Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4853 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני כבר שנתיים משתמש בRemingtom MB200 (אחרי הרבה בדיקות על הרבה סוגים של מכונות ייעודיות לקיצוץ זקן ולא תספורת) שעלתה לי 120 שקל כולל משלוח מאיביי, אחת הקניות הכי משתלמות שעשיתי!

אמנם בזמן האחרון היא טיפה מזייפת בקטע של סוללה (אני פשוט מטעין אותה אחרי כל שימוש), אבל מורידה את הזיפים בלי בעיה ובעלת מסרק מתכוונן עם 9 דרגות. מומלץ!

Remington-MB-200-Titanium.jpg

הדלקתה אותי! אם אתה מבטיח לי שהיא יכולה לקצץ זקן לרמה של זיפים בני יומיים,מחר אני מזמין אותה :))

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כמובן ששחכתי לציין שהשימוש שלי בה הוא קיצוץ לזיפים בלי המסרק (=על רמה אפס) כל יומיים-שלוש (כן, צמיחה מהירה. מאוד :roll:), עושה את העבודה מצויין.

החסרון היחיד בה הוא שגם אם היא מחוברת לחשמל היא עובדת על מה שנשאר בבטריה ולא "ישירות" מהחשמל, אבל זה שטויות, אני פשוט מחזיר אותה לטעינה אחרי כל שימוש ושלום על ישראל.

 

תהנה :wink:

פורסם

אני מאוד מרוצה מ-QT4090 של פיליפס

 

philipsqt-1341359931-9724.jpg

יש שליטה טובה על גובה הסכין (קפיצות של חצי מילימטר), יש שואב אבק מובנה כדי ללכלך פחות והכי חשוב - משתמשת סוללת ליטיום (בגדול - טעינה קצרה, מחזיקה הרבה זמן בין טעינות, לא נפרקת כשלא משתמשים, "שורדת" 5 שנים בניגוד לשנה-שנתיים בסוללות NIMH/NICD).

 

אפשר למצוא ב300~ שקל ב ebay. נגיד פה: http://www.ebay.co.uk/itm/Philips-QT4090-32-Pro-Stubble-Hair-Trimmer-Clipper-with-Turbo-Vacuum-New-/390489522678?pt=UK_Health_HairRemoval_RL&hash=item5aeafd41f6

פורסם
בדיוק כמו שלי, אני לוחץ את הידית עד הסוף וככה הזיפים באורך יפה ולא קצרים מידי.

 

המחיר - החל מ-133 ש''ח.

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=8374

 

עד כמה היא באמת טובה לזקן? לא תולשת או מכאיבה? מה מגוון הגבהים שלה? (אני אישית צריך בין 1-1.5 מילימטר)

 

כבר נואשתי ממכונות מחורבנות.

פורסם
עד כמה היא באמת טובה לזקן? לא תולשת או מכאיבה? מה מגוון הגבהים שלה? (אני אישית צריך בין 1-1.5 מילימטר)

 

כבר נואשתי ממכונות מחורבנות.

 

לי היא טובה לקיצוץ הזיפים, לא מכאיבה וחותכת חלק, חיתוך ללא מסרק: 0.1-3 מ"מ.

פורסם
לי היא טובה לקיצוץ הזיפים, לא מכאיבה וחותכת חלק, חיתוך ללא מסרק: 0.1-3 מ"מ.

בזאפ יש את mb200c וmb210 c

מה אתה אומר?

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ.

 

בלאט.

 

המכונה שלי עושה סימנים של גסיסה ולא יודע עוד כמה זמן היא תחזיק, ובכול מקרה היא הייתה די מחורבנת.

 

טוב אחרי שנמאס לי לקבל "כאפות" ממכונות(כבר הוצאתי בסביבות ה-500 שקל על מכונות פשוט לא מוצלחות) אני רוצה כבר מכונה נורמלית ומוכן להשקיע גם 300-350 שקל.

