Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5013 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רדיו דיסק די ישן של קנווד ברכב עם יציאת AUX.

אם אני רוכש כבל מתאם כמו זה ומחבר את זיכרון ה- USB אפשר יהיה לשמוע שירים ממנו? או שצריך איזה ממיר דיגיטלי לאנלוגי?

פורסם

זה בחיים לא יעבוד... AUX זה סה"כ ערוץ לכניסת אות אנלוגי של סאונד.

ולא יצליח לקרוא קבצי DATA מתוך זיכרון FLASH לעבד אותם ולהריץ .. ולא יעזור שום ממיר שבעולם.

פורסם

ואם מחברים אליו נגן או אייפון?

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

כן, עובד.

חיברתי את האייפד בכבל פשוט 3.5ממ ל- 3.5ממ ושומעים דרך הרמקולים של הרכב לא רע בכלל.

עכשיו נשאר רק להתארגן על נגן פשוט במקום להחליף את המערכת...

פורסם
זה בחיים לא יעבוד... AUX זה סה"כ ערוץ לכניסת אות אנלוגי של סאונד.

ולא יצליח לקרוא קבצי DATA מתוך זיכרון FLASH לעבד אותם ולהריץ .. ולא יעזור שום ממיר שבעולם.

 

בטח שזה יעבוד, הרי מה כל העיקרון בכבל הזה? שהוא מקבל את הUSB שזה DATA...גם חיבור AUX דיי זהה, כי הוא הרי קורא את הקבצים שבנגן.

פורסם

BaruchFord אתה טועה, חיבור AUX ״לא קורא קבצים בנגן״ .

הנגן עצמו קורא אותם ומשדר אות הסאונד ליציאה של הנגן 3.5 mm ומשם עם כבל לכניסת aux ואז ישר לרמקולים.

 

בכניסת AUX אין מעבד משלו שיכול לעבד קבצים השמורים בזיכרון בצורה ספרתית.

האות היחיד שהוא מקבל זה אות אנלוגי של שני ערוצים left right .

 

לכן עם תחבר כל נגן מיציאה של האוזניות שלו ל - AUX זה כן יעבוד

אבל זיכרון דיסקאוןקי או כל זיכרון פלאש אחר לא יתן לך דבר בכניסת usb.

×
×
  • תוכן חדש...