Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חס וחלילה אספנות לילד בן 17 שלא יודע להתעסק עם מכונות כאלה..

זה אסון, גם לא יהיה לו נוח וגם טיפולים ומוסכים ושוב טיפולים אני לא חושב שיש לו זמן לזה..

וכסף כמובן..

אספנות חס ושלום..

Skoda Fabia 1.2TSI Sportline 2010

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז מה אתה רוצה JEEP(גייפ) או מיכונית ספורטיבית ?

אני שועל ביגלל שפתחתה סרסור חדש, שבו אתה מחפס גייפ עד 55 K!!!!!!!

כי לדעתי זה שתי דברים שונים לגמרי !!!!!!!!!

@@@--(*_*)--@@@ @@@--(*_*)--@@@ @@@--(*_*)--@@@ @@@--(*_*)--@@@

פורסם

יודנאי קופה ומגאן ועוד מאט תיתנו לילד VR6 ..

שהייתי בגיל של 16 וחצי חיכה לי אוטו בחנייה שרק אני יוציא רשיון ויסעה אליו ונהגתי אליו ללא רישיון הרבה פעמיים(דביל!!) והקטע המלחיץ הזה באמת הכשיל אותי מיספר פעמיים בטסט בגלל שחשבתי הינה יש לי אוטו שמחכה רק לי בלה בלה..

 

 

 

אני בימקומך לא הייתי רץ וקונה איזה קופה או פג'ו ובטח ובטח שלא קורבט עם נסיון של 28 שעורים של נהיגה על מהירות של 40 קמ"ש

 

קודם תילמד לינהוג על אוטו של אמא ואיזה חצי שנה או יותר וכשתיהיה מוכן תיקנה מכונית ספורט...

 

 

אם הייתי מקבל ספורטיבית בגיל 16 וחצי או תחילת 17 הייתי גומר בטוטאלוס זה בטוח(לפי ההתלהביות שלי אז)

פורסם

טוב, השרשור הזה כבר חצה את כל הגבולות.

 

meron88 - הנך מדבר על קניית רכב בעוד חצי שנה מינימום, בסכום של 59K.

המחירון עד אז ישנה בוודאות ושנתונים אחרים ואולי גם דגמים אחרים יכנסו לתקציב.

כמו כן כפי שהעירו לך כבר, אין כל הבטחה שתוציא רשיון נהיגה במינימום הזמן, ואם בכלל(גם זה קורה).

 

המנהלים גילו אורך-רוח עם השרשור הזה, והגיע הזמן לסיימו.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...