Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מעוניין לקנות רכב חדש התקציב הוא בערך +- כמחיר האלפא רומאו ג'ולייטה תילתן זאת בינתיים האפשרות שלי ... דיברתי עם אנשים והמליצו לי על BRZ החדשה וגם הGT של הטויוטה רציתי לשמוע עוד חוות דעת של אנשים שמבינים שימליצו לי על הרכב ספורט האולטימטיבי שאני יכול להביא במחיר הזה

 

תודה

פורסם

מה חשוב לך ברכב הספורטיבי שלך? מה הניסיון שלך בנהיגה ספורטיבית? אילו מכוניות ספורטיביות היו לך? האם יש העדפה להנעה קדמית או אחורית? התנהגות או כוח?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

יש נסיון אני בן 24 מגיל 17 עם אוטו ספורט הראשון שלי אונו טורבו האמת אחרי זה GT , MI16 , STI , cupra ואחרי עבודה קשה בא לי להתפנק על אוטו חדש בסכום של 230אלף שקל +- כמו הג'ולייטה תילתן ....

פורסם
יש נסיון אני בן 24 מגיל 17 עם אוטו ספורט הראשון שלי אונו טורבו האמת אחרי זה GT , MI16 , STI , cupra ואחרי עבודה קשה בא לי להתפנק על אוטו חדש בסכום של 230אלף שקל +- כמו הג'ולייטה תילתן ....

 

תשמע, בגיל כזה קולקציה כזאת...

לא רע!

אתה אמור לדעת מה אתה אוהב.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אני חי את זה כבר שנים אין לצאת

בחיים לא היה לי רכב בסכום הזה ויש מגוון לא קטן .. מה אתם אומרים על הג'ולייטה תילתן בתור אופציה ?

פורסם

הכי גרועה מבחינה ספורטיבית מבין כל האופציות שעומדות לרשותך היום בסכום הזה (מגאן RS, פוקוס ST, גולף GTI, טויובארו GT86/BRZ, פיג'ו RCZ וכולי)

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רכב ספורט קונים לפעמים מרגש.

 

אם הג'ולייטה הכי "עשתה לך את זה" אז מה ההתלבטות בכלל?

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

התילתן הירוק אכן יפיפייה, אבל ברגע שישבתי בתוכה אמרתי "אוקי, זה לא רכב שיהיה לי". הפלסטיקה בפנים זולה והנדסת האנוש גם לא משהו.

 

אם אתה זקוק לקצת פרקטיות - הייתי ממליץ בחום על הפוקוס ST שיצאה, במיוחד בצבע כתום :twisted:. אני לא יכול כבר לחכות לראות אחת על הכביש, ועוד יותר להיות הבעלים הגאה של אחת.

 

אם אינך זקוק לשום פרקטיות ואתה מוכן לוותר על קצת כוח נטו לטובת הנאה בפניות עם הנעה אחורית - לך על הסובארו BRZ או הטויוטה GT86. אם לא הזמן הוא לא מטרד הייתי אפילו מחכה למיאטה ND כדי לבדוק אותה.

 

אבל לפני שאתה מחליט כל החלטה - לך תעשה סיבוב על התלתן הירוק, על הפוקוס, על אחד הרכבים עם ההנאה האחורית (זה לא typo), וזה יעזור לך קצת לדעת לאיזה איזור אתה מכוון.

.Your average Notepad

×
×
  • תוכן חדש...