Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

קרוב משפחתי הינו "איש גדול" במובן הפשוט של המילה..

 

כיום נוהג על ביואיק לה קרוס מהדגם האחרון, ומעוניין להשתדרג.

אלא שלטענתו כל הרכבים אותם בדק בסגמנט הרצוי לא מספקים לו את המרווח והנוחות שיש לו ברכב הנוכחי. (יכול להיות שהכול עניין של הרגל)

הוא עבר וישב כבר ב- E-CLASS, A6, 5, GS, וכו' ועדיין לא מספק אותו, כך שנדרשת פה יצירתיות..

 

אשמח לשמוע בעיקר מבעלי נסיון על אופציות נוספות שלא עלו לי עד היום

 

אציין שהוא לא מעוניין בביואיק נוספת, והתקציב הינו 300,000-400,000

 

תודה לכולם

פורסם

מדובר על רכבי "יוקרה" כביכול?

או פתוח לטנדר? כי לא חסרים טנדרים גדולים מאוד!!!

הלו הלו! חשבתי שמדברים עלי,איך התחת של יוסי התחיל לככב כאן?

:shock:

פורסם

פורד אקספלורר, קדילאק SRX, קרייזלר C300

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

קרייזל C300 אומנם לא הברקה לעומת הגרמניות,אבל בהחלט משופרת באיכות החומרים בתא הנוסעים בדגם החדש,ומרווחוות מאוד!

Porsche 944 turbo

פורסם

דיברתי איתו על ה c300.

הוא הסתייג קצת בגלל המראה ה"גנגסטרי"משהו, אבל הוא אכן הזמין נסיעת מבחן.

כמו"כ על האקספלורר.

פורסם
שלום,

 

קרוב משפחתי הינו "איש גדול" במובן הפשוט של המילה..

 

כיום נוהג על ביואיק לה קרוס מהדגם האחרון, ומעוניין להשתדרג.

אלא שלטענתו כל הרכבים אותם בדק בסגמנט הרצוי לא מספקים לו את המרווח והנוחות שיש לו ברכב הנוכחי. (יכול להיות שהכול עניין של הרגל)

הוא עבר וישב כבר ב- E-CLASS, A6, 5, GS, וכו' ועדיין לא מספק אותו, כך שנדרשת פה יצירתיות..

 

אשמח לשמוע בעיקר מבעלי נסיון על אופציות נוספות שלא עלו לי עד היום

 

אציין שהוא לא מעוניין בביואיק נוספת, והתקציב הינו 300,000-400,000

 

תודה לכולם

 

הלקסוס הגדולה מספיק מרווחת לאיש שאני מכיר בגובה 1.95 מ' ורוחב של מקרר משפחתי, שבמוו סידרה 7 לא היתה מספיק מרווחת עבורו. הבעיה שהיא מחוץ לתקציב. אולי משומשת?

It's life, Jim, but not as we know it

פורסם

אני מכיר איש מגודל מאוד (!) שטוען שהפורד אדג׳ - רק היא מספיק מרווחת לו.

 

מצד שני הוא מתלונן על צריכת הדלק והעדר כל יכולת שטח.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

×
×
  • תוכן חדש...