבל עוד פרטים ממך אם אפשר.

ליום יום -כבר אין - פיג'ו 306 עם 167 כ"ס.

לסופ"ש (וליום יום)- קליאו ספורט עם 182 כ"ס.

פורסם
ביררתי כם כמה מוסכים ואף אחד לא הזכיר החלפת לוח שעונים וכו'.

"ceyal" - הייתי לשמח לקבל עוד פרטים ממך אם אפשר.

 

 

כמה מהמוסכים עשו החלפה בפועל ?

 

M&T הכוונה היא לשפר את הרכב הנ"ל בשיפור הכי גדול שאפשר , לא בגלל שהלך הגיר.

תקנו אותי אם אני שווה. :roll:

פורסם

הגיר המקורי תקין לחלוטין (והייתי מקווה להזדכות עליו ...)

הרעיון הוא שחבל לי לוותר על הרכב (שמור בטירוף - יד 1 אצלינו במשפחה...) רק בגלל שהוא אוטומטי.

ליום יום -כבר אין - פיג'ו 306 עם 167 כ"ס.

לסופ"ש (וליום יום)- קליאו ספורט עם 182 כ"ס.

פורסם

תמכור את הגיר למישהו שהלך לו הגיר אוטומטי בZX רגילה, או תפרסם אותו למכירה ותראה אם יש עניין בגיר, לזרוק אותו זאת אפשרות אחרונה אם בכלל.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

תאורטית הרעיון בר ביצוע אבל תכלס, קשה מאוד למצא מקום שיעשה לך את זה ושנית זה יעלה לך המון כסף וכשתמכור תאבד הרבה מערך הרכב,כך שאתה מפסיד פעמיים.

פורסם

אני "מפחד" שאני אפסיד די הרבה בביצועים (עד כמה שיש לאוטו ...) בגלל הגיר האוטומטי.

ליום יום -כבר אין - פיג'ו 306 עם 167 כ"ס.

לסופ"ש (וליום יום)- קליאו ספורט עם 182 כ"ס.

פורסם

את הכסף שתצטרך להשקיע בהפיכת הגיר לאוטומטי,תוכל להשקיע בשיפורים אחרים שאף ייתנו לך יותר ביצועים מרכב זהה עם גיר רגיל.

פורסם

קודם כל אתה צריך גיר.



זה נשמע מצחיק אבל מאד קשה למצוא גיר למכוניות האלה - ואתה צריך את ה גיר של הוולקן/BX GTI 1900 אם אתה רוצה גירשיוציא את מה שיש למנוע לתת

יש המון גירים של 1900 אבל הם מסרסים את המנוע כי יחסי ההעברה שלהם ארוכים יותר

 

שלב 2.

חפש ZX מפירוק ותיקח את כל החלקים השייכים לגיר הידני

מוט הילוכים + מוט מקשר+דוושת בלם וקלאצ'

 

אצלי ב BX לא היה שום שינוי בקונסולה או בלוח השעונים

אני לא יודע איך זה בZX אז שווה מאד לברר כדי שלא תתקע

 

שלב 3

תכין את עצמך לאילתורי מעברי הכבלים כי להתחיל לחפש את כל הקליפסים שמורכבים על הגיר שעליהם יושבים הכבלים זה בלגאן

 

שלב 4

קנה קלאץ' חדש.אל תתעסק עם משומש המחיר נע סביב ה 1000 ש"ח למקורי של VALEO כמדומני

 

שלב 5

חפש FLYWEEL מקורי של וולקן כי של הרכבים האחרים לא מתאים מבחינתמרווחי השיניים וזה משגע את החיישן גיר.

 

שלב 6

תכין הרבה כסף לכל הפרוייקט.

לי זה עלה 4500 ש"ח.

 

שלב 7.

תתחיל להנות

 

חשוב לציין שאצלי הגיר האוטומטי מת וזאת היתה האופציה הזולה יותר

אבל אני לא מתחרט לרגע

אתה תגלה אוטו שונה לגמרי

לא מדובר כאן בהשקעה כלכלית אלה לשם ההנאה

פורסם

קודם כל וולקן 95 אוט' זאת וולקן עם מנוע 2.0 ליטר ולא 1.9. לכן, למצוא גיר יהיה קל יותר מאשר גיר של 1.9 (נדיר יחסית). הגיר של ה-2.0 משותף למכוניות נוספות של PSA ויכול למאוד להיות שאפשר למצוא גיר כזה מפירוק ב-1K-1.5K (תלוי במצבו).

עלויות העבודה משתנות בהתאם לאיכות העבודה שאתה קובע (החלפת מצמד לחדש מקורי?, שיפוץ הגיר לפני ההרכבה?). את העבודה נטו אני מעריך ב-1.5K בערך ומומלץ לפנות למכונאים המשפרים (זיו בראש העין, אבנר מהמסגר, חזי מאלישמע) שיעשו זאת בזול יותר ומקצועי יותר ממוסך מורשה שלא בטוח שעשה המרה כזו בעבר.

 

בגדול, אני מאוד ממליץ על ההמרה הזאת, אבל חשוב לעשות אותה כמו שצריך.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

כנראה שמצאתי מוסך בצפון שיש לו וולקן לפירוק עם גיר ידני והוא מוכן לבצע את ההחלפה ולזכות אותי על הגיר האוטומטי.

אם וכאשר הפרוייקט ייצא לדרך - אארגן גם תמונות.

לבינתיים WISH ME LUCK...

ליום יום -כבר אין - פיג'ו 306 עם 167 כ"ס.

לסופ"ש (וליום יום)- קליאו ספורט עם 182 כ"ס.

×
×
  • תוכן חדש...