Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

שאלה לי, ברשותי סוזוקי סוויפט 2007.

 

הרכב מרגיש לי "לא מוצק מספיק".

 

אני רואה שיש פה יחסית הרבה אופציות.

האם פשוט להזמין הכל ולהתקין, או להתחיל עם "הקיט" (אופציה ראשונה) ומשם להתקדם?

 

האם יש לכם המלצות למתקין טוב באיזור ירושלים?

הם בכלל מזמינים את כל המוצרים של החברה?

ושאלת תם אחרונה, במידה ומופיע חלק מסויים, זה אומר שבוודאות ניתן להחליף את המקורי בחלק הזה, נכון?

 

תודה!

עודד.

 

מישהו? :shock:

 

תודה!

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

לדעתי השיפור הכי משמעותי בתותבים של המשולש הקדמי אבל שווה קודם ללכת למוסך או למכון פרונט שייבדוק אם יש עוד תותבים ברכב שצריכים החלפה.

אתה בפירוש לא צריך את כל הקיט אבל אם אתה יכול לעשות את זה את זה בגדר שיפור וגם יכול להיות שזה יותר יתשלם לך כלכלית מאשר להזמין סטים בנפרד.

לרכב בשנתון כמו שלך אני מאמין שרוב התותבים אצלך תקינים אבל שוב אם אתה רוצה לשפר אז זה כבר משהו אחר.

אם אתה לא רוצה להזמין את כל הקיט, הייתי מתחיל עם התותבים של המשולשים, אח"כ למוט מייצב, אח"כ חובק הגה, אח"כ תותבים אחוריים וכו'.

 

לאחר ההתקנה של התותבים של המשולשים מומלץ לעשות כיוון פרונט.

כדאי לשקול גם החלפה של צמיגים אם אתה מרגיש שהרכב לא אוחז מספיק טוב.

פורסם

הי דניאל.

תודה רבה על התשובה!

 

הרכב אוחז מצויין! (continental primum contact במצב מצויין).

אבל אני מרגיש שהרכב לא עובד כמקשה אחת. ומכאן הרצון "להקשיח" אותו מעט.

 

החלפתי את התושבות של הבולמים וגם את ה"לינקים". (כמובן שביצעתי כיוון פרונט אחרי).

עדיין מרגיש לי שיש איזה "חופש" שאותו הייתי מעוניין להעלים/למזער.

 

אכן החלפת התותבים של המשולשים היו בתכנון השלב הבא. ורק רציתי להיות בטוח שזה הצעד הנכון.

 

האם "Control Arm Lower-Inner Front Kit" זה התותבים של המשולשים?

 

וזה "Sway Bar Mount Bushing" זה התותבים של המוט מייצב, נכון?

 

שוב תודה רבה!! :mm_yeah:

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

למשולשים אתה צריך שני סטים:

1. Control Arm Lower-Inner Front Kit SPF3169K

2. Control Arm Lower-Inner Rear Kit SPF3170K

 

Sway Bar Mount Bushing זה אכן התותבים של המוט מייצב.

 

בהצלחה :-)

 

אגב, איך אתה מתכוון להזמין את הסטים האלו?

פורסם
למשולשים אתה צריך שני סטים:

1. Control Arm Lower-Inner Front Kit SPF3169K

2. Control Arm Lower-Inner Rear Kit SPF3170K

 

Sway Bar Mount Bushing זה אכן התותבים של המוט מייצב.

 

בהצלחה :-)

 

אגב, איך אתה מתכוון להזמין את הסטים האלו?

 

וואו, תודה רבה איש!! :-D

 

אני עדיין לא סגור על אופן ההזמנה :shock:

דיברתי היום עם אורי מ"כתום" וביקשתי הצעת מחיר. יש לי תחושה שזה יצא די יקר.

 

יש לך רעיון יצירתי עבורי? :lol:

 

שוב תודה!

 

עודד.

 

עריכה:

שכחתי לציין.

דיברתי היום עם מכשירי תנועה על מנת לברר עלויות של חלקים כאלה, רק מקוריים.

נאמר לי שיש "תותבים למשולשים" בעלות של 71 ש"ח לפני מע"מ לאחד.

והחלק השני מגיע קומפלט עם המשולש עצמו. 607 ש"ח לפני מע"מ לאחד.

האם זה אומר שאפשר להחליף רק את התותבים?

