Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4943 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אז ככה, מי שזוכר מהפוסט הקודם שלי העיניינים קצת הגלגלו וניהיו רק יותר ויותר מסובכים

הכל כנראה התחיל בגלל איזה לד שהרכבתי או משהו כזה ואין לי מושג איך הגעתי למצב הזה

בלי שום קשר האוטו עדיין באחריות, אז ככה לפני איזה חודש בערך החלטתי להחליף את כל המנורות דרך וגבוהה להלוגן

החלפתי ולאחר מכן גם החלפתי את האורות חנייה ללדים, הופיע לי התקלה הזאת במחשב של נורה שרופה

והבנתי שזה מזה הזמנתי מהאיביי את הNO ERROR לפני איזה שבוע הגיע לי אני שם

ושום דבר לא השתנה המנורה עדיין נשארה בדקתי ששום דבר לא שרוף וכלום הכל תקין

אני מגיע למוסך מורשה צ'מפיון מוטורס הכניסו למחשב ואמרו לי שהלך לי חיישן כלשהו של אור ברקס,

הזמינו לי את החיישן הזה והיום הלכתי שוב ואמרו לי שגם זה לא זה, ורוצים להחליף לי מחר

את כל התיכנות של הדלת של האורות של הכל בקיצור, לא הבנתי כל כך מה הוא רוצה להחליף זה על האחרוית

רק קצת מלחיץ אותי העיניין הזה של להחליף את כל המחשב, מישהו מוכן לתת לי קצת הסברים

ואם יש דרך אחרת לטפל בזה, מחר האוטו שלי יושבת יום שלם בגלל הדבר הזה, מה קרה פה?

תודה לעונים.

פורסם

עזרה מישהו?? ועוד שאלה, יש לי תחושה שלא צריך להחליף את מה שהם מחליפים לי, איזה דברים יכולים להגרם מזה שהאור ברקס לא פועל?

פורסם

כנראה אחד הלדים שקנית היה באיכות מאוד ירודה וגרם לקצר בצמה של חשמל כלשהו.

להבא תבדוק שאתה מזמין נורות לדים שמתאימות לפי מתח, או יותר נכון הCANBUS וNO ERROR FIX.

כרגע אין מה לעשות לתת לצ'מפיון לתקן ולהבא להזמין נורות שמתאימות

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

זה נשמע הגיוני שבגלל לד השתבש שם כל המערכת, וזה לא צמת חשמל שנהררסה שם הוא אמר לי שהוא מחליף את המערכת של כל האורות ושל השלט עם הדלתות משהו שנמצא מתחת למוט ההגה משהו כזה,

והאמת היא שהזמנתי קאנבאס..

פורסם

אז ככה חברים יצאתי מהמוסך והדבר היה כזה, המתקין שהתקין לי את המערכת באוטו שם לי את המצלמת רוורס

על נורת הרוורס משום מה זה גרם לבעיה לא יודע למה, שאלתי אותו הוא אמר שהוא התקין כמו שצריך

שהוא לקח משם את המתח וזה בסדר גמור המוסך, צ'מפיון מוטורס אמר לי שזה לא נכון ניתק לי את המצלמת רוורס

והחליף לי את כל המרכזייה של החשמל שם על חשבון האחריות ואמר לי שפעם הבאה שזה יקרה לא על האחריות

עכשיו אני מפחד להשים את המצלמה ואין לי מושג מה לעשות?

דבר שני זה הגיוני שזה מי זה?

פורסם

בהחלט הגיוני מכול הבחינות.

עברו הימים שהיה ניתן להתחבר לצמות חשמל של תאורת הרכב !

 

אני לא מאמין שהחליפו לך את כול 'המרכזיה' אלא רק ניתקו את המצלמה.

איזה כייף לי :)

פורסם

אז ברכבים עם CANBUS סוללים קו נפרד מהמצבר ומשתמשים בממסר לאורות הרוורס?, הזרם המינימלי שלוקח הממסר עצמו מהמעגל הממתג לא מפעיל אזהרה?

פורסם

באמת? גם אני הייתי מופתע לגלות, זאת אומרת שצריך לקחת מתח ישיר מהמצבר גם בשביל המצלמת רוורס?,

ולגבי זה שההילוך יעבור לרוורס, איך הוא יופיע במסך?

דבר שני, כן החליפו לי את כל המרכזייה לא הבנתי למה אבל הוא הראה לי בידיוק שהוא הזמין והחליף הכל בגלל האור ברקס

דבר שלישי לא הבנתי למה נשרף האור ברקס הוא לקח מתח מהאור של הרוורס?

פורסם
בהחלט הגיוני מכול הבחינות.

עברו הימים שהיה ניתן להתחבר לצמות חשמל של תאורת הרכב !

.

 

למה? אני חיברתי את חיישני הרוורס לתאורת הרוורס וזה כבר שנה עובד פיקס! לא הבנתי מה הבעיה בחיבור?

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

×
×
  • תוכן חדש...