Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיון: שמן Mannol


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה דעתכם על השמן האם הוא טוב ואיכותי או שלא?

 

חיפשתי המון ולא מצאתי שום פורום שהוא מוזכר בו או חוות דעת עליו

 

תודה לכל המישתתפים

פורסם

שלום וברוך הבא לפורום.

ברגע שרשמת שלא מצאת שום איזכור לגביו באף פורום אני חושב שענית לעצמך על השאלה ששאלת.

שמן לא ידוע ולא מוכר, הייתי מתרחק ולא חושב אפילו לקנות אותו. עם כל הכבוד הרכב שלי עדיין לא שפן נסיונות.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

דווקא לא כ"כ בטוח שזה שמן חמניות :wink:

תתחיל מפה - http://www.sct-germany.de/ (זה שהמוצר לא הגיע אולי לארץ / נדיר פה - לא אומר כלום על טיב המוצר, אך למרות זאת - הכי טוב לקבל המלצת בעל נסיון). אולי מישהו מהחברים מחו"ל יוכל לשפוך אור.

alfa 156 2.5.

פורסם

ככל שידוע לי היבואן הוא חנות חלפים באיזור התעשיה של אשדוד (מול הדואר)

נמכר בכמויות לא רעות למוסכים באיזור התעשייה - איך במקומות אחרים בארץ?

לא יודע....עושה רושם שמדובר ביצרן רציני שלא מצליח להכנס לשוק בארץ

(יש עשרות מותגים ולא לכולם יבואנים חזקים).

פורסם

באתר אין כלום על מפעל/ים שלהם. אני מתרשם שזאת חברת מסחר (משרד קטן ?) שקונה ומשווקת תוצרת מפעלי חידוש שמנים.בגרמניה 100% מהשמנים ממוחזרים. גם מהיעדר צרפתית/איטלקית/ספרדית - הם מכוונים לשוק הרוסי = זול. אראל/ אג'יפ זה לא.אמריקן איגל (= משרד הדבקת תויות) - אולי כן.

פורסם

ליפני איזה חצי שנה שתי מוסכניקים אמרו לי שהוא יותר איכותי מליקווי מולי...

 

והוא גם לא כזה זול 4ליטר של 10-40 עולה בסביבות 140 שקל

 

ובאתר שלהם הם דווקה מבטיחים איכות גבוה...

פורסם

 

ובאתר שלהם הם דווקה מבטיחים איכות גבוה...

 

כן, כי באתר של קסטרול כתוב שיש חשש לשאריות של קליפות או חתיכות פרי..

תבדוק שעומד בתקנים המחמירים של איגוד המהנדסים האמריקאי וכו'

×
×
  • תוכן חדש...