 

העיקר מבחינתי זה זקן, רוצה מכונה שלא תכאיב ותתלוש ותקצץ לרמה של זיפים בני כמה ימים( בערך 1 מילימטר)

בנוסף שתהיה גם מכונת תספורת טובה, שיהיה לה מנוע חזק ואני לא אצטרך להעביר 80 פעם על הראש על מנת שתוריד לפי הגובה הנדרש.

כמו כן, היא חייבת(!) לעבוד על חשמל במידה והיא מחוברת לשקע(מצידי שלא תהיה לה סוללה פנימית בכלל)

 

מלבד ה-MOSER בתחילת השרשור, יש למישהו עוד הצעות?

פורסם

ד"א בסוף רכשתי philips qt4022 מכונה מעולה! מתגלח איתה לרמת הזיפים,קבוע על מס' 0

ממליץ! ד"א היא עולה 180 ש"ח

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם

@davemustaine87, אני כבר כמה שנים עם Panasonic ER217, מכונה פשוט מעולה! עלתה לי בזמנו (לפני שנתיים - שלוש) בסביבות ה 300 שקל. יכול להיות שיש יותר מתקדמות אבל אני לא חושב שיש צורך. יש משהו כמו 8 דרגות - מ 1 עד 20 (מכילה ראש אחד שכל הזמן מעלים \ מורידים לפי הדרגה), אלחוטית (אפשר כמובן להשתמש גם כאשר היא בטעינה), ניתן לשטוף במים, יש קוצץ זקן (למרות שלא השתמשתי בו) וסה"כ מאוד אמינה. המכונות של פנסוניק בכלל מאוד אמינות. גם לא נפצעתי ממנה אף פעם. אני מדי פעם מסתפר איתה אבל לרוב בשביל גילוח.

פורסם
ד"א בסוף רכשתי philips qt4022 מכונה מעולה! מתגלח איתה לרמת הזיפים,קבוע על מס' 0

ממליץ! ד"א היא עולה 180 ש"ח

 

גם אני קניתי אותה ומצטרף להמלצה, מצויינת! (בינתיים :lol:)

 

מה שכן, הייעוד שלה הוא זקן והיא לא כ"כ תתאים לתספורת.

פורסם

רק פנסוניק er1421 מכונה מצוינת פשוט סוס עבודה !! טעינה של שעה מספיקה להמון תספורות אני חושב שזאת התמורה הטובה ביותר לכסף, עברו לי המון מכונות בידיים זולות יותר ויקרות יותר וללא ספק הגעתי סוף סוף למכונה אידיאלית!

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

בתור בן של ספר שמגלח את ראשו קצוץ 0.2-3 כבר מגיל 15 (היום בן 25) אני משתמש רק עם מכונות גם לפנים - סכין עושה פצעים לבעלי עור רגיש או שומני (השומן של חלב העור סותם את הנקבוביות וגורם לפצעונים מנסיון מר) ומכונה עושה דווקא טוב כיוון שלא חותכת כמעט את העור.

 

ממליץ על מכונת תספורת ולסידור של הזקן עם שלבים, בד"כ מגיע עם מכונה באיכות טובה יחד עם כל מיני שלבים לקיצוץ

Opel Adam S 2017

פורסם

מלבד ה-MOSER בתחילת השרשור, יש למישהו עוד הצעות?

 

כן

 

ה-MOSER מתחילת השרשור.

MOSER 1400

 

 

יש לי כזו כבר 15 שנה, יותר מאלף תספורות.

אני דואג לשמן אותה לפני כל תספורת בשמן תינוקות ולנקות אותה בלחץ אוויר פעם בחודשיים שלושה והיא עובדת כמו חדשה.

 

אם אתה רוצה להשקיע קצת יותר יש את הדגם החזק יותר שעולה כפול - MOSER PRIMAT 1230

horsepower is an illusory mathematical equation; torque is real and the source of all good things in the universe


×
×
  • תוכן חדש...