Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם סיימת כיתה י' ובינואר תהיה בן 17, זה אומר שיש לך 5 חודשים עד היום הראשון שתהיה לך אופציה לנסות לעבור טסט.

יכול להיות שלא תעבור, מה שמאריך את קבלת הרשיון שלך.

נגיד ועברת, תוסיף שלושה חודשים, אנחנו באפריל-מאי, הזמן הכי קרוב שיש לך סיכוי לרשיון ולנהוג בלי מלווה, זה בעוד 7-8 חודשים.

ועכשיו אתה חושב על לקנות אוטו?

עשית שיעורי נהיגה? לא נראה לי, זה מוקדם מידי.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אם סיימת כיתה י' ובינואר תהיה בן 17, זה אומר שיש לך 5 חודשים עד היום הראשון שתהיה לך אופציה לנסות לעבור טסט.

יכול להיות שלא תעבור, מה שמאריך את קבלת הרשיון שלך.

נגיד ועברת, תוסיף שלושה חודשים, אנחנו באפריל-מאי, הזמן הכי קרוב שיש לך סיכוי לרשיון ולנהוג בלי מלווה, זה בעוד 7-8 חודשים.

ועכשיו אתה חושב על לקנות אוטו?

עשית שיעורי נהיגה? לא נראה לי, זה מוקדם מידי.

תחשוב ככה

שים 50 אלף בבנק בפיקדון למשך 8 חודש ביחס של ריבית של 5 אחוז אתה תקבל 5 אלף לשנה מה שאומר שיצא לך מזה כ 3 אלף שקל.

גם שאם תקנה רכב בעוד 8 חודש, מין הסתם המחירון שלו יהיה כנראה יותר נמוך.

אז גם הרווחת 3 אלף, וגם קנית את אותו האוטו בפחות כסף.

זה נקרא לחסוך!!!

ואז תקח את ה5 אלף האלה שיצאו לך ותעשה יישור קו.

אולי אפילו תמצא איזה אימפרזה טורבו 95 יד ראשונה מרופא.... מי יודע.

פורסם

תזכרו מה אמרתי לכם הוא יעבור רק טסט עשירי!

היה לי גם חבר שחושב על רכב לפני הרישיון אתה תיקנה רכב או בכלל תחשוב על רכב וזה יכניס אותך ללחץ! ובלחץ לא עוברים טסט

גם אני הייתי כמוך בהתחלה(עברתי טסט ראשון רק לפני חצי חודש) ואם לא הייתי יורד מכל הלחץ של לחפש רכב ולהתארגן על משהו טוב אז בחיים לא הייתי עובר

תיקח את החיים בסבבה כשיגיע הרגע שלך לקנות רכב אז תתחיל לחפש ותיקנה

עכשיו לעשות ביטוח שיעלה לך 7000-8000 שקל זה סתם ביזבוז כי 8 חודשים לא תוכל לנסוע ברכב

ואז הלך בערך חצי מהסכום הזה

תחכה תעבור טסט ותיאוריה כי יכול להיות שתיהיה הנהג הכי טוב בעולם והבוחן לא יעביר אותך כי הוא עצבני או שחתולה תקפוץ לכביש ואתה תיכשל(מקרה אמיתי החמודה דרסה 4 חתולות בטסט 1)

ואחי אם אתה קונה קופה יכול להיות שהיא כבר תיהיה משופרת כי אנשים אוהבים להשקיע בקופה

תחשוב טוב על מה שאתה עושה ורק אז תחליט

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

סתם לידע אישי

 

כשהוצאתי רשיון על אופנוע עברתי טסט ראשון

ועוד קניתי אופנוע לפני שהיה לי רשיון.

זה לא מנע ממני לעבור ראשון...

פורסם

עצה שלי אל תקנה אוטו בכלל עד לסיום המלווה למה:

1) כשתקבל את הרישיון ותנהג בפעם הראשונה באוטו שהוא לא אוטו ללימוד נהיגה תבין שבעצם המורה לא לימד אותך כלום (הוא לימד אותך לעבור טסט) את הלימוד האמיתי אתה מקבל בכביש ואותו כדי לעשות על האוטו של ההורים:wink: (לא חבל על האוטו החדש בשבילך שתקנה)

2) עד שתקבל את הרישיון וייגמר המלווה יעבור הרבה זמן 8 חודשים ויש מצב שהיונדאי קופה שכל כך אתה אוהב עכשיו כבר לא תאוהב יותר ותתקע אם אוטו שאתה כבר לא אוהב.

3) מחירי המכוניות יישתנו אל תשכח כבר יהיה 2005 (לא יהיה חבל לקנות אוטו עכשיו ב 5 אלף יותר מאשר אחר כך ב 5 אלף פחות)

 

ובכלל אני ממליץ לך בתור אוטו ראשון לקנות משהו רגיל לא יותר מדי פוזה או ספורטיביות כמו אימרזה טורבו דגמי 106 הידועים וכד' שלא תוכל להנות מהנהיגה באוטו כי אלו לא מכוניות בשביל נהגים צעירים אחר כך כשתלמד את כל התורה של הנהיגה כמו שצריך תעבור אליהם בנוסף תראה קודם כל איך האוטו בלי שיפורים ותדע להוציא ממנו את מקסימום ההנאה שהוא מספק בלי שיפורים.

