Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שעשיתי חיפוש ומצאתי כמה נושאים בעניין ואני הולך לאמץ כמה מהם בשמחה רבה.

אז ככה, ביום שישי האחרון רכשתי סאאב 900 מנוע 2000 טורבו ידנית, עוד לא התרגלתי לכוח העצום שהמנוע משחרר ושלא לדבר על הקלאץ..

המטרה שלי בחודש הקרוב היא לשמור על הגיר והקלאץ כמה שיותר בנסיעות הראשונות, רצוי לומר שנהגתי במשך יותר ומשנתיים וחצי על אוטומט, לא צריך להזכיר את השינוי המטורף.

 

העצה הראשונה שאני זקוק לה היא צורת נהיגה בפקקים עם מנוע טורבו חזק. איך אני אמור לרסן את כל הכוח הזה ולנסוע על הילוך ראשון בלי לנענע את הרכב?

היו נהגתי בפעם הראשונה בפקק(ועוד בעליה) באיזור נצרת-משהד ונכבה לי הרכב כמה פעמים ופחות בגלל עניין הזינוק בעליה אלא יותר מלחץ שהרכב עוד שנייה נכבה בהילוך נמוך, האם אני צריך ללחוץ על הקלאץ במצבים כאלה?

איך כדאי לנסוע בעליה בכביש צר ומלא במפרים(כפר משהד למשל) ולעבור בשלום בלי לאמץ את המנוע בהילוך גבוה מדי(בין שני לשלישי)

ובכלל כמה עצות זהב לשמירה על הקלאץ לא יזיקו(למשל איך מוצאים את ההילוך החמישי כשאתה על 90 קמ"ש??:-D)

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם
לאחר שעשיתי חיפוש ומצאתי כמה נושאים בעניין ואני הולך לאמץ כמה מהם בשמחה רבה.

אז ככה, ביום שישי האחרון רכשתי פרארי 458 מנוע 4.5 טורבו ידנית, עוד לא התרגלתי לכוח העצום שהמנוע משחרר ושלא לדבר על הקלאץ..

המטרה שלי בחודש הקרוב היא לשמור על הגיר והקלאץ כמה שיותר בנסיעות הראשונות, רצוי לומר שנהגתי במשך יותר ומשנתיים וחצי על אוטומט, לא צריך להזכיר את השינוי המטורף.

 

העצה הראשונה שאני זקוק לה היא צורת נהיגה בפקקים עם מנוע טורבו חזק. איך אני אמור לרסן את כל הכוח הזה ולנסוע על הילוך ראשון בלי לנענע את הרכב?

היו נהגתי בפעם הראשונה בפקק(ועוד בעליה) באיזור נצרת-משהד ונכבה לי הרכב כמה פעמים ופחות בגלל עניין הזינוק בעליה אלא יותר מלחץ שהרכב עוד שנייה נכבה בהילוך נמוך, האם אני צריך ללחוץ על הקלאץ במצבים כאלה?

איך כדאי לנסוע בעליה בכביש צר ומלא במפרים(כפר משהד למשל) ולעבור בשלום בלי לאמץ את המנוע בהילוך גבוה מדי(בין שני לשלישי)

ובכלל כמה עצות זהב לשמירה על הקלאץ לא יזיקו(למשל איך מוצאים את ההילוך החמישי כשאתה על 90 קמ"ש??:-D)

 

ערכתי לך מעט :)

 

ועכשיו בקשר לשאלתך, פשוט מאוד, אם הרכב נכבה בעלייה, כנראה שאתה לא נותן מספיק גז.

אין מה לשחק עם הקלאץ', זה לא טוב. פשוט תפתח אותו בהדרגה ועד הסוף, תוך כדי שאתה נותן יותר גז ממה שאתה רגיל וזה הכל.

אם אתה נמצא בפקק, פשוט המתן שהרכב שלפניך יתרחק מעט, ואז האץ.

בכל מקרה, לשיפור המיומנות, כדאי להתאמן. בשבת בבוקר, תמצא איזה עלייה ריקה ליד הבית שלך, והתאמן.

בהצלחה, ומזל טוב.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אולי זה יפתיע אותך אבל.. נראה לי שאיזה שיעור נהיגה קטן על אוטו בנזין לא יזיק..

 

בכל אופן,אם שכחת זינוק בעלייה עושים עם ברקס לחוץ קלאץ' בפנים,לשחרר חצי קלאץ' ואז לעזוב ברקס... וכמובן גז.

 

בכל אופן,שיעור נהיגה לא יזיק.

 

תתחדש.

