Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5039 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני זקוק לחדר רעש בבית - מקום שאפשר לעשות בו רעש, מבלי שהרעש יפריע לשכנים. דהיינו, בידוד אקוסטי מאסיבי לאחד החדרים

 

אבל, בשלב זה של חיי, אני זז ממקום למקום, ועוד צפוי להמשיך לזוז

ההשקעה בבידוד, עשויה להגיע עד לכמה עשרות אלפי שקלים

 

אני חושב בזמן האחרון על הרעיון הראדיקלי הבא: להסב משאית לחדר רעש. כך, כשאזוז, החדר יזוז איטי.

 

כל זה מבוא. השאלות שמענינות אותי בפועל הן:

- האם משאית כזו, שחונה קבוע מתחת לבית שלי, ולא זזה משם אף פעם, תגרור איזשהם שאלות \ בעיות מצד המשטרה \ משרד התחבורה?

- איזה עוד היבטי רישוי יש למשאית שבעצם מהווה חדר תרגילים נייד?

- האם משאית כזו תעבור טסט?

- האם ניתן "להוריד מהכביש" משאית כזו, כדי לא לשלם טסט כל שנה, ולהעביר אותה טסט רק כשיש צורך להזיז אותה? (דהיינו, להעביר טסט רכב שכבר ירד מהכביש)

- מה קורה אם במקום משאית שלמה, כל הנ"ל מתבצע רק בנגרר (גדול, כמו ארגז של משאית קטנה)? [כאן נראה לי שזה בעיקר שאלת החניה. מה צריך כדי להחנות דבר כזה באופן קבוע מתחת לבית שלי. אני מניח שזה עשוי להשתנות בין עיר ליישוב קטן]

 

בבקשה, כמידת הסובלות והחשק, השתדלו להתיחס סעיף סעיף.

פורסם

כדי לא לשלם את הטסט כל שנה בזמן שהרכב עומד הרעיון החכם הוא להקפיא את רישיון הרכב

ליום ליום:Mercedes 190e 2.3 16v Cosworth

לכיף:Yasha Tuned Ford Escort Rs Turbo:twisted:

פורסם

לא הבנתי, אם אתה צריך אותה ניידת אז למה להקפיא את הרשיונות, זה לא שתוכל להפשיר אותם מהיום למחר.

מעבר לכך, החוק אוסר להחנות רכב ללא רישוי תקף ברשות הרבים.

 

לקחת בחשבון את הטמפרטורה בתוך תא משאית סגור?

ואם אתה מתכנן על תא מקורר, תצטרך להניע אותה, ולהשאירה מונעת, לא בדיוק מתכון ליחסים לשבים עם השכנים, להשאיר להם משאית מונעת למשך שעות מתחת לחלון. וצריך להביא בחשבון את צריכת הדלק.

 

ויש רשויות שאוסרות חנית רכב מעל משקל מסויים באיזורי מגורים.

×
×
  • תוכן חדש...