Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5028 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התעלקות:

 

מאיזו שנה ABS וכריות אוויר קדמיות הפכו בארץ לאיבזור חובה?

 

אני זוכר שמצד אחד הייתה לי סיטרואן מודל 97 עם 2 כ"א אוויר וabs (שהיה סכנת נפשות בפני עצמו, אבל זה כבר נושא לדיון אחר), מצד שני זכור לי שבשנת אלפיים ומשהו נמכרו כאן עדיין יונדאי גטס עם כרית אחת ובלי abs.

 

מעניין אותי גם מתי מערכות תגבור בלמים והגה הפכו לאיבזור חובה (אם בכלל).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אם תחשבו על זה, תגלו שביום שחלה החובה להתקין מראה בצד ימין, היה צריך לעדכן את החקיקה ולאפשר עקיפה מימין.

dirty old man

need love too

פורסם
התעלקות:

 

מאיזו שנה ABS וכריות אוויר קדמיות הפכו בארץ לאיבזור חובה?

 

אני זוכר שמצד אחד הייתה לי סיטרואן מודל 97 עם 2 כ"א אוויר וabs (שהיה סכנת נפשות בפני עצמו, אבל זה כבר נושא לדיון אחר), מצד שני זכור לי שבשנת אלפיים ומשהו נמכרו כאן עדיין יונדאי גטס עם כרית אחת ובלי abs.

 

מעניין אותי גם מתי מערכות תגבור בלמים והגה הפכו לאיבזור חובה (אם בכלל).

ABS החל להיות ציוד חובה במוניות החל משנת 94', ובאוטובוס ציבורי זעיר מתחילת שנות ה 2000.

למיטב ידיעתי רכב פרטי אינו חייב ABS וכריות אוויר.

מערכת בלמים כפולה, שאינה מאפשרת איבוד מוחלט של הבלמים בשל נזילה הפכה חובה משנת 72' (המצאה של וולבו, כמובן).

תגבור בלמים הפך לחובה בסוף שנות ה 80', אם כי כל המכוניות שיובאו לארץ החל מ 83' צויידו במגבר בלם (בוסטר).

הגה כוח אינו חובה, אם כי קשה לחשוב על מכונית מודרנית ששוקלת 1250 ק"ג ללא הגה כוח..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
אם תחשבו על זה, תגלו שביום שחלה החובה להתקין מראה בצד ימין, היה צריך לעדכן את החקיקה ולאפשר עקיפה מימין.

לא קשור. מי שעוקף מימין (או פשוט נוסע מהר יותר בנתיב הימני מאשר מכוניות שבנתיב השמאלי -נפוץ בארצנו) - עושה את זה על אחריותו. יש לציין שבאירופה עקיפה מימין - לא נשמע כדבר הזה!

פורסם
לא קשור. מי שעוקף מימין (או פשוט נוסע מהר יותר בנתיב הימני מאשר מכוניות שבנתיב השמאלי -נפוץ בארצנו) - עושה את זה על אחריותו. יש לציין שבאירופה עקיפה מימין - לא נשמע כדבר הזה!

נםוץ בארצנו כי נפוץ בארצנו שאנשים נוסעים בשמאלי או באמצעי, איפה המשטרה?

×
×
  • תוכן חדש...