Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4926 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

כרגע יש לי רדיו דיסק מעפן שעלה 200 וקצת שקל עם התקנה,

ברדיו שומעים רעשים מטורפים, ובAUX תיקתוקים מוזרים, ועכשיו גם הכפתור של הווליום נהרס לי.

הפעם אני מעוניין ברדיו דיסק איכותי,

מה ההבדל בין הרדיו דיסקים האלו שעולים 300-400 לאלו שעולים 700+, והאם באמת שווה להשקיע כל כך הרבה?

 

בנתיים חשבתי על אלו

LG דגם LCS110AR - שקל 350 כולל התקנה

Pioneer DEH2350UB - שקל 399 כולל התקנה

Philips דגם CEM210 - שקל 450 כולל התקנה

איזה מהם הכי מומלץ?

 

את הרמקולים מאחורה החלפתי לפני חודשיים, אני לא זוכר את הדגם הם עלו 550 עם התקנה והם מצוינים.

מקדימה יש לי רמקולים מקוריים ואני מעוניין להחליף אותם, המידה היא 5-7 הרכב הוא מאזדה לאנטיס 2001.

בדיוק ראיתי את הקופון הבא:

coupo.co.il//deals/62?aff_id

(עסקת היום: אוהבים להאזין לסאונד איכותי? בואו לשדרג את חויית השמע ברכבכם בעזרת סט קומפוננט מסדרת הCHAOS של החברה הידועה ורבת המוניטין BOSS! )

מישהו ניסה אותם ויכול להגיד איך הם?

 

התקציב בעיקרון לא מוגבל אני רוצה רדיו דיסק שיהיה שווה את הכסף ששילמתי עליו ואותו דבר הרמקולים.

פורסם

אל תקנה רמקולים של BOSS מדובר באיכות נמוכה ביותר

רמקולים זולים ב-150 שח יעלו לך ביוקר חבל לזרוק את הכסף לפח

וגם כך אין רמקולים 5X7 זולים וטובים ,אם אתה רוצה להיות מרוצה ובמחיר יחסית נמוך

אחת האופציות הטובות למחיר היא TEMPO 5X7 Morel

בנוגע לרדיודיסק אותו עקרון הייתי הולך על Pioneer MVH1450UB מהדגמים החדשים של פיוניר 2012.

פורסם
אל תקנה רמקולים של BOSS מדובר באיכות נמוכה ביותר

רמקולים זולים ב-150 שח יעלו לך ביוקר חבל לזרוק את הכסף לפח

וגם כך אין רמקולים 5X7 זולים וטובים ,אם אתה רוצה להיות מרוצה ובמחיר יחסית נמוך

אחת האופציות הטובות למחיר היא TEMPO 5X7 Morel

בנוגע לרדיודיסק אותו עקרון הייתי הולך על Pioneer MVH1450UB מהדגמים החדשים של פיוניר 2012.

 

הרדיו דיסק הזה יותר זול מהאלו שחשבתי עליהם, הוא יותר טוב מהם?

עכשיו אני חושב על האופציה לשים קומפוננט מקדימה ועוד חודש בערך להוסיף מגבר.

יש איזה קומפוננט במידה הזאתי?

פורסם

כן זה רדיודיסק חדש מדגמי 2012 הוא בסיסי אך איכותי ובא מבית טוב.

כמובן שיש גם במידה הזאת ,הכול תלוי בתקציב.

קומפוננט במידה מתאימה במחיר זול וטובים JBL GTO8608C

פורסם
כן זה רדיודיסק חדש מדגמי 2012 הוא בסיסי אך איכותי ובא מבית טוב.

כמובן שיש גם במידה הזאת ,הכול תלוי בתקציב.

קומפוננט במידה מתאימה במחיר זול וטובים JBL GTO8608C

 

טוב אני אסע עוד מעט לאוטודיפו ואני אקנה את הרדיודיסק

אתה יודע אולי איפה אפשר להשיג את הרמקולים האלו בארץ?

כל מה שמצאתי בגוגל זה מחול

פורסם
בכול מקום שמוכרים JBL יכולים להזמין לך.

 

נסעתי עכשיו למקום שאני תמיד קונה בוא דברים למכונית, יש להם הרבה רמקולים שונים של JBL,

אבל את אלו אין להם, והם אמרו שאי אפשר להשיג את הדגם הזה ושאי אפשר להזמין.

 

אני אשמח להמלצה לדגם אחר שקיים בארץ או מקום שיכול להזמין לי את אלו

ראיתי כמה אנשים בפורום שחיברו 6.5 מקדימה ולא 5*7, יש איזה סט 6.5 מומלץ?

פורסם

רשום קומפוננט, אבל עזוב את זה, אתה רואה שם רמקול קואקסיאלי ומתחת טויטרים חחח.

 

קומפוננט אובאלי אמור להיראות כך: (עם דאסט קאפ לא טויטר)

Component-Speakers-07DS6802-N-main-image.jpg

JL Audio

פורסם

הטמפו 5X7 אינו קומפוננט הוא קוואסלי איכותי עם קרוס פסיבי חיצוני

ישנם גם אלמנטים באותה המידה שהם קומפוננט

ויש גם כאלו Convertible שניתנים להסבה בין קומפוננט לקוואסלי.

×
×
  • תוכן חדש...