Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התגובה של הקוריאני הזה מצחיקה בטירוף.

 

הוא אומר: "או" בשיא האדישות, כאילו נפלה ונשברה לו צלחת במטבח.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

:lol::lol::lol: ליאור הרגת אותי מצחוק!

ואכן נראה מזעזע אבל כנראה שלא כך הדבר, ומזל.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
התגובה של הקוריאני הזה מצחיקה בטירוף.

 

הוא אומר: "או" בשיא האדישות, כאילו נפלה ונשברה לו צלחת במטבח.

 

הוא לא אומר או הוא אומר הווווווווו , אוווו או.

 

וברגע של רצינות, המסוק שנפל הוא קוברה מסוק תקיפה שתוכנן לספוג אש מקלעים ועדין לטוס,

חלק מהדרישות סף שחלות עליו הן נפילה מגובה של כמה עשרות מטרים והטייס+ מפעיל מערכות נשק חייבים לצאת בחיים מהתרסקויות כאלה,

לדעתי באפאצ'י ובבלק הוק הדרישות הוחמרו אבל אני לא זוכר את המספרים המדוייקים.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
התגובה של הקוריאני הזה מצחיקה בטירוף.

 

הוא אומר: "או" בשיא האדישות, כאילו נפלה ונשברה לו צלחת במטבח.

רואים בבירור שהוא נכנס להלם וכשהוא קצת התאפס הוא במהירות עצר את הרכב שחרר את החגורה ויצא

Miata ND2

 

פורסם

וכל הסירטון אני מחכה כבר שהוא יתרסק עם הקורבט בגלל שהוא מחזיק את ההגה ביד אחת, חושב שאולי יצא להיגוי יתר וימרח בתעלה, אולי יתפוצץ גלגל והוא יתגלגל, ואז המסוק מתרסק

פורסם

אי אפשר להגיד שזה לא בא כתוצאה מפזיזות הטייס. מזכיר לי את ההתרסקות של ה-B52 בפיירצ'יילד ב94'. החל מתחילת הסרטון היה ברור שהטייס המשוגע הזה הולך לשלם על השטויות שלו.

פורסם
אי אפשר להגיד שזה לא בא כתוצאה מפזיזות הטייס. מזכיר לי את ההתרסקות של ה-B52 בפיירצ'יילד ב94'. החל מתחילת הסרטון היה ברור שהטייס המשוגע הזה הולך לשלם על השטויות שלו.

 

הטייס ההוא של ה-B52 ננזף כל כך הרבה פעמים, בשלב מסויים הצוות שלו סירב לטוס איתו, שזה היה רק עניין של זמן. מדהים שנתנו לו להמשיך לטוס. אגב מכיר את הסרטון של B52 שטס בערך מטר מעל רכס \ גיבעה? זה אותו הטייס ובעקבות אותו טיסה הצוות שלו לא היה מוכן לטוס איתו יותר.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

×
×
  • תוכן חדש...