Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4873 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק רציתי לכתוב שלבי איתך, אני מכיר מה עובר על גברים גרושים מכמה חברים שלי וזה סיפור קשה מאד.

המזונות שנפסקו לך הם עוד יחסית סבירים, אבל זה באמת נפוץ שגרושים נאלצים לעבוד בעוד עבודות בלילה או בחלוקת עיתונים וכו' כדי לשלם מזונות.

 

אם תרצה המלצה למי שיכול לסייע ולתמוך בתהליך (לא פסיכיאטר או פסיכולוג, ובעלות נמוכה) אשמח להמליץ בה"פ.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני רוצה להציע כיוון חשיבה אחר.

 

אני לא יודע מה עבר בינך לבין אשתך לשעבר ובטח הפורום זה לא המקום לפתוח את הזה.

אבל ההבדל בין גירושים וחיים קשים לבין גירושים אחרים נעוצה ביכולת של בני הזוג לשתף פעולה גם לאחר הגירושים, מתוך הבנה שהם עדיין שותפות, גם אם מוגבלת.

 

הדרך הכי טובה לשפר את חייך (ואני לא יודע את הנסיבות והאם זה אפשרי!), היא לשפר את מערכת היחסים ושיתוף הפעולה עם גרושתך. אם תוכל למצוא מסגרת להדברות, אפילו עם יועץ חיצוני שיעזור ליישם תקשורת בונה, כולם יוכלו רק להבנות מזה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לפותח השרשור,

 

ראשית, בתור מישהו שחבר מאוד טוב שלו עובר כרגע גירושין מאוד מכוערים (הסתה חריפה של הילדים על ידי האישה, תלונות במשטרה, איומים של קרובי משפחה וכו'...) אני יכול רק להזדהות איתך ולאחל לך שתעלה על דרך המלך כמה שיותר בקרוב ושתמצא את האושר שלך!

 

אין לי דרך מעשית לעזור לך פרט להמליץ לך להיות קרוב לאנשים שאוהבים אותך ולא להתבייש להעזר בהם, לפעמים גם מילה טובה מכניסה אויר במפרשים.

 

דבר אחרון, אל תחשוש מעניין הוצל"פ ומעצרים וכו', גרושתך עתידה להשתמש באיום הזה, בסופו של דבר הנפגעת העיקרית תיהיה היא עצמה בכלל שפגעה ביכולתך להשתכר וכפועל יוצא לתמוך בה בתשלומי מזונות וכדומה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
דבר אחרון, אל תחשוש מעניין הוצל"פ ומעצרים וכו', גרושתך עתידה להשתמש באיום הזה, בסופו של דבר הנפגעת העיקרית תיהיה היא עצמה בכלל שפגעה ביכולתך להשתכר וכפועל יוצא לתמוך בה בתשלומי מזונות וכדומה.

 

למרות שאני מסכים, הייתי מסייג את זה בלומר שיש אנשים שיוציאו לעצמם עין כדי להוציא לך שתיים. רק פותח השרשור יודע אם גרושתו משתייכת לסוג הזה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

מה שאתה כותב נכון בהחלט, יש רק סייג אחד לכך:

 

בית משפט (על אחת כמה אם תיק הגירושין נוהל בבית דין רבני) מאוד לא אוהב נשים שנוהגות כך (בצורה של איומים, או נסיונות לסבך את הגרוש שלהן שמתאמץ לכלכלן).

 

במקרה של חבר שלי אישתו (בקרוב גרושתו) איימה כמה וכמה פעמים שתלך למקום עבודתו כדי לגרום לפיטוריו, עורך דינו של חברי שמח ובירך על כך ואמר לו שבפעם הבאה שהיא מאיימת כך שיגיד לה בעברית צחה- תפאדל.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
נקבע לי עבור 3 ילדים כולל מדור לשלם 5400

 

אני מרוויח 7100 בעבודה עיקרית ועוד כ2000 בעבודה משנית.

 

[/u][/b]

ירון

 

נלחמת על זכויותיך?

