Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים אני צריך את עזרתכם הדחופה ביום שישי קניתי רמקולים אחוריים לרכב (יונדאי)

קניתי רמקולים 5.5 אינץ' של חברת nakamichi דגם spc60 עוד לא התקנתי אותם כי

חיפשתי עליהם מידע באינטרנט ואין שום מידע על החברה הזאת מלבד מגברים.. על רמקולים אין שום מידע

שלא לדבר על הדגם שאפילו לא מופיע באתר הראשי של החברה

 

דיברתי עם בעל החנות והוא אמר שהוא מבטיח שאני לא יתחרט אם אני יתקין אותם אבל אם אני רוצה

אני יכול להחזיר אותם ולקחת במקום כסף או רמקולים של הרץ

מישהו יודע משהו על רמקולים בכללי של חברה nakamichi ?

ומה אתם מייעצים לי לעשות ? להחזיר ולקחת רמקולים של הרץ?

או להתקין את הרמקולים האלה ?

 

תודה רבה לעוזרים !!!!!

פורסם

לא יודע איך ביצעת חיפוש, אבל בהחלט קיימים רמקולים כאלו:

http://www.ryda.com.au/Nakamichi-SPC60-6-Car-Speakers-p/spc60.htm

 

גם באתר החברה הרשמי מופיעים רמקולים לרכב, רק שהם מסומנים כדגמי SPC2, ולכן אני מניח שהדגם שברשותך הוא דור קודם.

 

אין לי נסיון עם רמקולים שלהם כדי להעיד על טיבם, אבל מנתוניהם היבשים אני יכול רק להסיק שהם אינם מיועדים להגברה חיצונית (אלא חיבור ישיר לרדיו-דיסק).

פורסם

מה זאת אומרת הגברת חיצונית ?

חשוב לציין גם שאין לי מגבר או סאב או משהו כזה

 

על פי הנתונים שלהם הם נחשבים לטובים יותר מההרץ אחי ?

פורסם

אני בן יחיד, לא ידוע לי שיש לי אחים...(ממליץ לך לעבור על חוקי הפורום). :roll:

 

לעניינך - הגברה חיצונית זה בדיוק מה שזה אומר, ומה שכתבת. שימוש במגבר חיצוני (שנמצא בנפרד מיחידת הראש).

מאחר וציינת שאין לך אחד כזה, אז אין בעיה.

 

מאחר ולא פירטת את דגם הרמקולים של הרץ, אין באפשרות אף אחד פה לענות על שאלתך. רצוי גם שתציין את התקציב שעומד ברשותך לקניית הרמקולים.

 

מעבר לכך, אני ממליץ שתעיין נרחבות בפורום, ובצע חיפושים לנושאים שמעניינים אותך שכן הרבה מידע כולל המלצות מגוונות כבר כתובים על גבי הפורום.

 

בהצלחה.

פורסם

בלי קשר לטיב הרמקולים הנ"ל שהם בסיסיים ובכללי לא רעים למחירם היחסית זול

הרמקולים הנ"ל הם לא מה שאתה צריך בתור סט אחורי ,אתה הולך בוודאות להתאכזב

מה שאני מציע לך זה להחזיר אותם ולקחת במקומם רמקול 6X9 בסיסי טוב כמו פיוניר \קנווד שמוכרים בכול מקום

אם הוא יכול להביא לך הרץ DCX 690.3 במחיר קרוב גם טוב ,ולהתקין אותו על המגש האחורי.

אלא אם כן יש לך יונדאי סונטה שם זה בעייתי.

איזה רכב יונדאי יש לך ואיזה מודל.?

פורסם

על פי הנתונים שלהם הם נחשבים לטובים יותר מההרץ אחי ?

 

אתה זה ששאלת איך הם בהשוואה להרץ...פתאום הם לא קשורים. :roll:

התקציב קשור, כי הוא יכול להעיד על יחס עלות-תועלת, ויכול לפתוח פתח להמלצות נוספות.

בהודעה הראשונה שלי כתבתי שאני לא מכיר את הרמקולים המדוברים, אולי מישהו אחר מכיר..:roll:

 

יש שפע של מידע על החברה נקמיצ'י בפורום פה ובמקומות אחרים באינטרנט. כל מה שצריך זה להשתמש בפונקציית החיפוש.

נקמיצ'י, לפחות בעברה נחשבה לחברה איכותית. איני יודע להעיד עליה כיום, ובפרט על הרמקולים שהיא מייצרת.

×
×
  • תוכן חדש...