Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5021 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

חבר שלי קיבל היום דו"ח, בגין אי עצירה בתמרור עצור.

לטענתו, הוא עצר בתמרור, אך לא לפני קו העצירה. הוא אמר שעבר את קו העצירה ואת מעבר החצייה בגלישה, וכאשר הגיע לשדה ראיה מספיק- עצר.

השאלה האם החוק מחייב עצירה לפני קו העצירה, או שעצירה לפני הכניסה לצומת מספקת.

האם כדאי לו לערער על הדו"ח?

 

תודה

פורסם

לשון החוק:

"מספר: 302

פירשו: עצור! תן זכות קדימה לתנועה החולפת לרבות מסילה.

כוחו יפה: במקום שלפניו הוצב התמרור ולכל הנתיבים בכביש. הוצב התמרור בצד שמאל של הכביש כוחו יפה לגבי הפניה שמאלה ולגבי פניית פרסה לשמאל בלבד. "

פורסם

כל מי שאני מכיר עוצר כמו שחבר שלך עצר, אבל החוק אומר על קו העצירה ולכן הדוח, מה שגורם לי לתהות למה בכל זאת אנשים עוצרים כך אבל אני לא לוקח על עצמי ללמד את כולם תיאוריה כי זה לא יילך :(

פורסם

מה שאני כן ממליץ, זה לבדוק האם מהנקודה שבה עמד השוטר אפשר לראות את קו העצירה.

לי פעם שוטרת צבאית נתנה דו"ח שלא עצרתי אחרי קו העצירה, אמרתי לה שעצרתי בקו העצירה ומהמקום שבו היא עומדת היא לא יכולה לראות אותו, היא הבינה שטעתה וויתרה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

במצב זה צריך לעצור פעמיים - פעם בקו העציר ופעם במקום עם שדה ראיה מספק. לפעמים אפילו 3 פעמים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

השאלה האם החוק מחייב עצירה לפני קו העצירה, או שעצירה לפני הכניסה לצומת מספקת.

האם כדאי לו לערער על הדו"ח?

תודה

קו העצירה מסומן על הכביש ורואים אותו?

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
במצב זה צריך לעצור פעמיים - פעם בקו העציר ופעם במקום עם שדה ראיה מספק. לפעמים אפילו 3 פעמים.

 

בשום מצב אין חובה חוקית מוחלטת לעצור פעמיים.

תמרור עצור מחייב עצירה בקו העצירה.

ברגע שמילאת את חובת העצירה נותר לך רק לתת ז"ק לתנועה הקיימת, באופן זהה להתנהגות כשיש תמרור משולש. אם נדרש לעצור לשם זה גם 17 פעמים אז עוצרים. אבל אם למשל אין תנועה ויש שדה ראיה מספיק אז נוסעים וזהו.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
קו העצירה מסומן על הכביש ורואים אותו?

ל'

קו העצירה מסומן על הכביש ונראה בבירור.

 

ראיתי את זה-

carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=93725

האם יכול לעזור?

פורסם
בשום מצב אין חובה חוקית מוחלטת לעצור פעמיים.

תמרור עצור מחייב עצירה בקו העצירה.

ברגע שמילאת את חובת העצירה נותר לך רק לתת ז"ק לתנועה הקיימת, באופן זהה להתנהגות כשיש תמרור משולש. אם נדרש לעצור לשם זה גם 17 פעמים אז עוצרים. אבל אם למשל אין תנועה ויש שדה ראיה מספיק אז נוסעים וזהו.

אני חושב שהוא התכוון מבחינת בטיחות ונהיגה נכונה, ולאו דווקא מבחינת חוק.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...