Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

5 שנות אחריות על כל דגמי סובארו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש הגבלת ק"מ על השנים?

כי גם קיה נותנים 7 שנים אחריות, או 100 אלף ק"מ. מה שבא קודם, שזה לי אישית לא קוסם הרבה. הנסועה שלי תגיע ל100K בערך אחרי 3.5 שנים.

 

150 אלף ק"מ, שזה בערך 6 שנים לפני הנסועה שלך.

פורסם

תודה על העדכון לגבי הק"מ. אני מוכן להשבע שפעם אחרונה שבדקתי את האחריות של קיה זה היה עד 100K. זה השתנה או שאני זוכר לא נכון?

 

עד 150K בהחלט הופך את העניינים לשווים יותר גם מבחינתי.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

הצרכן הישראלי צודק בקטע הזה

אני אישית אעדיף הנחה במזומן או לפחות תוספות.

זה שמביאים 5 שנים אחריות זה רק אומר דבר אחד

שיש עוד שנתיים לטפל במוסכי יבואן בעלות שחיטה כל טיפול,

לדעתי זה הופך את הקנייה לא משתלמת

404

פורסם

שמעון ברזילי הוא איש עסקים בחסד.כבר ב-78, כשקניתי אצלו ואצל השותף שלו, אחיו של יוסי בנאי אברהם, נתן לי את התחושה שאנחנו חברים וידע לעשות את זה גם אחרי עשרות אלפים לקוחות ועם כל הטרגדיות שלו בחיים. הזכיר לי איזה אוטו קניתי ובאיזה צבע,30 שנה אחרי שהאוטו כבר עבר ממני הלאה,בפגישה בחו"ל.כל לקוח הוא חבר, גם אחרי שגמר לשלם.כה לחי,לכאלה צריך לפרגן.

פורסם

היי חברים,

 

יפנאוטו, יבואנית רכבי סובארו מעניקה 5 שנות אחריות לכל לקוחות החל מה-17.2.2013

האחריות ניתנת על כל דגמי סובארו המשווקים בישראל החל מתאריך זה לדגמי Forester החדש, Subaru XV, IMPREZA, B4, OUTBACK ו-Subaru BRZ

האחריות היא ל-5 שנים או עד 150,000 קילומטר על פי תנאי חוברת האחריות

 

אם יש שאלות נוספות בנושא זה או בכלל

אתם מוזמנים לפנות אלי ואשמח לעזור לכם בכל שאלה.

 

אייל מסובארו

פורסם

יש צפי הגעה ל B3?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כל הכבוד, נכון שהשם סובארו כבר לא נשמע סקסי בארץ ,והדגמים חיצונית נראים באמת לא משהו, אבל האוטו נורא כייפי לנהיגה יחסית למשפחתית,רעש המנוע מהנה וכמובן האמינות....

פורסם
כל הכבוד, נכון שהשם סובארו כבר לא נשמע סקסי בארץ ,והדגמים חיצונית נראים באמת לא משהו, אבל האוטו נורא כייפי לנהיגה יחסית למשפחתית,רעש המנוע מהנה וכמובן האמינות....

 

אין ספק שהB3 1.5 הינה מכונת נהיגה מרשימה ומביאה הנאה צרופה ליושב בה.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
תודה על העדכון לגבי הק"מ. אני מוכן להשבע שפעם אחרונה שבדקתי את האחריות של קיה זה היה עד 100K. זה השתנה או שאני זוכר לא נכון?

 

עד 150K בהחלט הופך את העניינים לשווים יותר גם מבחינתי.

 

גם לפי מה שאני יודע זה עד 150,000 ולא עד 100,000 ק"מ

×
×
  • תוכן חדש...