Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4995 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחי הקטן, בן 13, רוצה מאוד אוזניות BEATS

הדגם שהוא רוצה, SOLO HD, עולה כ-200$

הצעתי לו שנרכוש זיוף קודם כל, כי המחיר של המקוריות גבוה ויכולים לגנוב לו אותן ולא יודע אם הן בכלל מצדיקות את המחיר (הם לא מפרסמים נתונים עליהן)

עכשיו ב-eBay לא מצאתי זיופים זולים ל-BEATS

מה שאני מחפש זה ה-Beats SOLO HD בצבע אדום או ירוק

ראיתי שיש בפחות מ-20$ בioffer אך אין לי מושג איך זה עובד שם ואיך אני יודע שאני לא אפול עם המוכר

אין לי בעיה גם לרכוש ממקומות אחרים יחסית אמינים שמקבלים PayPal

 

הנה קישור לדגם המבוקש (כאמור אדום או ירוק):

http://www.beatsbydre.com/headphones/beats-solohd/beats-solohd,default,pd.html

 

חשוב מאוד שהן יראו בדיוק כמו המקוריות (אני מודע לכך שאיכות השמע יכולה להיות נמוכה)

בוא לא נפתח את הדיון הזה אם כדאי או לא כדאי לרכוש זיופים אלא איפה משיגים אותם בזול

 

תודה ושבוע טוב

פורסם

לא כלכך הבנתי שם עם הפידבקים והשאלות וכו'

מישהו אולי יכול לעזור למצוא מוכר טוב לביטס עם מחיר כמה שיותר נמוך?

תודה

פורסם

בכלליות לגבי האוזניות (המקוריות) - אלו אוזניות שלא קרובות ללהיות שוות את הכסף שלהן.

הן מקבילות באיכות שלהן (מלמטה) לאוזיות בשליש מחיר ממותג אחר בדגם הזה.

 

דוגרי - רק לקנות בשביל השופוני.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

הזמנתי פעם חולצה-2 של כדורגל , לפני שאתה קונה צור קשר עם המוכר ושאל אותו כמה הוא מוכר , כי המחירים שלהם לא מובנים רשום משהו בדף ואז כשאתה מזמין מחיר אחר.

צור קודם קשר.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

יש אוזניות כאלה בדילאקסטרים במשהו כמו 20$, כולל הלוגו

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הזמנתי לאחי הקטן נעלי כדורגל פקקים משמה לפני שנה בערך.

הנעל הראשונה היתה חיקוי של נייק,קיוותי לפחות לקבל חיקוי ברמה גבוהה למחיר ששילמתי והיתה לי תחושה שמדובר בחיקוי סיני איכותי.

לצערי קיבלתי נעל עם קצת קרעים עליה שנקרעה אחרי 2 אימונים לגמרי. שלחתי מייל למוכר לפני השימוש וצילמתי לו את הקרעים שהנעל הגיעה איתה והגענו לסוג של פיצוי שאוסיף כמה גרושים ואקבל איזה נעל שאבחר מהרשימה.

מיותר לציין שמדובר בנעל שונה אך באותה איכות גרועה של חומרים ותפירה.

 

המוכרים דיי אמינים,הסחורה על הפנים.

פורסם
אפשר קישור בבקשה?

לא מצאתי שם

אני מתנצל, עכשיו חיפשתי וגם לא מצאתי. כנראה שהם הורידו את זה, כי אני זוכר בוודאות שאנשים הזמינו מהם כמעט את כל הדגמים של הBEATS, בעשירית מחיר, וזה אפילו הגיע באריזה עם תמונה של ד"ר דרעק והכל.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

IOFFER אתר שבאמת הכל בו מבולגן ומבורדק.

המוכרים דיי אמינים. יצא לי להזמין משם כמה פעמים לבני משפחה שרצו זיופים.

לגבי הסחורה, זה בעיקר מזל. חלק מהדברים משם היו ממש טובים, ומשמשים את

אותם אנשים המון זמן, וחלק נראו בלויים ועייפים אחרי חודש.

מה שחשוב שם הוא למצוא מוכר שיש לו לפחות כמה עשרות פידבקים,

וכמובן לפני רכישה ליצור איתו קשר, לוודא שיש במלאי את הצבע/מידה וכד',

ויש גם מו"מ קטן על המחיר. מוצר של 25-30$ יימכר בסביבות 22-27$.

עוד דבר חשוב, שעושים צ'ק אאוט דרך האתר זה אף פעם לא עובד!

צריכים לשלוח למוכר דרך מע' ההודעות הודעה פרטית, ולתת לו את כתובת הפייפל שלכם,

ואז הוא שולח לשם דרישת תשלום.

המוכרים יבקשו שלא תכתבו בהערות של פייפל שזה עבור IOFFER או עבור מותג מסויים,

כי אז פייפל חוסמים להם את החשבון, כיוון שמדובר בזיופים.

אין עם זה בעיה. אני תמיד רשמתי בהערות שזה תשלום עבור חשבונית מס' ******, רק

למקרה שתהיה בעיה ואצטרך לפנות לפייפל/IOFFER.

פורסם

אושרי תוכל לפרט יותר כיצד אתה משלם עם PAYPAL?

 

 

כשאני מגיע לסיום עסקה הוא מבקש ממני את פרטי כרטיס האשראי שלי ולא ניתן לשלם בPAYPAL

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

אתה צריך להכנס ל MY IOFFER, ויש שם את פירוט הקניות שלך.

תבחר "צור קשר עם המוכר", ושלח לו הודעה. אל תשכח לסמן אותה כהודעה פרטית.

תכתוב לו את כתובת הפייפל שלך, והוא ישלח לך לשם דרישת תשלום.

פורסם

מישהו יכול לעזור לי למצוא BEATS SOLO HD (אדומות או ירוקות) ממוכר עם מספר מספק של פיידבקים?

ניסיתי לחפש שם באתר וממש הסתבכתי

אל תדאג, לא אבוא אליכם בטענות :lol:

פורסם

נתקלתי בזה כרגע ונזכרתי בשרשור הזה

 

גם מה שחיפשת וגם איביי, בלי הבלבולי מוח של IOFFER

שלח למוכר הודעה טרם הקניה ושאל אותו איזו אות לועזית מופיעה מאחורי כיתוב הצבעים שבתמונה.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

×
×
  • תוכן חדש...