ז"א, יש מצב שאקנה את שני הסטים שכתבת ולא אוכל להרכיב אחד מהם?

 

ועוד משהו אחד קטן,

למוט מייצב ראיתי שיש כמה אופציות 21,22,23,24,25 מ"מ. איך אני יודע מה מתאים?

 

תודה.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

חכה להצעת מחיר של אורי.. אני הזמנתי תותבים למוט מייצב והוא נתן לי מחיר של חו"ל אבל בתותבים למשולשים היה היה יותר יקר. הבעיה היחידה איתו שחלקים מגיעים אחרי המוון זמן אם בכלל :evil:

 

לא צריך להיות יצירתי, צריך רק לדעת לחפש בגוגל :wink::

http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-Swift-05-06-Superpro-Front-Control-Arm-Lower-Inner-Front-Bush-SPF3169K-/190602337604

 

http://www.e-parts.co.uk/product.asp?productid=065096

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-Swift-2005-2006-Superpro-Front-Control-Arm-Lower-Inner-Rear-Bush-SPF3170K-/190602337854

 

http://www.e-parts.co.uk/product.asp?productid=065099

 

ברור שאפשר להחליף רק את התותבים. לפעמים יותר קל למוסך להחליף את כל המשולש מאשר לפרק את המשולש, להוציא את התותבים ולהכניס את החדשים, בקיצור זו עבודה יותר קשה זה הכל.

 

לגבי המוט מייצב, צריך למדוד פיזית עם קליבר מה הקוטר של המוט מייצב ולפי זה להזמין את התותב.

פורסם

אחרי שקראתי את כל השירשור רציתי לדעת במידה ואני יזמין סט מלא לכל הרכב (קדימה ואחורה)

אחרי התקנה וכיוון פרונט איזה שיפור זה ייתן לי בהתנהגות של הרכב?

הרכב המדובר הוא סיוויק 2004.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

אל תטעה, לא מדובר פה בקפיצי הנמכה וכו'

התותבים הנ"ל סה"כ מחדדים את תגובת ההגה וגורמים לרכב להיות מוצק יותר, קצת יותר קשיח קצת יותר יציב.

בקיצור, שיפור מינימלי בהתננהגות.

פורסם

זאת גם לא כל כך חוכמה להחליף בושינגים גמורים מנשת 2004 לבושינגים מפוליאוריטן.

ואז להרגיש שינוי.

 

את אותו שינוי בדיוק היתה מרגיש גם בהחלפת בושינגים חדשים ומקוריים, לפחות ברכבים משפחתיים סטנדרטים.

 

אני מחליף לבושינגים האלה רק מהסיבה שבשטח הם מחזיקות הרבה יותר מעמד מהמקורי.

וגם לא בכל מקום.

 

אצלי למשל בפראדו, נשבר לי המוט רדיוס עליון.

פירקתי את שניהם וריתכתי מוט חזק יותר, הם היו נשברים לי באופן קבוע.

 

אך בחברה אין לקנות רק את הבושינגים, הם מוכרים את המוט רדיוס כחלק אחד שלם, שגם כך הוא לא מחזיק אצלי הרבה.

אז במקרה זה קניתי בושינגים מפוליאוריטן.

וכך קיבלתי מוטו רדיוס מחוזקים ברבע מחיר עם בושינגיום מפוליאוריטן.

פורסם

יש משהו במה שאתה אומר אבל לדעתי זה לא לגמרי מדוייק. הבושינגים מפוליאוריטן עשויים מחומר חזק יותר ובעלי אופי שונה מהבןשינגים המקוריים שעשויים מגומי כך שחייב להיות הבדל בין השנים. יכול להיות שאם היית מחליף תותב חדש בתותב מחוזק ההבדל לא היה גדול אבל בכל זאת היה הבדל.

חוץ מזה שמה שיפה זה שבפוליאוריטן השיפור מחזיק שנים בניגוד לגומי שלא מחזיק הרבה זמן.

פורסם

זה שזה מחזיק מעמד הרבה יותר, זה נכון.

שוב, זאת הסיבה שאני עובד איתם.

 

אני חושב שהעניין פה הוא מחיר, אם המחיר קרוב ואפילו מעט יקר מהמקורי היתי הולך על הפוליאוריטן, כמעט בכל רכב.

מצד שני לא היתי מחליף לבושינגים מפוליאוריטן באוטו סטנדרטי חדש רק לצורך שיפור.

×
×
  • תוכן חדש...