Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המהפכה התחילה.סמרקפון 5"ב1000ש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מישהו כבר מחזיק אחד כזה ?

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

מכשיר סיני זול שכנראה יתפגר אחרי זמן קצר ויתן ביצועים נמוכים תרם מותו.

רום פרוץ עם הרשאת רוט, מיותר לחצי מהאוכלוסיה ובמיוחד לכאלה שמכשיר הזה מנסה לתפוס.

משקל גבוה ואני יכול רק לתאר לעצמי שאיכות החומרים לא בשמיים (כמו טאבלטים סינים שנסיתי).

אבל סחטיין על השיווק, לפחות הם כנים ובעצם אומרים לך "תשמע, ח*א של מכשיר, אבל זול!".

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

צריך להיות באמת טמבל בשביל לקנות את הזבל הזה כשיש את זה ב300 דולר.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
צריך להיות באמת טמבל בשביל לקנות את הזבל הזה כשיש את זה ב300 דולר.

 

הלוואי וזה היה נגמר ב-300 דולר, אחרי מיסים ומשלוח זה יתקרב יותר ל-370-380 דולר... שזה עדיין מחיר טוב :-)

 

ה-5" יכול להיות צעצוע נחמד לתת לילד קטן, לא הייתי מסתובב עם היצור הזה כמכשיר היום-יומי שלי.

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם
צריך להיות באמת טמבל בשביל לקנות את הזבל הזה כשיש את זה ב300 דולר.

 

הכותב מתעלם מהעובדה שאנחנו חיים בארץ אוכלת יושביה, וכאן המחיר יתחיל מ-600 דולר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

החומרה של המכשיר ממש חלשה ואחרי כמה זמן זה ימאס כשהוא יתקע, אפילו משחקים יהיה סיפור להריץ על המכשיר הזה.

פורסם

מה המפרט שלו בכלל? לא הצלחתי למצוא את זה באתר

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

החומרה שלו לא משהו בכלל בלשון המעטה פרט לגודל(אבל לא לאיכות) של המסך..בנוסף יש שם שמץ של חוסר יושר:

 

הם רושמים 4Gbit זיכרון RAM ו32Gbit זיכרון לאחסון, זו קצת רמאות כי זיכרון נהוג לציין בbyte ולא בbit

כדי לעבור מbit לbyte מחלקים בשמונה,

כך שהנתונים האמיתיים של המכשיר הם 512Mbyte זיכרון RAM, ו4Gbyte לאחסון.

 

בקיצור זה טלפון למי שרוצה להראות שופוני(מסך ענק) אבל התפקוד לא מעניין אותו.

פורסם

מה המפרט שלו בכלל? לא הצלחתי למצוא את זה באתר

 

זה לא בדיוק מופיע בעמוד הראשי, אפשר להאשים אותם? :roll:

מפרט טכני

מערכת הפעלה

אנדרואיד קסטה 4.0.3 עם הרשאת רוט

 

סים

תמיכה בסים כפול

 

מימדים

146*78.25*11.6 מ"מ

 

משקל

223 גרם (עם סוללה)

 

תצוגה:

גודל - 5.0" WVGA

רזולוציה - 800*480

 

מסך מגע

קיבולי, זיהוי עד 5 נק' מגע

 

קישוריות

GSM\EDGE בתדר 900/1800MHZ

WCDMA\UMTS\HSPA בתדר 850/2100

הורדה במהירות 7.2Mbps \ העלאה במהירות 5.76Mbps

בלוטות' גרסא 2 עם A2DP, חיבור WIFI802.11b/g

 

צלילים

סוגי התרעה

רטט

רינגטונים של MP3

 

רמקול (ספיקר)

מובנה

 

חיבור אוזניות

3.5מ"מ אודיו

 

זכרון

אנשי קשר כמעט בלתי מוגבלים

תמונת מתקשר

 

היסטורית התקשרויות

בלתי מוגבלת

 

פנימי

4Gbit RAM + 32Gbit ROM

 

כרטיס הרחבה

microSD (TransFlash), up to 32GB

 

תקשורת נתונים

GPRS: Yes, Class 12

 

EDGE

YES, Edge downlink

 

Bluetooth

Yes, v2.0 with A2DP

 

Infrared port

No

 

USB

Micro 5-PIN USB, Samsung compatible

 

מצלמה

עיקרית: 5.0 מגה פיקסל, פוקוס אוטומטי. שדרוג אינטרפולציה ל-12.0 מגה פיקסל דרך תוכנה

עם וידאו, VGA@15fps

משנית: 0.3M VGA

 

מאפיינים

מעבד : 1GHz MTK6575

 