נ.ב.

אינני מזלזל ביכולת הנהיגה שלך יכול להיות שאתה הנהג הכי תותח אבל עדיין אל תשכח שאתה חסר ניסיון ובכביש האמיתי בלי המורה (שיש לו דוושות בצד השני) יש הרבה הפתעות לא משמחות שאם צבירת הניסיון תדע איך להתמודד איתם.

אז אל תמהר:wink:

פורסם

ואנשים לא מבינים איך יש כל כך הרבה תאונות

אין לו בכלל רשיון והוא כבר רץ לקנות אוטו

אין לו בכלל אוטו והוא כבר רץ לשפר אותו

והכי מצחיק שהוא בכלל עוד לא יודע איזה אוטו הוא יקנה אבל את השיפורים כבר יש לו בצד

 

עכישו אני רוצה לראות שמישהוא פה יתן לי סיבה אחת טובה למה לא למחוק את השירשור הזה לקיבינימט.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
ואנשים לא מבינים איך יש כל כך הרבה תאונות

אין לו בכלל רשיון והוא כבר רץ לקנות אוטו

אין לו בכלל אוטו והוא כבר רץ לשפר אותו

והכי מצחיק שהוא בכלל עוד לא יודע איזה אוטו הוא יקנה אבל את השיפורים כבר יש לו בצד

 

עכישו אני רוצה לראות שמישהוא פה יתן לי סיבה אחת טובה למה לא למחוק את השירשור הזה לקיבינימט.

דווקא במקום המנהלים הייתי נועל ומדביק את השרשור הזה.

 

לא חסר נערים במצב הזה (במיוחד עם מספר דל של הודעות בפורום) שכבר מדברים על מכוניות ושיפורים ויש להם 15 שנים בלחץ.

 

הייתי דווקא משאיר את השרשור הזה ובתוכו אזהרה. למען יראו ויראו לא לפתוח שרשור מסוג זה.

 

נער שאוהב מכוניות, רוצה לפתוח שרשור מסוים, אין לו רשיון ובטח לא אוטו מדבר על שיפורים עתידיים.

 

נשמע מוכר?

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

שמע דבר ראשון דבר יפה

 

דבר שני שאלתי איזה אוטו ממליצים לי אז מה אתה כבר הולך קדימה? התעניייתי איזה אוטו כדאי לי לקנות עוד חצי שנה ב50 אלף וזהו!!!! אז אל תסחף!!!!

פורסם

לא נכון, דיברת על שיפורים שביררת כבר כי אבא שלך חבר שלך עם המוסך שלו.

אז אף אחד לא נסחף וגם אף אחד לא מחפש לריב איתך.

פשוט תבין שאין לך מה לחפש אוטו עכשיו.

פורסם
דווקא במקום המנהלים הייתי נועל ומדביק את השרשור הזה.

 

לא חסר נערים במצב הזה (במיוחד עם מספר דל של הודעות בפורום) שכבר מדברים על מכוניות ושיפורים ויש להם 15 שנים בלחץ.

 

הייתי דווקא משאיר את השרשור הזה ובתוכו אזהרה. למען יראו ויראו לא לפתוח שרשור מסוג זה.

 

נער שאוהב מכוניות, רוצה לפתוח שרשור מסוים, אין לו רשיון ובטח לא אוטו מדבר על שיפורים עתידיים.

 

נשמע מוכר?

 

 

יוסי.

נשמע מאד מוכר,תעניין כמה הודעות שלך אחורה שבהן אתה מתגאה ב"פרפורים" וב"פתיחות" וב"זריקות תחת" שלך שאתה נוהג לבצע במקומות מסוימים.

וגם אתה לא מזמן עברת טסט,ולא ראיתי שכתבת שעברת הכשרה כלשהי בנהיגה מתקדמת/ספורטיבית וגם הסובארו שלך לא בדיוק אוטו בעל יומרות ספורטיביות

אז בבקשה,את הצביעות להשאיר בבית.

פורסם

תשמעו אני לא מבין מה הבעיה שלכם לספק לו את המידע.

מה זה עניינכם מתי הוא מוציא רשיון.

הוא שאל שאלה, אתם סתם מסיטים את הנושא למקום אחר ומתחילים מריבות..

באמת.. תענו זה לא כל כך קשה

 

ויש לי תשובה אליך

תערוך חיפוש כאן בפורום על איזה רכב שאתה חושב עליו, אני בטוח שדנו עליו כבר,

הרי אתה לא הצעיר היחידי פה שאוהב פוזות הא? :)

בהצלחה עם הרשיון..

Skoda Fabia 1.2TSI Sportline 2010

פורסם

עצה שלי תקשים פה לכולם כי עוד מעט ירדו שוביים של המכוניות וחבל לך ליקנות רכב שיאבד את ערכו כל כך מהר בזמן שאתה נוסע באוטובוסים.

זה ניראה לי אחד מן הכוונות הטובות של האנשים פה.

ואני מציע לך אם אתה רוצה אוטו סוף הדרך לך על משהו ספורטיבי ושהוא אספנות חבל לך על הזמן על תלך על מודלים גבוהים לך על נמוכים זו דעתי!!!

GET RICH OR DIE TRYING

Aliens infected us, its about time we infected them

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...