Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אזעקה


bruk2381
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לכולם,

 

ישמח להתייעצות קטנה... יש לי יונדאי אלנטרה, שנת 2007, רכב יד שנייה ואין דרך ליצור קשר עם בעלים הקודם.

 

ב-24 שעות האחרונות משהו מוזר עובר על האזעקה ברכב:

אתמול ירדתי לקחת משהו מהאוטו ולא הצחלתי לפתוח אותו עם השלט.נורה בשלט מהבהבת, אבל האזעקה לא מגיבה.

פתחתי את הדלת עם מפתח ואזעקה הופעלה... אחרי כחצי דקה היא הפסיקה, ניתרלתי קודנית, הנעתי עם הפתח. אחרי הנעה, אזעקה שוב הופעלה והשתתקה אחרי כחצי דקה. סגרתי את האוטו עם מפתח והשארתי כך.

 

חשבתי שבעיה בשלט והגיע זמן להחליף סוללה, אבל בסוף החלטתי לא לגעת לבד, כי לא מצאתי שום הסבר איך מגבים נתונים בשלט. האמת, גם לא הצחלתי להבין של איזה חברה הוא, כדי לבדוק מולם...

 

היום בבוקר החלטתי לתת לשלט צ'אנס וניסיתי לפתוח ת'אוטו, אך ללא הצלחה.

מה שמוזר, שגם אחרי שנכנסתי עם מפתח, האזעקה לא הופעלה... התחילה לצרוח רק אחרי שהקשתי את הקוד בקודנית והנעתי את הרכב. גם כשהגעתי ליעד, לא הצחתי להשתמש בשלט, נעלתי את האוטו עם מפתח ועזבתי כך....

גם לפני שהלכתי, פתחתי וסגרתי את האוטו כמה פעמים, אבל אזעקה לא הגיבה...

 

מצבר באוטו חדש, הוחלף לפני כחודשיים, אין בעיות חשמל.

מפתח - אמובילאיזר.

 

 

יש למישהו מוסג מה קורה לאזעקה שלי?

 

מצרף צילום של שלט, אולי יעזור להבין איך מאפסים אותו או לפחות של איזה חברה הוא.

IMG_20130120_082332.jpg

IMG_20130120_082551.jpg

×
×
  • תוכן חדש...