Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4884 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה משחק גרוע של הקוריאני הזה (לפני ההתרסקות) זה מדהים כמה אנשים לא יודעים לשחק אבל עדיין מנסים :?

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
הטייס ההוא של ה-B52 ננזף כל כך הרבה פעמים, בשלב מסויים הצוות שלו סירב לטוס איתו, שזה היה רק עניין של זמן. מדהים שנתנו לו להמשיך לטוס. אגב מכיר את הסרטון של B52 שטס בערך מטר מעל רכס \ גיבעה? זה אותו הטייס ובעקבות אותו טיסה הצוות שלו לא היה מוכן לטוס איתו יותר.

אכן, לאותו טייס היו אירועי משמעת ובטיחות רבים לפני התאונה הקטלנית. מטוסים ומסוקים ובמיוחד כאלו צבאיים צריך להטיס בכובד ראש, בגבהים בטוחים, בלי תמרונים חדים ומסוכנים (כמו 2 מפקדי הטייסות האידיוטים שהתקרבו אחד לכיוון השני במהלך תרגיל למרחק של 100 מטר במהירות אדירה)

פורסם

10 הטיסות הנמוכות ביותר:

 

 

7Dr2ZB36p9Y דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אי אפשר להגיד שזה לא בא כתוצאה מפזיזות הטייס. מזכיר לי את ההתרסקות של ה-B52 בפיירצ'יילד ב94'. החל מתחילת הסרטון היה ברור שהטייס המשוגע הזה הולך לשלם על השטויות שלו.

 

בדיוק.

גם אני ידעתי שהמסוק הוא זה שהולך להתרסק.

אגב , מה קרה לטייס?

דייהו לאנוס האצ'בק 00' ידנית

פורסם
אפשר קישור לסירטוני הB52 המדוברים?

מבטיח לך שיצא לך משהו בסגנון "הולי פאקינג שיט", בקשה:

http://www.youtube.com/watch?v=sjFIB1L3BPU דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

זווית טובה יותר:

http://www.youtube.com/watch?v=FUEhNKBi4DY דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

כאן תוכל לקרוא על התקרית, ממליץ לך להשקיע חמש דקות מזמנך על מנת לקרוא על עברו הבטיחותי הלא מזהיר של אותו טייס.

 

את התקריות הבטיחותיות, תוכל לראות בין היתר כאן:

http://www.youtube.com/watch?v=kaN9-kBBvx4 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

הסיפור, טראגי ככל שיהיה הוא MUST לחובבי תעופה.

המפלצת הזאת היא חלום רטוב של כל חובב תעופה בלי שום קשר, עם 8 מנועי סילון החייה הרעה הזאת עד היום נמצאת בשירות.

בדיוק.

גם אני ידעתי שהמסוק הוא זה שהולך להתרסק.

אגב , מה קרה לטייס?

 

כפי שנאמר ממקודם, יצא בריא ושלם.

פורסם
התגובה של הקוריאני הזה מצחיקה בטירוף.

 

הוא אומר: "או" בשיא האדישות, כאילו נפלה ונשברה לו צלחת במטבח.

 

הוא אמר "או" ופשוט חיכיתי וחיכיתי וחיכיתי לשמוע מתי כבר יגיע ה"פה גנגם סטייל" אבל לא יצא לו.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אוירובטיקה בגובה נמוך של מטוסי קרב היא מרשימה.

אבל זה לא מתקרב למטוס תובלה/מפציץ גדול שמתמרן ככה בגובה נמוך.

 

חבל על הצוות של ה B-52, ואני מקווה שלא יחשבו כאן שאני סוג של פסיכופט, אבל אין ספק שהם מתו בסטייל, אפילו לפחד לא היה להם זמן. תוך 15 שניות לעבור ממצב של 'איזו הופעה מעולה אנחנו נותנים' למצב מדורה זה אחלה...

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

היה זמן לפחד, אחד מהם הספיק להפליט את עצמו, אבל עדיין נעלם בתוך כדור האש.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

ברור שברגע שהמטוס הזדקר וההטיה התקרבה ואז עברה את ה 90 מעלות הם הבינו שזה לא יגמר טוב, אבל משם ולמדורה זה לקח שניות בודדות. אולי הם אפילו לא הפנימו.

בהחלט עדיף על פני המתנה ארוכה למוות.

166, קאפה, GTV, קופה.

×
×
  • תוכן חדש...