Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שנה טובה לכל חברי הפורום ולכל עם ישראל באשר הם. לאלה שהתווכחו, לאלה שצחקו, לאללה שמחקו, לאלה שנעלו, לאלה שקיללו, לאלה שעיצבנו, לאלה שענו בציניות, לאלה שרשמו אחי, לאלה שנהנתי לקרוא את הודעותיהם, לאלה שפחות נהנתי לקרוא את הודעותיהם, לאלה שלא הבנתי את הודעותיהם, לאלה ששאלו 20 פעם על חוקיות נאונים, לאלה שהסבירו על אי חוקיות הנאונים, לאלה ששאלו על תצרוכות דלק ברכב, לאלה ששאלו לגבי השתלת מנועים, לאלה ששיפרו יפנומטיות, לאלה שאוהבים יפניות, לאלה שחולים על צרפתיות, לאלה שחולים על איטלקיות, לאלה שחולים על אמריקאיות, לאלה שחולים על גרמניות, לאלה שעברו על המהירות, לאלה שהטיפו שהמהירות הורגת, לאלה שחתכו אחרים, לאלה שקיללו שוטרים, לאלה ששוטרים הורידו ואתם מהכביש, לאלה ששוטרים נתנו להם דוח, בקיצור לכל הפורום.

 

שנה טובה, מי יתן וזו תהיה שנה מתוקה והכי טובה של כולנו. שנהיה לראש ולא לזנב.

 

פליקס :-)

ROOONEEYY

פורסם

לאיש העסקים שנוסע על BMW

לסטודנטית בדייהסטו שרייד

לבחור שחבר במועדון ה"מפרפר המתמיד" עם ההונדה סיוויק

לאשת היו"ר שנוסעת על וולבוו

למורה הנהיגה על טיוטה קורולה

לחבוב שמחזיק לנצ'יה גם במחיר מכירת כלייה

לאב המשפחה המסור שחוזר אחרי יום עבודה עייף במאזדה לאנטיס

לפוזאיסט עם המיצובישי קולט

לגובה הצ'קים מאשדוד עם המרצדס

למגדיש עם הסובארו אימפרזה

לרב עם הסובארו לאונה סטיישן עם 10 ילדים במושב האחורי ומדבקות בשבח האמונה שמכסות את השמשה האחורית

לנהג המונית בסקודה

למשפר עם הגולף שרק לפני כמה דק' קנה בקליוט שקופות

לערסוואת עם הפונטיאק

לאיש ההיי-טק עם הפורד פוקס

למשפחה הצעירה עם הפיאט פונטו

לכוסית עם ה206, שנעקפת ע"י 106 'ראליסט' מושבע שממהר למנחת

לאיש הקבע עם המגאן

ל"אמריקאן וונאבי" עם הקוואליר

למסובסד שיכול להחזיק מכונית שרירים

לזוג הקשישים שנוסעים ביחד על החיפושית שלהם קרוב ל30 שנה ברציפות

לצפונבונית עם האיסוזו-טרופר

לאיש השטח עם הCJ

לחקלאי עם המאזדה B2500

לירקן עם הדודג D200

לשיפוצניק עם הוואנדורה (חולה עליך אחי :wink: )

לצבעי עם טנדר סובארו

לנהג החלוקה עם היונדאי H100 המעשנת

למוביל רהיטים עם הפיאט דוקאטו

למוכר האבטיחים עם הטנדר פיג'ו 504

לנהג המשאית שנוסע כבר כמה ימים ברציפות ולא יישן בהתאם

לנהג האוטובוס שמת לסיים את הסיבוב כמה שיותר מהר בלי פיצוץ בדרך

 

 

שתהיה לכם שנה טובה!

שנה בלי מוסכים, בלי "קומבינות" טסט, בלי מחירי דלק מטורפים, בלי מכות חנייה, בלי גנבים ברברים, בלי ערסים מעליי טורים ברמזור.

סעו בזהירות, תגלו סובלנות,

מלתת זכות קדימה אף אחד לא יכול למות.

 

עידן.

פורסם

שנה טובה לכל גולשי הפורום

 

אני מאחל לכם מה שתאחלו לעצמכם.

 

שנה שאף גולש פה לא יעשה "טוטל-לוס" (וכבר יש לנו שניים מכובדים ומיושבים שעשו זאת בשבוע האחרון...:-D)

 

שנה שאף גולש פה ( ובמיוחד חברינו האופנוענים) לא יפצע או יסרט ח"ו

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

שלום לכולם וערב טוב,

Pic6.jpg

לכל חברי הפורום, למנהלים ולאחראים !!!

Shana%20tova.gif

 

 

נ.ב.

לא לשכוח: הרבה דבש יעשה אתכם שמיייייייייינים !

 

ונסיים בכרזת בדיחה שמצאתי באינטרנט המוקדשת ב"אהבה" מהבנק לפיתוח התעשייה:

bankgreeting.jpg

 

 

שלכם, :twisted: חולה~הגה :twisted:

פורסם

שנה טובה ומוטורית,מי יתן ותאונות הדרכים יפסקו,המיסים יורדו,המהירות החוקית תועלה,הכבישים והתשתית ישופרו,המשטרה תעסוק באחזקת נקודות ריענון לרווחת הנהגים,אנחנו נתייחס יותר טוב אחד לשני,שנהיה גאים בהיותנו ישראלים,שנת מפגשים מירוצים ואירועים מהנים,שנת אושר ובריאות לכולם ובמיוחד לחברי הפורומים השונים.

 

:beerchug: :wave2:

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

שתהיה שנה עם הרבה

נהיגה מהנה ובטוחה,

הרבה תרבות נהיגה ואדיבות בכבישים.

 

טיפולים שוטפים בלבד, ללא התקעויות,

ובטח שבלי גרירות.

בטח שבטח בלי תאונות.

הרבה הנאה, מהכל ובכל.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

:smilecolr:ladysman::multi:

שנה טובה לכל בית ישראל!!!

 

 

 

במיוחד לחברים הפעילים בקארספורום :beerchug:

 

 

שתהיה שנה טובה, מיוחדת, מאתגרת, מפרגנת, מהנה והכי חשוב שיהיה כבר שלום ושכולם יהנו מהשנה הזאת!!:bday:

I should win a fucking AWARD for being me


×
×
  • תוכן חדש...