כי אם אישרו לגרושתך מעל 50% משכרך למזונות נשמע שהיא לקחה עו"ד פטיש ואתה לקחת מקסימום קאטר.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם

שביט, היכולת שלך להציע תמיכה נפשית ואמפטיה לאדם במצוקה מעוררת כבוד.:?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מצטער. לא הולך להוסיף עוד מילות עידוד

הבן אדם צריך לצאת ולהילחם. נקודה.

הוא צריך להילחם על הילדים שלו בחזרה, ועל החיים שלו בחזרה.

 

נשים, נשים. שק של נחשים.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם

אתה באמת צריך להצטער.

 

"מה אתה פראייר... זיין אותה!"

 

ישראלי מצוי.

 

אטום, קהה חושים, מילטנטי, הורס כל חלקה טובה באגרסיה נטולת אמפטיה.

באמת, מה יש פה לנשים לאהוב?

 

נ.ב.

"להלחם על הילדים שלו".

איך במלחמה עם אמא שלהם הוא יכול להרוויח את הילדים שלו?

איך?!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
נלחמת על זכויותיך?

כי אם אישרו לגרושתך מעל 50% משכרך למזונות נשמע שהיא לקחה עו"ד פטיש ואתה לקחת מקסימום קאטר.

 

אם היית בודק, היית מגלה שסכום מינמאלי לילד הוא 1350 שקל, ועוד 40% מהוצאות הדיור, כלומר 5400 זה סכום

סביר שקובע בית המשפט. יכול להיות שזה לא סביר, או שזה לא הוגן מבחינת החוק עצמו, אבל זה המצב כרגע במדינה.

גם אם האדם מקבל קצבה, או לא עובד, הוא מחוייב בדמי המזונות. לכן הבחור עומד בפני מצב לא פשוט, שלצערנו

עוד הרבה גרושים עומדים במצב כזה.

פורסם

הבן אדם צריך לצאת ולהילחם. נקודה.

 

אני לא יודע כמה גברים גרושים אתה מכיר, אבל בימינו גבר גרוש צריך להתמודד עם:

1. גרושה שעושה לו את המוות, שלעיתים מקבלת יעוץ משפטי בחינם מעמותות שונות ומשונות

2. מערכת רווחה שמוטה באופן בוטה לטובת האישה (במקום לטובת הילדים)

3. מערכת משפט מנוונת שמסרבת לקבל החלטות עצמאיות ומסתמכת בעיקר על המלצות הרווחה (המוטות גם ככה)

4. עלויות גבוהות לייצוג משפטי, עורכי דין שמבטיחים לשכב על הגדר בשבילך, אבל נעלמים כמה שבועות אחרי שמקבלים את הכסף.

5. משטרה, שבהינף יד יכולה לעצור אותך על איומים, אלימות, וכו', למרות שלא עשית כלום, ורק בגלל שהאישה התלוננה נגדיך (והשוס הוא שאפילו לא ניתן להעמיד אותה לדין במידה ומתברר שמדובר בתלונות שווא)

6. משמורת משותפת זה חלום רחוק להרבה אבות - זה אולי יפה בתיאוריה, אבל נדירים המקרים בהם בתי המשפט פוסקים על משמורת משותפת (האישה נלחמת נגד המשמורת המשותפת, כי ככה היא מקבלת פחות כסף)

 

קל מאד לצעוק "מלחמה", אבל המציאות כל כך קשה, שזה לא יאומן שהמצב הזה נסבל במדינה דמוקרטית ואף אחד לא עושה כלום בנדון.

 

חרא מדינה.

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם
אם היית בודק, היית מגלה שסכום מינמאלי לילד הוא 1350 שקל, ועוד 40% מהוצאות הדיור, כלומר 5400 זה סכום

סביר שקובע בית המשפט. יכול להיות שזה לא סביר, או שזה לא הוגן מבחינת החוק עצמו, אבל זה המצב כרגע במדינה.

גם אם האדם מקבל קצבה, או לא עובד, הוא מחוייב בדמי המזונות. לכן הבחור עומד בפני מצב לא פשוט, שלצערנו

עוד הרבה גרושים עומדים במצב כזה.

