Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיישן קראנק כניראה לא תקין - וולוו (לא יודע באיזה דגם מדובר בדיוק)


vogivog
שימו לב! השרשור הזה בן 4081 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תודה רבה על התגובה חיים. העניין הוא שבמדידית המתח שבדקתי בצמה לכיוון החיישן קיבלתי בזמן סטרטר 2.53 וולט ולא יותר מזה. האם זה יכול להעיד על חיישן לא תקין?

 

שלום לך.

איך בדיוק בדקת ?

בחיישן זה אתה אמור לבדוק במתח חילופין ( ac ) .

המתח שכבלת בהתנעה גבוה מידי לטעמי לחיישן זה בהתנעה ואולי לא בדקת נכון .

אבל בעם זה חיישן מתג הול ואני עוד לא ניתקלתי בולוו בדגמים הישנים עם חיישן זה (חוץ מבמפלגים שלהם ששם נמצא החיישן) אז המתח שרב מודד נותן לך הוא מתח ממוצא של הגל בעם המתח הול הוא 5 v כי הרב מודד ממצא מתחים (לכן בודקים עם סקופ מתח דיגיטלי מהיר).

בברכה.

חיים יוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החיישן בדגם הזה יושב במקביל לגלגל התנופה, ממש על הגיר לפי מה שראיתי. את הבדיקה ביצעתי עם וולטר מטר במתח AC מחוגה על 20 וולט ופשוט נגעתי ב-2 החוטים מתוך ה 3 שמובילים מהקונקטור לחיישן עצמו וזה המתח שהיתקבל בעת סיבוב הסטרטר. לא יכולתי לבדוק על רכב מונע כי הוא פשוט לא הניע. כמובן שניסיתי לבדוק מתחים בכל 3 החוטים בכל הווראציות וזה מה שהיתקבל מ-2 חוטים בזמן נסיון הנעה. העניין הוא שלא הגיע ניצוץ לפלאגים וגם הקוייל לא שלח ניצוץ אבל המתח שהיתקבל בקוייל הוא כמו שצריך לפי מה שמכיל המצבר.

:)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החיישן בדגם הזה יושב במקביל לגלגל התנופה, ממש על הגיר לפי מה שראיתי. את הבדיקה ביצעתי עם וולטר מטר במתח AC מחוגה על 20 וולט ופשוט נגעתי ב-2 החוטים מתוך ה 3 שמובילים מהקונקטור לחיישן עצמו וזה המתח שהיתקבל בעת סיבוב הסטרטר. לא יכולתי לבדוק על רכב מונע כי הוא פשוט לא הניע. כמובן שניסיתי לבדוק מתחים בכל 3 החוטים בכל הווראציות וזה מה שהיתקבל מ-2 חוטים בזמן נסיון הנעה. העניין הוא שלא הגיע ניצוץ לפלאגים וגם הקוייל לא שלח ניצוץ אבל המתח שהיתקבל בקוייל הוא כמו שצריך לפי מה שמכיל המצבר.

 

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

שלום vogivog.

נראה על פניו שבדקת נכון והחיישן הוא השראתי למרות המתח מוצא היחסית גבוה בסטרטר אבל זה בסדר.

השלב הבא אליך לבדוק פיקוד מינוס לכוהל עם מפוקד.

בעם אין פיקוד מינוס - גש למודול בדוק מתחים ופיקוד מהחיישן ועם קיים הכל המודול לא תקין .

בעם יש פיקוד לכוהל ואין ניצוץ - הכוהל לא תקין .

בברכה.

חיים יוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

שלום vogivog.

נראה על פניו שבדקת נכון והחיישן הוא השראתי למרות המתח מוצא היחסית גבוה בסטרטר אבל זה בסדר.

השלב הבא אליך לבדוק פיקוד מינוס לכוהל עם מפוקד.

בעם אין פיקוד מינוס - גש למודול בדוק מתחים ופיקוד מהחיישן ועם קיים הכל המודול לא תקין .

בעם יש פיקוד לכוהל ואין ניצוץ - הכוהל לא תקין .

בברכה.

חיים יוד.

ממה שהספקתי לבדוק על הקוייל עצמו זה את המתח שעובר בין 2 חיבוריו ואז הוא הראה 12 וולט מה שהסקתי שהפיקוד אליו תקין אך ניצוץ הוא לא הוציא בשום אופן. מייד שאלתי את בעל הרכב אם ידוע לו מה מצב הקוייל והוא אמר שניבדק ע"י חשמלאי ונימצא כתקין אף על פי שלא זורק ניצוץ וזה מה שהיה מוזר לי. נטיתי להאמין שבעל הרכב דובר אמת על פי מה שאמרו לו שהכוהל תקין ולכן ניגשתי לבדוק את חיישן גל הארכובה ומכאן המתחים שכבר רשמתי לגבי החיישן. אז למעשה יש מצב שהכוהל בכל מיקרה הוא זה שבעייתי?

:)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממה שהספקתי לבדוק על הקוייל עצמו זה את המתח שעובר בין 2 חיבוריו ואז הוא הראה 12 וולט מה שהסקתי שהפיקוד אליו תקין אך ניצוץ הוא לא הוציא בשום אופן. מייד שאלתי את בעל הרכב אם ידוע לו מה מצב הקוייל והוא אמר שניבדק ע"י חשמלאי ונימצא כתקין אף על פי שלא זורק ניצוץ וזה מה שהיה מוזר לי. נטיתי להאמין שבעל הרכב דובר אמת על פי מה שאמרו לו שהכוהל תקין ולכן ניגשתי לבדוק את חיישן גל הארכובה ומכאן המתחים שכבר רשמתי לגבי החיישן. אז למעשה יש מצב שהכוהל בכל מיקרה הוא זה שבעייתי?

 

זה שכבלת מתחים בשני צידי הכוהל לא אומר שהוא תקין עדיין זה רק אומר שהמעגל הראשוני לא מנותק .

עדיין אתה צריך לבדוק פיקוד בצד השלילי של הכוהל (טרנזיסטור מהמודול מפקד על הזרם) ויש לך עוד מעגל משני בכוהל אולי הוא מנותק.

לכן כתבתי לך איך לבודד - מגיע פיקוד לכוהל ואין ניצוץ - כוהל לא תקין.

לא מגיע פיקוד לכוהל - רדוף אחרי הפיקוד - מתחים פלוס ומינוס למודול ראשית - סיגנאל מחיישן קראנק ככניסה ובעם לא מוציא פיקוד (מנתק מעגל ראשוני) המודול לא תקין.

בברכה.

חיים יוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4081 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...