Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

5 שנות אחריות על כל דגמי סובארו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאפו!

 

עם קשר לדיון הזה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=466960

 

מיותר לציין שמדובר בנקודת זכות נהדרת שתפעל לטובת היבואן והצרכנים!

 

יאללה תחרות!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

מנכ״ל של יבואנית רכב אחרת שנשאל לגבי זה לפני כמה ימים אמר שלדעתו זה לא ישפיע בצורה משמעותית על שוק הרכב הישראלי. לטענתו הצרכן הישראלי מעדיף הנחה עכשיו ובמזומן ולא הטבה שהוא יוכל לממש, אולי, בעוד כמה שנים.

 

האמת, יש בזה משהו...

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

גם אם יש בזה משהו, הרי שמאוד תלוי מי המנכ"ל - של איזה חברה...

 

חברות שמתעשרות מתיקונים בשנים 3-5 יתקשו מאוד לתת אחריות במחיר הנוכחי...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

 

חברות שמתעשרות מתיקונים בשנים 3-5 יתקשו מאוד לתת אחריות במחיר הנוכחי...

 

את מתכוון ל VAGיות, עם כל הצער, כנראה שזה נכון !!

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

נו, עוד מלכודת כסף נוצצת ומפתה.

 

נזניח את זה שכולם יודעים שסובארו זה יפנית איכותית.

 

רוב האנשים, לא יודעים שאפשר גם לא לטפל במורשה יבואן ועדיין להשאר עם אחריות (ואת זה אמר לי בעל המוסך).

אז הם יטפלו במורשה יבואן, ישלמו הון על כלום, והנה, מקסימום תגיע תקלה אחרי כמה שנים, אז שילמתם עליה רטרואקטיבית.

 

הכי טוב והכי נכון זה הנחה טובה בזמן הקניה, או אפילו כמה תוספות טובות.

פורסם
נו, עוד מלכודת כסף נוצצת ומפתה.

 

נזניח את זה שכולם יודעים שסובארו זה יפנית איכותית.

 

רוב האנשים, לא יודעים שאפשר גם לא לטפל במורשה יבואן ועדיין להשאר עם אחריות (ואת זה אמר לי בעל המוסך).

אז הם יטפלו במורשה יבואן, ישלמו הון על כלום, והנה, מקסימום תגיע תקלה אחרי כמה שנים, אז שילמתם עליה רטרואקטיבית.

 

הכי טוב והכי נכון זה הנחה טובה בזמן הקניה, או אפילו כמה תוספות טובות.

 

הנחה זה רע.

מחירון נמוך זה טוב.

כשיש מונופול ד'פאקטו על יבוא רכב - יש לאסור על הנחות ולחייב מחירון אחיד.

 

אם מותר לטפל באחריות במוסכים אחרים - נהדר - שיפרסמו את זה.

 

העם דורש תחרות!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אני חושב שזה מצויין, ואני מקווה שזה יחלחל ליבואנים אחרים.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אני לא בטוח שכיום רוב האנשים מחזיקים רכב 5 שנים, כך שהרלוונטיות נמוכה.

להתרשמותי הלא מקצועית כנראה אנשים מעדיפים הנחות או הטבות באבזור.

פורסם

אני אתקן לכם - ישראלים רוצים הכול ביחד. גם אחריות ארוכה, גם אבזור נוסף וכמובן גם הנחה ענקית.

 

יש הגבלת ק"מ על השנים?

כי גם קיה נותנים 7 שנים אחריות, או 100 אלף ק"מ. מה שבא קודם, שזה לי אישית לא קוסם הרבה. הנסועה שלי תגיע ל100K בערך אחרי 3.5 שנים.

 

בכל מקרה האחריות הזאת מצויינת גם לבעלים הבאים, לרכוש רכב יד 2 שעדיין עם אחריות יצרן.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

מאחר ושוק הקונים הפרטיים כ"כ קטן, אני בספק עד כמה המהלך הזה יועיל ליפנאוטו.

 

ייתכן וספציפית ליבואן הזה, מדובר באסכולה של לקוחות שמחליפים סובארו בסובארו או משהו כזה, אז ייתכן וזה יקסום להם עוד יותר. אני מהמר שהנמכרות לליסינג בטח שלא יצויידו באחריות כזו מפאת המחיר ההזול שהן מקבלות אותו (הכל תלוי כמובן עד כמה נואש היבואן).

ייתכן מאוד והיבואן יציל עצמו עם האימפרזה החדשה, אך נכון לרגע זה אין שום ייצוג של משפחתית לסובארו (אין B3) ואין לדעת האם השיפור במכירות יהיה בגלל הדגם החדש של האימפרזה או בגלל האחריות שמושכת קונים ליפנאוטו.

 

ימים יגידו...

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אני אתקן לכם - ישראלים רוצים הכול ביחד. גם אחריות ארוכה, גם אבזור נוסף וכמובן גם הנחה ענקית.

 

יש הגבלת ק"מ על השנים?

כי גם קיה נותנים 7 שנים אחריות, או 100 אלף ק"מ. מה שבא קודם, שזה לי אישית לא קוסם הרבה. הנסועה שלי תגיע ל100K בערך אחרי 3.5 שנים.

 

בכל מקרה האחריות הזאת מצויינת גם לבעלים הבאים, לרכוש רכב יד 2 שעדיין עם אחריות יצרן.

 

האחריות המורחבת של קיה תקפה עד 150 אלף קילומטרים או ה-4 שנים הנוספות, המוקדם מבניהם כמובן.

 

בנוגע לסובארו, מעניין לראות איך יתנהג היבואן החדש, מדיניות המחירים שנהוגה שם מעט מגוכחת כשכל דגם שכיביכול חורג מהבסיס והסטנדרט מתומחר בצורה מוגזמת מאוד ונמכר בסוף רק בהנחה או כיד ראשונה מהם וחבל.

האימפרזה החדשה לא נראית מסקרנת במיוחד או נושאת בשורה כלשהי, יש כל כך הרבה אפשרויות כיום בסביבת המחיר הזו של המשפחתיות וגם מבחר גדול של משפחתיות טובות מאוד והיא תקרוץ כנראה לחובבי המותג ואולי לציי הרכב אם ההנחה תספק אותם.

פורסם

יש הגבלת ק"מ על השנים?

 

כן, גם בסובארו ההגבלה היא עד 150,000 ק"מ.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם

VX, פורסטר החדשה, 5 שנות אחריות, אלוהים, כמה אוננות על פארש?

 

איפה כבר ה B3?

 

כשלעצמו, מדובר בצעד מבורך אבל אם הם רוצים למשוך לקוחות לאולמות התצוגה, איפה לעזאזל ה B3?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
VX, פורסטר החדשה, 5 שנות אחריות, אלוהים, כמה אוננות על פארש?

 

איפה כבר ה B3?

 

כשלעצמו, מדובר בצעד מבורך אבל אם הם רוצים למשוך לקוחות לאולמות התצוגה, איפה לעזאזל ה B3?

אין לה טורבו אז ייקח לה קצת יותר זמן להגיע, אבל במאי היא כבר אמורה להגיע ארצה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...