Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דרישות:

שנתון 2009 - 2010

תקציב 150K

מה חשוב:

משקל עצמי לפחות 2 טון.

יכולת לגרור קרון עם סוסים (זאת אומרת מנוע חזק לפחות 3L)

אמינות

צורה ואיכות

 

פחות חשוב:

צריכת דלק (גם ככה מניח שהיא תהיה גבוהה)

יכולת שטח (אפ אפשר מה טוב, אבל לא חייב)

 

בנתיים נבחנים השירוקי לארדו, הקינג מ2008, אשמח להצעות לרכבים מעניינים יותר (רק לא לנדקרוזר)

 

תודה

פורסם

אז בגלל שלא עזרתם לי...עדיין לא התקבלה החלטה..

כרגע אנחנו בודקים את הליברטי של ג'יפ, דודג' נייטרו, אם יש למישהו השגות בנוגע לרכבים הנ"ל או עוד הצעות, אשמח לשמוע...

פורסם

אולי כדאי לשקול ניסאן מוראנו - 3.5 בנזין,חסכוני,מאובזר ומפנק,יכולת שטח נמוכה,גיר רציף.

סובארו B9 טרייביקה מנועי בנזין חזקים 3.6 מאובזרות,אמינות צמאות ובעלות מראה סביר.

אתה יכול לרדת בשנתונים לטובת הRX של לקסוס.

פורד אקספלורר מהדור קודם גם כן יעשה עבודה טובה.

פורסם
אולי כדאי לשקול ניסאן מוראנו - 3.5 בנזין,חסכוני,מאובזר ומפנק,יכולת שטח נמוכה,גיר רציף.

סובארו B9 טרייביקה מנועי בנזין חזקים 3.6 מאובזרות,אמינות צמאות ובעלות מראה סביר.

אתה יכול לרדת בשנתונים לטובת הRX של לקסוס.

פורד אקספלורר מהדור קודם גם כן יעשה עבודה טובה.

 

מישהו מכיר את אוטודיל ברחוב המסגר בת"א?

ראינו שם אוטו, על פניו נראה טוב, השאלה אם מישהו מכיר ויודע להמליץ או להמליץ שלא על קנייה משם?

פורסם

פעם כמעט רכשתי שם פורסטר ידנית, בסוף ויתרתי כי המחיר לא הסתדר.

רק שתדע שזה לא קשור לאוטודיל של VW, זה מגרש פרטי.

עד כמה ששמתי לב יש לו שם מכוניות יותר נדירות ופחות מה שיש במגרשי הליסינג הגדולים.

עשה לי רושם דיי טוב בסה"כ אבל אין לי נסיון איתו,

בכל מקרה אם אתה לוקח לבדיקה אני ממליץ לך לקחת למקום שאתה סומך עליו ועדיף לא מת"א

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

×
×
  • תוכן חדש...