Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4947 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אגב, אם כבר מדברים על צרפתייה עם V6, מה מה דעתך לגבי הלגונה?

חבר מחזיק אחת כזאת כבר שלוש שנים, והיא פשוט מדהימה.

פורסם

למרות שפותח השירשור מודע לעלויות אחזקה , צריך להבין מה פוטנציאל העלויות הצפויות. יש רכיבים לא מעטים היחודיים לדגם 3

 

הליטר בשונה מהדגמים הנפוצים. לדוגמא , נסו לקבל הצעת מחיר לביצוע טיימינג מלא למנוע ES9 - V6 ממוסך מורשה או כללי.

 

העלות מתקרבת ל-4 ספרות.

 

בהתחשב במחירון הרכב ושוויו בד"כ עבר זמן רב מאז הבעלים הקודמים עשה טיפול הכרחי כזה. הרכב לכן כפצצה מתקתקת.

 

קריעת הרצועה תגרור תיקון מנוע בעלות גבוהה משווי הרכב.

פורסם

במידה וארכוש את הרכב אני תמיד עושה ישור קו שכולל טימינג מנסיון מר שפעם אמרו לי שעשו וניקרע לי אחרי 3000 ק"מ.

בסובארו B4 שנת 2003 עלות טימינג גם עולה על 1500 שח רק הסט. אני לא מחפש את הדגם הספציפי הזה אבל הוא קרץ לי,

מקווה מאוד שהרכב ניראה טוב כמו שהבעלים אומר .

פורסם

לך על דיזל או על 2 ליטר בנזין שהוא נדיר פחות, עזוב אותך משטויות בנאדם.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

בזמנו שקלתי.

עיון בתדפיס הטיפולים של שלוש כאלו הוריד אותי מהעניין.

בשלוש המקרים דובר על יד ראשונה-שניה, שמורות, עם פחות מ130 אלף ק"מ על השעון (לפני שלוש שנים)

כל השלוש ביקרו סטטיסטית במוסך פעם ב3000 ק"מ מסיבה כזו או אחרת...

זה נכון לדור הראשון - עד 2004

 

לבסוף רכשתי C5 II 2005 - שעיון בתדפיס הטיפולים של כמה כאלו הראה שמדובר באופציה אמינה בהרבה.

מבסוט ממנה.

פורסם
נסו לקבל הצעת מחיר לביצוע טיימינג מלא למנוע ES9 - V6 ממוסך מורשה או כללי.

 

העלות מתקרבת ל-4 ספרות.

 

 

בעלי רנו מגאן / סניק (ואני מניח שגם לגונה ) היו שמחים מאות לקבל הצעות מחיר של פחות מ-2500 ₪ לטיימינג.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לפי הכתיבה שלך זה ניראה כאילו אתה נעול לקנות את הרכב למרות שכולם פה מנסים להניא אותך מזה.

 

וגם אני אגיד את דעתי, וכמו שכולם רשמו - תברח כמו מאש, ואפילו מהר יותר.

פורסם

אם אני מבין נכון יש רכב ספציפי של בנאדם שהוא מכיר והוא רוצה לקנות אותו.

 

אחרת אין שום סיבה להכנס להרפתקה הזו שסופה ידוע מראש.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

×
×
  • תוכן חדש...