Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4826 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי דיטסו שרייד 97

 

היא לא הניעה לי לפני כשבוע

 

בדקתי מתח טעינה והוא תקין 14

 

לאחר פעולה של כ 15-30 דקות שהרכב פועל הדלקתי אורות והרכב ניכבה

 

הסקתי שהמצבר כבר לא תקין

 

החלפתי לחדש והכל היה בסדר בדיוק ליום אחד

 

למחרת באתי להניע ולא מניע

 

הנעתי עם כבלים והכל בסדר , הדלקתי אורות ישר ולא נכבה האוטו

 

שיערתי שמדובר בזליגת חשמל כלשהי

 

מכיוון שאין ברשותי ציוד לבדוק את זה ( רק מד מתח רגיל ) ניגשתי למוסך שיבדקו לי את הזליגת חשמל

 

לטענתם האלטרנטור צורך בזמן שהרכב כבוי יותר מ 1 אמפר במקום 0.4

 

ד"א קיבלתי הצעה לאלטרנטור משופץ ב 250 ש"ח

 

מה דעתכם

 

תודה

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

אם אתה מיתכוון שיש לך וולט מטר אז בהחלט אפשר למדוד איתו זליגת מתח. אם זה המכשיר שיש ברשותך אפרט לך פה כיצד לבדוק זאת. וכיצד לבדוק איזה צרכן גונב את הזרם הזה.

פורסם

מצוין,

את החוט השחור חבר ליציאה של ה COM ואת האדום ליציאה שליד ה 10A. את החוגה שים על הכיתוב של ה 10A. נתק את הכותב השלילי של המצבר ואת החוטים של הוולטמטר גע עם אחד מהם בכבל שניתקת ואת החוט השני בקוטב של המינוס במצבר עצמו. מייד תקבל נתוני זרם. חזור לעדכן כמה קיבלת בתצוגה וניתקדם. שאתה עושה זאת דאג שאף מנורה לא תיפעל ודלתות סגורות.

פורסם

זרם מודדים בטור.

 

נתק את הקוטב החיובי מהמצבר.

תעביר את המכשיר למדידת זרם (ובמידת הצורך העבר את הליד למקום הנכון עבור מדידת זרם).

חבר את אחד הלידים של המולטימטר לקוטב החיובי במצבר ואת השני לנעל הכבל ששיחררת.

 

אל תנסה להתניע ואפילו לא לבצע חצי סיבוב עם המפתח, ניסיון כזה סביר שיצלה לך את המולטימטר.

 

 

 

אם מה שכתבתי נשמע כמו סינית, קרוב לוודאי שאין לך את הידע לבצע את הבדיקה בביטחה, ובמקרה הזה אל תתחיל אפילו.

פורסם
זרם מודדים בטור.

 

אם מה שכתבתי נשמע כמו סינית, קרוב לוודאי שאין לך את הידע לבצע את הבדיקה בביטחה, ובמקרה הזה אל תתחיל אפילו.

 

 

אני יודע סינית

 

תודה אני יעדכן

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

טוב אז ככה

צריכת חשמל היא 1.5

מצאתי כבל אלטרנטור נוסף שמחובר מצבר , ברגע שאני מנתק אותו הצריכה יורדת ל 0.5

הטעינה בלי הכבר מחובר היא 13.3 בלי אורות ו 12.5 עם

 

כשהכבל מחובר הטעינה היא 14 ועם אורות כ 13

 

אני משער שהכבר הוא חיזוק ישן לאלטרנטור

 

יש מצב שיש ממסר שאמור לנתק את האלטרנטור כאין סווטש ?

תודה

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

בכלל זה שאלתי שאולי יש ממסר כל שהוא שאמור לנתק את האלטרנטור כשהסוויטש כבוי

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

אין ממסר אספקת מתח עירור לאלטרנטור מתבצעת דרך נורית הטעינה בדרך כלל מחברים גם נגד במקביל למקרה שהנורית נשרפה, זה החוט הדק, בחוטים העבים יש דיודות באלטרנטור שמנעות חזרת חשמל, במידה והדיודות לא תקינות יש זליגה וטעינה לא טובה.

פורסם

מה שאני ממליץ בזמן בדיקת זליגה כדי לאתר את מקור הזליגה פשוט לנתק פיוז אחרי פיוז עד שבהוצאת הפיוז הנכון זליגת המתח תרד משמעותית. יכול להיות שלכבל המדובר קיים פיוז. מצא אותו, נתק אותו ונסה להניע ותראה משם איך מיתקדמים.

פורסם
סבירות גדולה בעיה באלטרנטור, לא צריכה לההיות צריכת זרם לאלטרנטור במנוע כבוי וסוויץ מנותק.

תמיד קיימת זליגה קטנה של כ-2-3 מיליאמפר.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...