Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Hertz hi-energy vs focal 165v30


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4827 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש קצת הבדל במחיר ביו אודיסון להרץ הי אנרג'י, אתה לא חושב? בערך פי 2.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

כל אחד והאוזן שלו יש כאלה שיגידו לך פוקל ויש כאלה שיגידו לך הרץ בסופו של דבר האוזן שלך צריכה להחליט,תגיע לאחד המפגשים תשמע את הסטים האלה

פורסם

עד החודש הפעילות בצפון הייתה הכי עמוסה עם מפגש כל שבועיים.

עכשיו אנחנו עורכים אחד כל שלושה שבועות/ אחת לחודש.

אתה מוזמן להתעדכן ולהרשם בשרשור ייעודי שייפתח בקרוב ליום שישי הבא.

פורסם
מה יותר כדאי לקנות ומה המחירים של שניהם?

 

שני סטים טובים ברמת מחיר של באזור 1600 שח שניהם ,הבחירה בניהם היא עניין של טעם אישי

אם אתה יכול להגיע למפגש ולהתרשם אין טוב מכך.

פורסם

איזה יופי אני מקווה שיהיה באיור ממש רוצה להגיע!!

דרך אגב משהו פה זרק משהו על אודיסון,הם ממש טובים הם נחשבים איכותיים?

😉

פורסם

הם יותר איכותיים מ Hertz hi-energy או focal 165v30?.

אני רוצה להבין כאשר אדם אומר אודיסון זה כאילו הוא מדבר על מרצדס או פיאט פונטו מה ההשוואה?

😉

פורסם

אודיסון וגם הרץ הם חברות בנות בתאגיד אלטרומדיה

האודיסון הוא האח הבכיר יותר ,סט איכותי יותר שגם זכה בשנת 2011 ב-EISA AWARD

כסט הטוב ביותר ביחס תמורה למחיר.

 

הפוקל יוצר כמחווה לרגל 30 שנה לפוקל והוא הסט הבכיר בסידרת הפוליגלאס

סט בהחלט טוב אני אישית הייתי הולך על ה-PS165 מאותה סידרה.

×
×
  • תוכן חדש...