Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים מישהו מכיר מקום פחחות טוב לצבע?! אני צריך צביעה פשוטה של המראות ברכב,

באזור השרון אם אפשר מה טוב!

מישהו יכול להעריך כמה זמן זה יכול לקחת? ו+- מחיר לחלק קטן שכזה?

Seat Ibiza "FR" 1.2TSI 2012

פורסם
חברים מישהו מכיר מקום פחחות טוב לצבע?! אני צריך צביעה פשוטה של המראות ברכב,

באזור השרון אם אפשר מה טוב!

מישהו יכול להעריך כמה זמן זה יכול לקחת? ו+- מחיר לחלק קטן שכזה?

 

אם המראות במצב טוב, והצביעה נועדה רק כדי לשנות צבע, אז הייתי ממליץ לא לצבוע בצבע רגיל ולהרוס את הצביעה המיקורית, אלה להלביש את המראות בעזרת וינל (מדבקה), או לצבוע בעזרת פלסטידיפ, וכך אם התחרטת בשלב מסויים תוכל להוריד את הוינל\פלסטידיפ ולהחזיר את הצבע המיקורי.

 

 

נ.ב. פלסטידיפ זה צבע שניתן להסרה, וניתן לצבוע איתו משטחים ללא שיופם, כך שזאת עבודה שתוכל לעשות בעצמך ולקבל תוצאות טובות.

פורסם
אם המראות במצב טוב, והצביעה נועדה רק כדי לשנות צבע, אז הייתי ממליץ לא לצבוע בצבע רגיל ולהרוס את הצביעה המיקורית, אלה להלביש את המראות בעזרת וינל (מדבקה), או לצבוע בעזרת פלסטידיפ, וכך אם התחרטת בשלב מסויים תוכל להוריד את הוינל\פלסטידיפ ולהחזיר את הצבע המיקורי.

 

 

נ.ב. פלסטידיפ זה צבע שניתן להסרה, וניתן לצבוע איתו משטחים ללא שיופם, כך שזאת עבודה שתוכל לעשות בעצמך ולקבל תוצאות טובות.

 

האוטו שלי חצי צבוע בפלסטידיפ :]

בכל אופן אני רוצה את המראות בצבע מבריק לא מט והפלסטידיפ גם עם לכה לא נותן את הגוון הזה.

ואת הווינל כבר ניסיתי... היה מצוין עד שהתחיל להתקלף מעט בקצוות....

Seat Ibiza "FR" 1.2TSI 2012

פורסם

יש חברות\עצמאיים שנותנים אחריות 5 שניות על וויניל,עם עשית אצל אחד מהם למה שלא תחזור אליהם?

אני הזמנתי פלסטידיפ בצבע כסף מטאלי,נראה איך יעבוד.

×
×
  • תוכן חדש...