Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פלייאוף NBA!


adamd1
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מאמין שיש פה עוד אנשים שחיכו חודשים ארוכים עד לתחילת הפלייאוף, ואתמול בשעה טובה הוא התחיל.

בינתיים היו אחלה של משחקים: סל נצחון ומשחק ענק של אנדרה מילר, השתלטות של דרון וויליאמס, כרמלו ממשיך בשלו (למרות אחוזים לא משהו) וקיבלנו אחרי של PREVIEW למה שהולך להיות בין גריפין וראנדולף.

גם היום יש משחקים מוקדמים: אינדיאנה-אטלנטה ב8 בערך ולייקרס-סאן אנטוניו ב10 וחצי.

 

חשוב לציין! הליג פאס פתוח חינם עד מחר (שני ב00:00 שעון מזרחי שזה 7 בבוקר של שלישי).

 

עם מי אתם הולכים? אחרי שדאלאס יצאה מהתמונה אני נשארתי עם הניקס שבעזרת השם וחבריו ינצחו את מיאמי בגמר המזרח.

TFSI Power

  • תגובות 258
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בהחלט. "מכה הנשים" נתן הגנה אתמול, שיתק את פירס.

הלייקרס שלי בסדרה מול סאן אנטוניו, אני כולי תקווה שיקרה להם סימפטום שיקאגו, ושגם הם יתחילו לשחק יותר טוב בלי הכוכב שלי (דריק רוז בבולס, קוביאשי בלייקרס).

אני חושב שאחת הקבוצות שתלך רחוק העונה היא הקליפרס. הם נראים מעולה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

ערב ראשון לא מוצלח מבחינתי, עם הפסדים של בוסטון ושיקגו.

בוסטון נתנו אחלה פייט ומשאירים אופטימיות לעתיד. מבחינת שיקגו - יותר גרוע מזה כבר לא יכול להיות, ואני עדיין חושב שהם יכולים בהחלט לנצח את הסדרה.

סן אנטוניו, הקבוצה השלישית החביבה עלי משחקת היום , כאן כבר שום דבר שפחות מניצחון לא יתקבל.

בכלל למרות הסטיגמה לדעתי סן אנטוניו היא הקבוצה שמשחקת את המשחק (הקבוצתי) היפה ביותר. אני מעדיף משחק כזה ממשחק של בידודים ו1*1 כמו שמשחקת רוב הליגה.

פורסם

איך אני מתבאס שאני לא מתלהב יותר מה NBA מאז שמייקל פרש :(

באיזה ערוצים הכל משודר ב YES? בערוצים בתשלום? נשב ערב לראות אם שווה לבזבז שעתיים מול הטלויזיה :p

Opel Adam S 2017

פורסם

כל השידורים יש באינטרנט, באיכות מעולה ועם פרשנויות טובות (להבדיל מערוץ 5 ושות').

בוסטון שיחקו טוב מאוד במשך 3 רבעים, ואח"כ הגיעו האיבודים הזוועתיים (לא קשור להגנה של ניקס, כי איבוד הוא תמיד אשמת המוסר). לגבי הגנה של קיד - ראו את הסל של פירס על הפנים של קיד.לדעתי הבעיה הייתה רוטציה קצרה מדי של בוסטון.דוק לא שיתף מספיק שחקנים פשוט. מקווה שידע להפיק לקחים למשחקים הבאים.

קליפרס גדולים!

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

fatboy1340 - איפה אתה רואה שידורים באינטרנט? כי השידורים שאני רואה הם באיכות סבירה, לא יותר.

בנוגע לרוטציה של בוסטון אני מסכים לחלוטין, אבל זה מה יש. גם המשחק החלש של טרי לא עזר.

פורסם

יאללה תכף הספרס בתפקיד התימנייה בתחנה מרכזית

 

לינק באיכות טובה למי שרוצה:

http://www.vipboxsports.me/basketball/149985/1/nba-playoffs:-la-lakers-vs-san-antonio-spurs-live-stream-online.html

 

טיפ לכל צופי הנבא. תאכלו סלט ענק לפנישאתם צופים בשידור, בכדי שתהיו שבעים (למה המילה הזו לא נראית לי כתובה נכון?). אם תראו את הפרסומת של TNT או ABC והזבל האמריקאי שיש שם, אתם לא תאכלו להתאפק ותמצאו את עצמכם מפרקים כריך 5 סוגי בשר באמצע הלילה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אף אחד לא ראה אהה? הייתי פה לבד.

הלייקרס קיבלו בראש מהספרס. ג'ינובילי חזר בגדול.

אוקלוהומה טיילה לה מול יוסטון.

מיאמי מול הבאקס.

כרגע אין חדש תחת השמש.

היום הקליפרס VS ממפיס משחק 2. ו-ברוקלין VS שיקאגו משחק 2.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אם להארדן היה קצת סבלנות וטיפה פחות אגו אוקלהומה היו יכולים לקחת אליפות עוד השנה. אבל הזקן רצה כסף ועבר ליוסטון, פליאוף זה כנראה ההישג הגדול ביותר אליו הוא יגיע בחמש השנים הבאות (חוץ מה-80 מיליון דולר שהוא מרוויח).

פורסם

אני מסכים. אם הוא רצה אליפות, למה לעזעזל עבר מקבוצה כל כך פייבוריטית? כנראה שהכסף דיבר אליו יותר.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.


×
×
  • תוכן חדש...