פורסם

היו נהגתי בפעם הראשונה בפקק(ועוד בעליה) באיזור נצרת-משהד ונכבה לי הרכב כמה פעמים ופחות בגלל עניין הזינוק בעליה אלא יותר מלחץ שהרכב עוד שנייה נכבה בהילוך נמוך, האם אני צריך ללחוץ על הקלאץ במצבים כאלה?

איך כדאי לנסוע בעליה בכביש צר ומלא במפרים(כפר משהד למשל) ולעבור בשלום בלי לאמץ את המנוע בהילוך גבוה מדי(בין שני לשלישי)

ובכלל כמה עצות זהב לשמירה על הקלאץ לא יזיקו(למשל איך מוצאים את ההילוך החמישי כשאתה על 90 קמ"ש??:-D)

 

אתה מחזיר אותי שנה וקצת אחורה. לאותו יום בו קניתי את האיביזה שלי. סוכנות ג'ורג' והנרי דור בנצרת. אם אתה מאותו איזור אז אני אגיד לך איפה התאמנתי.

בעליה מול ה BIG FASHION יש כניסה ימינה לנצרת עילית . בסוף יש מגרש גדול מאוד, בגודל של חצי מגרש כדורגל והוא נמצא בשיפוע חד יחסית. שם אני התרגלתי במשך שעה עד ששלטתי על הרכב וקלטץ'. עשיתי אולי 30 או 40 זינוקים בעליה, לפני שנסעתי הביתה. זה היה היום הראשון על ידני אחרי 7 שנים על אוטומטי.

 

תאמין לי, עליתי את עליות נצרת/עלית, צומת המוביל בכל הפקקים במנוע קטן ורגיש ולא נכבה. אתה צריך להתאמן ולהכיר את הרכב שלך.

תהנה.

 

בהצלחה :)

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם
אולי זה יפתיע אותך אבל.. נראה לי שאיזה שיעור נהיגה קטן על אוטו בנזין לא יזיק..

 

בכל אופן,אם שכחת זינוק בעלייה עושים עם ברקס לחוץ קלאץ' בפנים,לשחרר חצי קלאץ' ואז לעזוב ברקס... וכמובן גז.

 

בכל אופן,שיעור נהיגה לא יזיק.

 

תתחדש.

 

כמו שאמרתי, עם הזינוק בעליה פחות הייתה לי בעיה, דווקא את היציאה ברמזור לכיוון כביש המנהרות הלך לי חלק.

הבעיה לא הייתה שם אלא הפקקים(טוב שיש את מי להאשים).

באוטומט הייתי נוסע טיפה משחרר והרכב נוסע לבד, פה אני פשוט לחוץ מדי שהרכב לא יתכבה לי אחרי שיש התקדמות קטנה...לנהוג 5 קמ"ש עם גיר ידני בעליה לא תענוג בכלל...כל השאר דווקא כן

ומדובר ברכב בנזין אגב חח :)

ותודה לכל המברכים:-)

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם
אתה מחזיר אותי שנה וקצת אחורה. לאותו יום בו קניתי את האיביזה שלי. סוכנות ג'ורג' והנרי דור בנצרת. אם אתה מאותו איזור אז אני אגיד לך איפה התאמנתי.

בעליה מול ה BIG FASHION יש כניסה ימינה לנצרת עילית . בסוף יש מגרש גדול מאוד, בגודל של חצי מגרש כדורגל והוא נמצא בשיפוע חד יחסית. שם אני התרגלתי במשך שעה עד ששלטתי על הרכב וקלטץ'. עשיתי אולי 30 או 40 זינוקים בעליה, לפני שנסעתי הביתה. זה היה היום הראשון על ידני אחרי 7 שנים על אוטומטי.

 

תאמין לי, עליתי את עליות נצרת/עלית, צומת המוביל בכל הפקקים במנוע קטן ורגיש ולא נכבה. אתה צריך להתאמן ולהכיר את הרכב שלך.

תהנה.

 

בהצלחה :)

 

מנוע 2000 טורבו עם 190 סוסים זה לא מנוע קטן...

 

אגב הזכרת לי שאלה, שמעתי שמנוע טורבו ידני פחות רגיש מבחינת גמגום כשהוא על טורים נמוכים..האם יש אמת בדבר?

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם

יש לי הרגשה שאתה סתם נלחץ.

עם הזמן תדע לתפעל את הקלאץ' ללא בעיה.

זה גם תלוי בסוג הרכב ובמצב הקלאץ', אבל בסופו של דבר אתה תדע מה לעשות.

סבלנות וקור רוח, כמובן יעזרו המון.

בהצלחה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...