Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
השאלה הנדרשת - אם אני מתכוון להחליף שמן כל כחצי שנה,

האם באמת יש טעם לשלם יותר על הסינטטי מאשר על חצי סינטטי?

זה ממש מצדיק את ההפרש?

 

מי אמר לך שצריך להחליף שמן כל חצי שנה? זה כל היופי בשמן סיננטי מלא, אורך החיים שלו. שמן סינטטי יכול להחזיק מעמד לפחות 15 אלף ק"מ, קרוב משפחה שלי מחליף כל 10 אלף בקורולה שלו אבל זה בגלל שהוא אוהב להיות יסודי יותר מדיי.

במכוניות של הליסניג הם מחליפים כל 30 אלף (אני אישית לא הייתי מושך את השמן כל כך הרבה).

 

מייצרים יופי של שמנים בארץ ע"י פז למשל שוענים לכל הדרישות הטכניות של רנו ולא צריך שמנים תוצרת חוץ אבל אתה בעל אינטרס אם לשפוט לפי החתימה שלך אז בטח יהיה לך משהו להגיד בנושא

 

אין שום קשר לחתימה שלי. לא אמרתי ששמן X הוא יותר טוב משמן Y. לגבי השמנים של הארץ, מסתבר שהחברות הישראליות מתנהלות די בחשאיות בכל הנוגע לנתונים של השמן שלהם. חוץ מאולי תקן API את כל השאר די קשה או בלתי אפשרי למצוא. ישנם אנשים שלא ישימו שמן תוצרת ישראל גם אם יתנו להם אותו בחינם. בוא ונגיד ככה, אם תנובה לא חששה לשים סיליקון בחלב העמיד תוך כדי שהיא מסכנת את בריאות הציבור וכולה בשביל לחסוך איזה חצי מיליון דולר אז מה יגידו אזובי הקיר?

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
מי אמר לך שצריך להחליף שמן כל חצי שנה? זה כל היופי בשמן סיננטי מלא, אורך החיים שלו. שמן סינטטי יכול להחזיק מעמד לפחות 15 אלף ק"מ, קרוב משפחה שלי מחליף כל 10 אלף בקורולה שלו אבל זה בגלל שהוא אוהב להיות יסודי יותר מדיי.

במכוניות של הליסניג הם מחליפים כל 30 אלף (אני אישית לא הייתי מושך את השמן כל כך הרבה).

אני החלטתי כדי לשמור על הרכב שלי,

הרכב עומד בארץ מאז נובמבר, יוצא שקרוב לשנה הוא עומד בארץ, הוא בנסיעה מאז אפריל.

ושנינו יודעים שהשמש הישראלית לא עושה טוב לחומרי הסיכה בשום רכב.

 

אני מתכוון להחליף שמן כל 10-15 אלף ק"מ בין כה וכה.

 

גם ברנו באופן רשמי מומלץ להחליף כל 30 אלף ק"מ, אבל אני מעדיף להחליף כל 10-15 אלף ק"מ כדי לשמור על הרכב כמו שצריך.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני בטוח שיש עוד מדינה מערבית שבה השתרבב לפני עשור וחצי איזה חומר לאיזה קו מזון בסיסי (פרשת רמדיה, מקורה בגרמניה. להזכירך!). פשוט אתה חי כאן ושמעת רק על ה"פרשיות" המקומיות.

איכות השמנים בארץ עלתה פלאים בשנים האחרונות. גיסתי עובדת בדלק שמנים והיא מסכימה לשים באוטו שלה שמן רק מתוצרתם, הגם שמחירו אינו נמוך (גם לעובדים).

פורסם

מכוניות של הליסינג מחליפים שמנים לפי הגדרות היצרן ולא באופן גורף כל 30 כמו שרשמת

השמן יכול להיות שמן מאוד זול אבל הם יעשו את התחזוקה בזמן ברוב המקרים

 

לגבי תקני השמנים הכל רשום על הגלונים או באתר של יצרני השמנים ואין כל חשאיות ויצא לי להתקבל בשמנים דפוקים תוצרת חוץ כך שתמיד יש מקום לחשוש ממוצר לא תקין לא משנה איפה מיוצר אף אחד לא חסין

פורסם

ביררתי עם המורשה והם דורשים על טיפול כזה מסכן, לא פחות מ470₪! :x (ועוד יש לי להשלים נוזל לרדיאטור)

מה הם ממלאים שם? שמן מזהב?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לא 470₪ אלא 490₪!

השמן הנדרש הוא אכן 10W40, ואמרו לי באיזה תקנים הוא צריך לעמוד.

 

כך או כך, האם לדעתכם כדאי לקחת סיכון ולבצע את ההחלפה במוסך אחר?

האם יכולים לבטל לי את האחריות על כך שלא ביצעתי טיפול אצלהם ואטפל אצלהם רק אחריי שנה?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לצורך מימוש האחריות אתה נדרש לבצע (להוכיח ביצוע = קבלה ממוסך כלשהו) טיפולים לפי הוראות יצרן. לפי נסועה (ק"מ) או זמן, המוקדם מבינהם.

 

המחוקק קבע שהטיפולים לא חייבים להיות במוסכים של רנו.

הם לא יכולים לבטל אחריות, אבל יכולים לנסות (שזה לא נעים).

×
×
  • תוכן חדש...