Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

לפני כחודש החליפו לי טמבון וצבעו אותו, התלוננתי על זה שהצביעה לא נקייה, מלא נקודות בולטות שנראות כלכלוך מתחת לצבע.

 

עכשיו המוסך מציע לעשות פוליש שלהערכתו יסיר את הנקודות האלו, אני אגב לא מאמין שפוליש יכול להסיר אותן כי לדעתי הצביעה היתה לא נקיה ושום פוליש לא יועיל.

 

האם לתת למוסך לנסות ולעשות פוליש ?

האם פוליש לא מחליש את הצבע ברמת הגימור או פוגע בדרל כלשהי ?

פורסם

אתה יכול להעלות תמונה?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

בתמונה לא רואים לכן לא העלאתי.

בכל אופן זה נראה כנקודות גבשושים קטנים, לדעתי זה נגרם כי צבעו בחדר צבע לא נקי מאבק

מה דעתכם בכל אופן גם לגבי מה ששאלתי ?

פורסם

אכן צביעה במקום לא סטרילי (תנור) גורם לחול/אבק להתגבש בתוך הצבע

פוליש רק יטשטש את זה מעט, לא יפתור את הבעיה.

פורסם

קשה לי לענות על זה בלי לראות את הצביעה.

תלוי עד כמה זה מפריעה לך? גם אני עשיתי לא מזמן תיקון פגוש

דפיקה שמישהו עשה לי וברח -אבל הצלחתי למצוא אותו והוא שילם על התיקון באופן מלא

התיקון לא היה מושלם, אבל לא ממש נראה לעין, לכן השלמתי אם זה.

 

אם זה ממש נראה לא טוב,ומפריעה לך? דרוש צביעה מחדש. אף אחד לא עושה לך טובה

הם קיבלו על זה כסף.

פורסם

מפריע לי שהם קיבלו לא מעט כסף (כ 5500 ש״ח על פגוש חדש מקורי + צבע) מהביטוח שכמובן אמור לממן את זה.

בשביל סכום כזה אני ציפיתי לקבל תוצאה שלא ניתן לזהות שהחלק הוחלף או נצבע גם לא במבט ממרחק 0 ואו ממישוש.

 

אם מסתכלים על זה מרחוק זה נראה טוב מאוד אבל במבט מקרוב רואים בברור שהטמבון צבוע כי גם רואים בזוית את הנקודות הקטנות הבולטות וגם מרגישים אותם, וזה מופיע בכל הטמבון ולא במקום אחד, אפשר למצא אולי 100 נקודות בכל הטמבון ולהערכתי הפדנטית זה לא עבודה בשווי ששולם.

 

עכשיו השאלה אם לזרום איתם, לתת להם ניסיון עם פוליש או להתעקש על צביעה חדשה ?

פורסם

כדאי שתתאמץ לצלם תמונה טובה , אחרת כל התשובות שתקבל הן הימור .

 

ראשית אין כזה דבר צביעה מושלמת , וציפית למשהו שלא תוכל לקבל לא משנה איזה מתחכם מספר לך על בן דוד שלו שצבע מרצדס בדובאי .

עם זאת עדיין אפשר להגיע לתוצאות גבוהות , ואם התוצאות אצלך באמת גרועות אתה צריך להתלונן לסוכן הביטוח\שמאי הרכב (עבר חודש אמנם , אבל עדיין שווה לנסות) .

 

בכל מקרה , פוליש יועיל (יתכן שבשילוב עם נייר מים\שלייף סבון) רק במקרה שאותן הגבשושיות שאתה מתאר נמצאות בשכבת הלכה בלבד (כתוצאה מנתז לא תקין או אבק) .

אם זה בשכבת הצבע , צבע היסוד או כל דבר אחר - אבוד , אי אפשר לתקן בלי צביעה מחדש .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

צביעת טמבון שלם חדש שמוחלף,חייבות להיות מושלמת. אפשר לקבל תיקון לא מושלם (כפי שעשו אצלי)

שהטמבון עדיין על הרכב. בשום פנים ואופן לא על צביעת טמבון מוחלף/חדש.

 

דרוש בתוקף צביעה חדשה. חבל על כל יום שעובר.

פורסם

לא מסכים , וראיתי בערך אלפי צביעות .

לעולם , אבל לעולם צביעה לא תהיה כמו צבע מקורי מהמפעל (הפירוק לא קשור) , לא משנה באיזה מוסך תזרקו לי וכמה עלה התיקון .

הכל שאלה של סטנדרטים , אף אחד לא אמר שהוא צריך להתפשר , אבל יש גם גבול מסויים שצריך להכיר בו .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

תמיד אפשר להתפשר על בינוניות. אבל מי שיודע איך צריך לבצע צביעת טמבון חדש

מפורק מהרכב,יודע מה הסטנדרטים שאפשר להגיע אליהם.

×
×
  • תוכן חדש...