 

הולי פאק, ממה הבנאדם אמור לחיות בכלל אחרי שמורידים לו סכומים כאלה :|

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
אני לא יודע כמה גברים גרושים אתה מכיר, אבל בימינו גבר גרוש צריך להתמודד עם:

1. גרושה שעושה לו את המוות, שלעיתים מקבלת יעוץ משפטי בחינם מעמותות שונות ומשונות

2. מערכת רווחה שמוטה באופן בוטה לטובת האישה (במקום לטובת הילדים)

3. מערכת משפט מנוונת שמסרבת לקבל החלטות עצמאיות ומסתמכת בעיקר על המלצות הרווחה (המוטות גם ככה)

4. עלויות גבוהות לייצוג משפטי, עורכי דין שמבטיחים לשכב על הגדר בשבילך, אבל נעלמים כמה שבועות אחרי שמקבלים את הכסף.

5. משטרה, שבהינף יד יכולה לעצור אותך על איומים, אלימות, וכו', למרות שלא עשית כלום, ורק בגלל שהאישה התלוננה נגדיך (והשוס הוא שאפילו לא ניתן להעמיד אותה לדין במידה ומתברר שמדובר בתלונות שווא)

6. משמורת משותפת זה חלום רחוק להרבה אבות - זה אולי יפה בתיאוריה, אבל נדירים המקרים בהם בתי המשפט פוסקים על משמורת משותפת (האישה נלחמת נגד המשמורת המשותפת, כי ככה היא מקבלת פחות כסף)

 

קל מאד לצעוק "מלחמה", אבל המציאות כל כך קשה, שזה לא יאומן שהמצב הזה נסבל במדינה דמוקרטית ואף אחד לא עושה כלום בנדון.

 

חרא מדינה.

 

ואם המצב הזה עוד מתפלאים למה אנשים לא ממהרים להתחתן בימינו

404

פורסם
הולי פאק, ממה הבנאדם אמור לחיות בכלל אחרי שמורידים לו סכומים כאלה :|

 

אתן לך דוגמה של אחד מחבריי הגרושים ,

חברי הוא פועל שעובד בעבודה עם 3 משמרות בממוצע של 220 שעות חודשיות , שכרו מגיע לכ 7000 ש"ח .

הגירושים היו בערך לפני 4 שנים ויש לו שני ילדים קטינים כשהגדול הוא בן 16 היום .

אין לי מושג כמה הוא משלם אבל אני כן יכול לומר שהוא החל בעבודה נוספת עצמאית מהצד , לא היה לו יום ולא לילה .

הבן אדם ישן שעתיים ביום ובשעות שהוא ער הוא מפרפר לכל מקום שיש בו ריח של כסף.

 

הגירושים היו רגועים יחסית בינהם - מה שנקרא "בחברות" , אך עדיין גירושים , ועדיין היו שליפות ציפורניים בהתחלה,

טלפונים על בסיס יומי מהגרושה וממש לא כדי לשאול מה נשמע .

הוא השאיר לה את הדירה ושילם את המשכנתא (סיים לא מזמן) ונזרק להתגורר ביחידות דיור זולות , למרות שבהסכם שעשו ציינו כי בעת מכירת הדירה הבעל יקבל חצי מהמכירה.

 

רק לידיעה , גרושתו משתכרת כמעט פי 3 ממנו - אך עדיין היא לא ויתרה על מה שהגיעה לה .

מה שכן - עם הזמן מתרככים ויותר מבינים האחד את צרותיו של השני למרות הגירושים .

 

נכון להיום הוא ביחסים מעולים עם גרושתו וילדיו , לא החסיר מהם כלום למרות שבתקופה ההתחלתית בקושי התראו .

עזרתי לו גם בדרכי שלי בהתחלה .

היום הבחורצ'יק הזה פורח , מחליף בנות זוג , נהנה מהחיים כמו שאני בחיים לא אדע . אני ממש מקנא בו ובדרך שהוא אוכל את החיים.

אפשר ללמוד ממנו המון .

 

סה"כ מתרגלים לח*א ומסתגלים לשגרת חיים חדשה , בהתחלה הרגל לוחצת עד הסוף על הגז והוא פירפר על שמן .

באופן טיבעי עם הזמן העומס יורד וכמעט כולם אומרים את אותו הדבר : "נולדתי מחדש , אני אדם אחר".

 

מאחל לפותח השירשור לומר את המשפט הזה בבוא היום .

Gn'f'R


×
×
  • תוכן חדש...