Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם,

מכיבן שנימאס לי כבר מכל הדבקים הלא מדביקים שכל הזמן מנסים לדחוף לי בחנויות כאלה ואחרות. ניסיתי את כולם כבר, אפורים (הכי טובים מבין כולם)

 

שקופים במזרק. הוא בסדר אבל לוקח לו המון זמן להיתייבש, הוא נוזלי מדי.

 

אני זוכר שבטייסת המבנאים היו משתמשים בדבק שהיו קוראים לו PRC שהוא בצבע אפור. הדבר הזה מגה אולטרה חזק, ואם אל הדבר הזה המטוס היה מתפרק כבר מזמן.

 

והיה עוד דבק אחד שקוף. שאיתו היו מדביקים CLICK PATCH

 

אני מחפש איפה אפשר לקנות את הדבקים האלה.

 

עם הדברים האלה היה אפשר להדביק ישירות על הכל, רק לנגב קצת ואפשר להדביק.

 

מכיבן שברוב הפעמים אני צריך דבק בשביל להדביק פעם אחת ולתמיד.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

לא מצאתי דבר כזה מסמר נוזלי. (אה הינה מצאתי.)

זה גמיש? או שזה הופך לקשיח ואפשר לקדוח בזה ולעצב את זה עם שופין או משהו בסגנון?

 

דבק ב 2 מזרקים יש לי כזה 2 מזרקים מחוברים, עד שהוא מתייבש יכולה לעבור שעה והוא נוזלי מדי

 

אי אפשר לעצב אותו אי אפשר לעשות איתו כלום.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

אם אתה מחפש משהו שידביק הכל להכל, זה המוצר.

הדבקתי איתו מתכת, פלסטיק, פגושים, פנסי רכב, אפילו חור ברדיאטור פלסטיק.

החזיק שנים - למעשה עד שהאוטו נגרט.

Devcon_22045_S-220_Plastic_Welder.jpg

פורסם

כשאתה בוחר דבק אפוקסי , ודא שזמן ה- curing שלו הוא קצר.

ה- curing היא הראקציה הכימית בין שני רכיבי הדבק (בסיס ומקשה).

יש דבקים שנקראים "דבק 5 דקות" אשר מתקשים במהירות, מתייבשים למגע תוך רבע שעה ומגיעים לחוזר מכני תוך שעה.

דבק אפוקסי שיש לו זמן "עבודה" של 15-20 דקות יגיע לקושי המרבי תוך 24 שעות ויותר.

 

 

לחברת Devcon יש דבק מהיר חזק. (עריכה: הקדימו אותי)

פורסם
אומנם קצת אוף טופיק באוף טופיק, אבל אם כבר מדברים על דבקים, תקלטו את זה:

 

 

 

יש לי כמה מדבקות מהדואל לוק, והדבר הזה פשוט מטורף, א' כל הדבק שלו מחזיק כל כך חזק שלתלוש אותו מהמקום מאוד קשה:?

 

וגם הפטריות האלה לא רעות בכלל! מחזיק טוב מאוד. אפשר אפילו להגיד IS THA SHIT, לחיבור של כל מיני דברים לכל מיני דברים.

מה שכן הדבר הזה לא ממש אוהב חיבורים וניתוקים תכופים מדי, הפטריות מתחילות להיתלש.

 

תודה רבה, אני יחפש את הדברים האלה.

 

עכשיו עוד 2 שאלות אם מדברים בנושא הסדקים והדבקים, חומר מילויי לדשבורד מישהו מכיר? בקרוב מאוד אני הולך להתחיל את השיפוץ של הדשבורד באולדמוביל, היתי רוצה לדעת עם איזה חומרים ממלאים את הסדקים והשברים וכל מיני חתיכות חסרות?

 

בנוסף לזה, איפה אפשר לקנות וויניל לציפוי הדשבורד?

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם
אני זוכר שבטייסת המבנאים היו משתמשים בדבק שהיו קוראים לו PRC שהוא בצבע אפור. הדבר הזה מגה אולטרה חזק, ואם אל הדבר הזה המטוס היה מתפרק כבר מזמן.

PRC זה לא דבק אלא חומר אטימה שהפחחים (מבנאים) היו מורחים אותו בין המירווחים של תיקוני פחחות. גם המכונאים היו מורחים את החומר על ראשי ברגים וכול מיני מקומות למניעת כניסת מים.

אנוכי היה מכונאי מסוקים בחיל האוויר הישראלי :roll:.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...