Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בספק אם בכלל היה פירוק של הדאש בורד. נראה לי סתם הכל הייתה המצאה כדי להוציא עוד כסף.

 

בנוסף הכל התרחש באותו היום מסירה ותיקון. פירוק דאש בורד לוקח יותר מיום זה בטוח.

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מהצפייה שלי בפרק וניתוח שפת הגוף של אותו איש השירות, לדעתי הדש בורד לא פורק.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
אם הם באמת היו מפרקים את הדשבורד - ניחא. זה אומנם אומר שהמקצוענות היא מהם והלאה, אבל לפחות הם פעלו בתום לב ומבלי שהתכוונו להונות את הלקוחה. בעיניי זה דבר נסלח.

התקלות שיבואו אחרי זה - זה כבר לא. טוב שהם לא פירקו אותו, אחרת הם גם היו מקבלים הפתעה בדמות חצי מהדברים בדשבורד שלא עובדים וכרית אוויר מפוצצת.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
מהצפייה שלי בפרק וניתוח שפת הגוף של אותו איש השירות, לדעתי הדש בורד לא פורק.

 

לא רק שלדעתך הוא לא פורק, גם לטענת המוסך הוא לא פורק.

הרי בתגובת המוסך שהייתה, הם טענו בסוף שהם רק חיברו מחדש את הכבל ולא הזכירו כלל וכלל את פירוק הדש בורד, פשוט כסף קל.

פורסם

לא נשארתי לתגובת המוסך :)

הערב אגב יש פרק נוסף, הפעם על טכנאי מקררים, צריך להיות מעניין.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
הדבר היחיד שעניין בתכנית היה הרכב הצהוב(סאאב?)הקלאסי שהופיע לכמה שניות על המרקע.

חוץ מזה שום דבר חדש.לצערי מספר פעמים "צדיקים" למיניהם לא גבו ממני כל סכום עבור דברים פעוטים אולם כאשר חזרתי אליהם עם בעיה רצינית יותר קיבלתי את האלמנט...

 

תומר

 

במוסך השלושה הוא אפילו לא הסתיר שהאלמנט יבוא בטיפול הבא :)

 

מעניין אם זה היה בציניות או באמת.

פורסם
במוסך השלושה הוא אפילו לא הסתיר שהאלמנט יבוא בטיפול הבא :)

 

מעניין אם זה היה בציניות או באמת.

זה צדיק אמיתי זה...

אם אהיה אי פעם באיזור ואזדקק לשירותיו של מוסכניק הוא הראשון שאפנה אליו.

ראו את היושר שלו מבעד לשפת הגוף שלו והדרך שבה הוא תקשר עם הלקוחה...

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

אני היתכונתי לסיפור של הבחורה למוסכניק.הרי זה לא הגיוני -(האוטו לא הניע ופיתאום כן הניע).ואים באמת החוט היה מנותק ,אז בישביל להניע אותו ולהגיע למוסך צריך מישהו שמבין ויקצר את המימסר(אוטו אוטומטי).

פורסם

שום מגע רופף.

 

נמרי הסביר שאחרי שהתניעו את הרכב, ניתקו את החוט.

 

 

ובקשר לסיפור של הבחורה למוסכניק.

מצד הבחורה - מה היא מבינה,. בבוקר ניסתה להתניע, לא הלך. אחרי מספר דקות, הלך.

מצד המוסכניק - לכן הוא מוסכניק. ולגבי ההסבר, אחד שמה שאל אותה אם יש לה שכנים ששונאים אותה.

פורסם

ואני אומר שה פשלה של העורך.שלא מבין ברכבים .היה צריך סייפור כיסוי הגיוני(אוטו ידני והניע רק בדחיפה )אים אני היתי המוסכניק ,לא נוגע עד שאבין מה קורה.וישר נידלקת לי מנורה אדומה.


×
×
  • תוכן חדש...