Messaging

דואר אלקטרוני, Push Email, הודעות מיידיות (IM)

סמס (בתצוגת אשכול), הודעות MMS

 

דפדפן

WAP 2.0/xHTML, HTML

 

רדיו

FM רדיו

 

משחקים

כן + ניתנים להורדה

 

מד האצה

כן

 

צבעים

שחור, גרפיט; לבן

 

ג'אוה

כן, ניתן להתקין\להסיר אפליקציות צד שלישי

 

WiFi

כן, 802.11b/g

 

פלאש 10

כן

 

נקודת גישה

תומך בנקודת גישה של WiFi,

נקרא גם MiFi או ראוטר Wifi

 

GPS

כן

 

וידאו

MP4/AVI/3GP /RMVB

 

מוזיקה

MP3/WAV/eAAC+

 

שפות:

מקור רב-שפתי עם תמיכה בRTL (ימין לשמאל)

מקלדת A.I.Type Keyboard

 

סינית, אנגלית, ויאטנמית, ספרדית, צרפתית, איטלקית, עברית, הולנדית, פורטוגזית, דנית, טורקית, פולנית, קוראנית, רוסית, גרמנית, סלובנית, הונגרית, יוונית, פרסית.

 

שונות

חיפוש גוגל, גיבוי טיטאניום, וואטסאפ, Talkbox, Zello, DropBox, סקייפ, exDialer, Handcent, AirDroid, Waze, כרום, סורק ברקודים, פייסבוק, טוויטר, מפות, Gmail, Youtube, Google Talk, Alarm, שעון עולמי, Scheduled power on/off, key lock, Incoming call photo show, schedule, שעון עצר, הקלטה וכו'

 

סוללה

סוללה: 2200mAh

 

והקטע של הביט בייט מגעיל ומטעה בערך 90 אחוז מהאוכלוסיה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

כיום סמארטפון משמש אותנו לכל כך הרבה דברים חשובים במהלך היום-יום. למה להתקמצן ולקנות מכשיר עלוב?

עדיף להשקיע את ה-2000-4000 ש"ח בשביל אייפון נורמאלי (4S-5), שישמש לאורך שנים, ויתפקד באיכות גבוהה.

172

פורסם
זה לא בדיוק מופיע בעמוד הראשי, אפשר להאשים אותם? :roll:

מפרט טכני

מערכת הפעלה

אנדרואיד קסטה 4.0.3 עם הרשאת רוט

לא הבנתי למה הם כל כך מתגאים בזה שיש לזה הרשאות רוט? יש סיבה לכך שהיצרנים חוסמים את זה.

סים

תמיכה בסים כפול

כאן איבדת אותי. לא מבין מה הפטיש של הסינים עם סים כפול (שבד"כ קיים במכשיר עם מודול GSM בודד, כך שלא תוכל להשתמש בשני הסימים בו זמנית)

מימדים

146*78.25*11.6 מ"מ

 

משקל

223 גרם (עם סוללה)

להשוואה - SGS2 שוקל חצי מזה. למרות שבעיני חלק מהציבור משקל גבוה הוא דווקא יתרון. הפלצה ששמעתי מאייפוניסט - המכשיר SGS2 קל, אז הוא בטח פחות טוב.

תצוגה:

גודל - 5.0" WVGA

רזולוציה - 800*480

על מסך גדול זה יהיה בעייתי

מסך מגע

קיבולי, זיהוי עד 5 נק' מגע

 

קישוריות

GSM\EDGE בתדר 900/1800MHZ

WCDMA\UMTS\HSPA בתדר 850/2100

הורדה במהירות 7.2Mbps \ העלאה במהירות 5.76Mbps

בלוטות' גרסא 2 עם A2DP, חיבור WIFI802.11b/g

 

צלילים

סוגי התרעה

רטט

רינגטונים של MP3

בזה הוא לפחות עדיף על אייפון

רמקול (ספיקר)

מובנה

 

חיבור אוזניות

3.5מ"מ אודיו

 

זכרון

אנשי קשר כמעט בלתי מוגבלים

תמונת מתקשר

 

היסטורית התקשרויות

בלתי מוגבלת

 

פנימי

4Gbit RAM + 32Gbit ROM

טריק ידוע של ספקיות אינטרנט, עכשיו גם בסמארטפונים. במחשב שלי יש 24 ג'יגהביט זיכרון פנימי, ונפח איחסון עצום של 3.84 טרהביט!!! :shock:

כרטיס הרחבה

microSD (TransFlash), up to 32GB

 

תקשורת נתונים

GPRS: Yes, Class 12

 

EDGE

YES, Edge downlink

 

Bluetooth

Yes, v2.0 with A2DP

 

