Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שנים שאני מתגלח עם מכונת גילוח,מחכה יום יומיים לקבל זיפים מסוקסים ושוב מתגלח,ראיתי על חלק מחבריי שבאופן תמידי יש להם זיפים בני יום,זה אסטטי,ניראה טוב,ולתוצאה הזו אני רוצה להגיע,הבנתי שמכונת תספורת תיתן לי את המענה.מישהו מכם מקצץ לרמה של זיפים בני יום עם מכונת תספורת? אפשר המלצה לאחת טובה? מוכן להשקיע עד 350 שח,חשבתי על פנסוניק er1421 מה אומרים?

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני עושה את זה כבר יותר משנה.

יש לי את המכונה הזאת.

 

במעמד הקניה הזמנתי אותה עם ראש של 0.4 מ"מ. (במקום המקורי)

יש לה גם ראש של 0.1 מ"מ. (כמובן שיש את המסרקי פלסטיק שמלבישים על הראש)

 

הראש עלה לי כ150 ש"ח אם אני לא טועה.

 

אחלה מכונה!

אני גם מסתפר איתה אחת לשבוע.

 

עודד.

 

עריכה:

אני הזמנתי מפה את המכונה הזאת.

 

אחלה בן אדם!

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

אני אישית משתמש במכונה גם בשביל תספורת, אז העדפתי אחת שתעשה הכל ולא לרכוש עוד אחת במיוחד.

ה 0.4 מספיק קרוב לעור בשבילי. (למרות שאני כן שוקל להזמין את ה0.1).

 

אני לא רואה סיבה לקנות מכונה ייעודית ל"גילוח" ואחת לתספורת.

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם
אני אישית משתמש במכונה גם בשביל תספורת, אז העדפתי אחת שתעשה הכל ולא לרכוש עוד אחת במיוחד.

ה 0.4 מספיק קרוב לעור בשבילי. (למרות שאני כן שוקל להזמין את ה0.1).

 

אני לא רואה סיבה לקנות מכונה ייעודית ל"גילוח" ואחת לתספורת.

 

 

עודד.

 

:idea:

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

גם אני משתמש בפנאסוניק אבל רק לתספורת (לא מחליף סכין גילוח בשביל גילוח).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

ראיתי בזאפ שיש מכונות עם תוספת של "קוצץ זקן" מה זה? מה יש בו שאין במכונת תספורת רגילה?

הנה קישור למה שכרגע אני חושב לקנות

http://www.eliashave.co.il/product.asp?productid=1539&CatCode=68

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם

אני כבר שנתיים משתמש בRemingtom MB200 (אחרי הרבה בדיקות על הרבה סוגים של מכונות ייעודיות לקיצוץ זקן ולא תספורת) שעלתה לי 120 שקל כולל משלוח מאיביי, אחת הקניות הכי משתלמות שעשיתי!

אמנם בזמן האחרון היא טיפה מזייפת בקטע של סוללה (אני פשוט מטעין אותה אחרי כל שימוש), אבל מורידה את הזיפים בלי בעיה ובעלת מסרק מתכוונן עם 9 דרגות. מומלץ!

Remington-MB-200-Titanium.jpg

פורסם

כן, אני.

משתמש במכונה של babyliss. לא זוכר מאיזה דגם, אבל עושה עבודה מצויינת.

מה שכן, מכונה טובה לגילוח (ממש) עוד לא מצאתי. כל הדגמים של פיליפס די מאכזבים, ובמכונות החדשות שלהן (עם הראש המפרקי הזה) כל החלפת סכינים זה כמו לקנות מכונה חדשה

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
אחרי אין ספור מכונות,ההמלצה שלי היא זו,בדקתי לך אצל הספר שלי 200 ש"ח

חשוב לציין שיש לה מנגנון שמשחק על גודל הזיפים

 

בדיוק כמו שלי, אני לוחץ את הידית עד הסוף וככה הזיפים באורך יפה ולא קצרים מידי.

 

המחיר - החל מ-133 ש''ח.

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=8374

פורסם

גם אני "פועל" כך כבר כמה שנים,הזמנתי פילפס G370(נורלקו)

 

125 ש"ח כולל משלוח, אממה,אין מטעון מקורי,אלא מטען עם בורר שהכי נמוך הוא 5V וסוללת המוכנה היא 1.6V

 

מצויין על האריזה בגדול :"לא לטעון יותר משעה"

 

והיא קצת רועשת.

 

רוצה לומר: עדיף יבואן רשמי,ולא להתפשר בשביל 100/150 ש"ח.

 

כי ,יש מכונות עם מטען מקורי,נשטפות,לא רועשות במיוחד,זמן שימוש גבוה

 

מקווה שנתתי כיוון.

מנוע V6 בלי להתבייש.


×
×
  • תוכן חדש...