Infrared port

No

 

USB

Micro 5-PIN USB, Samsung compatible

טכנית, זה נכון

מצלמה

עיקרית: 5.0 מגה פיקסל, פוקוס אוטומטי. שדרוג אינטרפולציה ל-12.0 מגה פיקסל דרך תוכנה

עם וידאו, VGA@15fps

משנית: 0.3M VGA

לא משהו

מאפיינים

מעבד : 1GHz MTK6575

כמו SGS1

Messaging

דואר אלקטרוני, Push Email, הודעות מיידיות (IM)

סמס (בתצוגת אשכול), הודעות MMS

 

דפדפן

WAP 2.0/xHTML, HTML

 

רדיו

FM רדיו

 

משחקים

כן + ניתנים להורדה

 

מד האצה

כן

 

צבעים

שחור, גרפיט; לבן

 

ג'אוה

כן, ניתן להתקין\להסיר אפליקציות צד שלישי

 

WiFi

כן, 802.11b/g

 

פלאש 10

כן

 

נקודת גישה

תומך בנקודת גישה של WiFi,

נקרא גם MiFi או ראוטר Wifi

 

GPS

כן

 

וידאו

MP4/AVI/3GP /RMVB

 

מוזיקה

MP3/WAV/eAAC+

 

שפות:

מקור רב-שפתי עם תמיכה בRTL (ימין לשמאל)

מקלדת A.I.Type Keyboard

 

סינית, אנגלית, ויאטנמית, ספרדית, צרפתית, איטלקית, עברית, הולנדית, פורטוגזית, דנית, טורקית, פולנית, קוראנית, רוסית, גרמנית, סלובנית, הונגרית, יוונית, פרסית.

 

שונות

חיפוש גוגל, גיבוי טיטאניום, וואטסאפ, Talkbox, Zello, DropBox, סקייפ, exDialer, Handcent, AirDroid, Waze, כרום, סורק ברקודים, פייסבוק, טוויטר, מפות, Gmail, Youtube, Google Talk, Alarm, שעון עולמי, Scheduled power on/off, key lock, Incoming call photo show, schedule, שעון עצר, הקלטה וכו'

 

סוללה

סוללה: 2200mAh

זה טוב

והקטע של הביט בייט מגעיל ומטעה בערך 90 אחוז מהאוכלוסיה.

הערות בכחול

 

כיום סמארטפון משמש אותנו לכל כך הרבה דברים חשובים במהלך היום-יום. למה להתקמצן ולקנות מכשיר עלוב?

עדיף להשקיע את ה-2000-4000 ש"ח בשביל אייפון נורמאלי (4S-5), שישמש לאורך שנים, ויתפקד באיכות גבוהה.

 

אייפון זה לא נורמלי, אבל זה כבר נושא לדיון אחר.

 

אגב, רק היום, במחיר מבצע, אייפון 5 רק ב6245 ש"ח:

 

http://ksp.co.il/?uin=17277

 

אתם מוזמנים להתחיל לנסר נאנו סים מעכשיו.

 

אם תקציבך מוגבל, עדיף לך לקנות מיד2 SGS1, שהוא מכשיר הרבה יותר נפוץ בשוק, משמע לא תהיה לך בעיה עם עדכוני תוכנה/פריצות/אפליקציות/חלקי חילוף.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

יש לי היום,HTC DESIRE .הגיע הזמן להחליף בטריה.יום שישי חרשתי חנויות בר"ג,גיבעתים.לא מצאתי.וחשבתי אולי להוסיף 200ש ולשדרג לחדש.שימו לב שהיבואן (באג)רציני.ויהיו חלקי חילוף,מעבדה,תמיכה,ו"בטריה חדשה".

פורסם

ממזר שמן - הקטע של סים כפול הגיוני במדינות בהן משלמים IC בנפרד מזמן האויר, ורוצים להחזיק קוים אצל מספר ספקים סלולריים. עד כמה שראיתי במכשירים הסיניים כפולי הסים לכל היותר אחד תומך בדור השלישי, השני בדור שני בלבד, אבל הם פועלים יחד. זאת בניגוד לשיטה שהיתה בתחילת ימי ה-GSM, בהם היתה אפשרות לתמיכה של סים אחד בשני קוים, אבל היה צורך למתג ביניהם כך שרק אחד היה פעיל בזמן נתון.

פרסומת שראיתי םלפני שנתיים - שלוש ומצאה חן בעיני היתה למכשיר שנמכר באיטליה, תמך בשני כרטיסי סים במקביל והיפה היה שהיו לו שתי חזיתות, כלומר לכל קו היו מקלדת ומסך נפרדים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...