Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

אשמח לקבל חוות דעת/ייעוץ לגבי קניית רכב מחברת ליסינג מוכר וגדול. באופן כללי אני גר בת"א ועובד בירושלים ואסע מת"א לירושלים עם הרכב לפחות 3 פעמים בשבוע. אני צריך רכב שיחזיק מעמד בעליות וירידות של ירושלים וגם יהיה קטן מספיק להחנות בקלות בת"א. מסגרת התקציב שלי 60,000 +/-.

 

פרטי הרכב:

1. פולקסווגן פולו 2010 קומפורטליין - 1.4 אוט' (85 כ"ס) - שחור

2. עלה לכביש באוקטובר 2010 במסגרת ליסינג פרטי

3. 78,230 ק"מ (גבוה מאוד יחסית)

4. מחיר המחירון אצלם 67,000 (לוי יצחק) ש"ח ומחיר מוצע (לפני מו"מ - 62,000 ש"ח) ו"יש גמישות". לפי החישובים שלי ושל המחירון - זה נראה שאפשר להשיג את הרכב הזה במחיר של 55,000-60,000.

5. ייתנו אחריות לתקופה של לפחות שנה (ואולי שנתיים) על מנוע וגיר לפחות.

 

 

אני אמור ללכת לראות את הרכב בשבוע הקרוב ואם הוא מוצא חן בעיניי, אוכל לקחת אותו לבדיקה חיצונית. בנוסף אבא של חבר שלי עובד בחברה הזאת והסמנכ"ל כבר התקשר למוכר ליידע אותו לדאוג לי ויש גמישות במחיר בגלל זה.

 

כמה שאלות:

 

1. האם כדאי לפסול קנייה של רכב (ובמיוחד רכב לא מאסיה) עם כ"כ הרבה ק"מ תוך זמן קצר?

2. אם הרכב בדיוק הוחזר לחברה, למה זה נעשה אחרי 22 חודשים ולא 24 או שנה?

3. מה מסביר שהרכב דגם יותר מאובזר? בד"כ רכב מליסינג נותנים את הרכב הכי בסיסי וסטנדרטי?

4. האם יש לכם המלצות על מכון בדיקה או מוסך באזור ראשון לציון שיכולים לבדוק כל המערכות וגם השלדה?

 

מה דעתכם?

 

תודה על העזרה.

 

-אדם

פורסם

1. האם כדאי לפסול קנייה של רכב (ובמיוחד רכב לא מאסיה) עם כ"כ הרבה ק"מ תוך זמן קצר?

מה שקובע הוא מצב הרכב בפועל - הק"מ חשוב אמנם אך סביר להניח שרוב הנסועה נעשתה מחוץ לעיר ולכן הבלאי אמור להיות נמוך יחסית.

2. אם הרכב בדיוק הוחזר לחברה, למה זה נעשה אחרי 22 חודשים ולא 24 או שנה?

אולי בגלל הקילומטראז' או בגלל שהלקוח רצה לשדרג - לא הייתי מייחס לכך חשיבות גדולה

3. מה מסביר שהרכב דגם יותר מאובזר? בד"כ רכב מליסינג נותנים את הרכב הכי בסיסי וסטנדרטי?

בליסינג פרטי הלקוח יכול לבחור מה שהוא רוצה.

4. האם יש לכם המלצות על מכון בדיקה או מוסך באזור ראשון לציון שיכולים לבדוק כל המערכות וגם השלדה?

אני ממליץ (מנסיון) על מכון הבדיקה "קומפיוטסט" באזה"ת ראשון לציון מזרח ברח' משה בקר.

-אדם

 

בהצלחה :-)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תודה ZVIT

 

מעניין אותי לראות שהמחיר במחירון של לוי יצחק יוצא הרבה יותר זול מיד 2....

אתה יודע כמה עולה בדיקת רכב לקנייה בקומפיוטסט?

פורסם

קילומטרז' גבוה הוא לא סיבה לפסול רכב – מצבו של הרכב הוא מה שחשוב, ואם הבדיקה שתערוך תראה שהרכב שמור ומתוחזק בקפידה – אין שום בעיה.

הקילומטרז' הגבוה אמור לאפשר לך ללחוץ את המחיר כלפי מטה.

מבחינת מועד החזרת הרכב – המועד תלוי במספר רב של גורמים:

החוזה מול הלקוח (יכול להיות שהוגדר חוזה ל- 22 חודשים), העובדה שהרכב גמא קילומטרים רבים וחברת הליסינג ביקשה להימנע ממכירת רכב עם יותר מ- 100,000 ק"מ וביוזמתה פנתה להחלפת הרכב וכן הלאה.

זה לא משהו שצריך להטריד אותך, שוב, במידה והרכב תקין ושמור. לגבי רמת האבזור – לקוח, הן בליסינג תפעולי, והן בליסינג מימוני, יכול לבחור כל רכב שירצה בכל רמת אבזור. הוא משלם על זה.

ברוב המקרים, חברות שלוקחות רכבים בליסינג תפעולי מעדיפות את הגירסאות הבסיסיות כדי להקטין עלויות,

אך בליסינג פרטי – הלקוח בוחר מה הוא קונה.

 

גיל מאוויס

פורסם

רכב בן שנתיים עם נסועה של כמעט 40K בשנה זה לא שוס גדול והפחתת המחיר צריכה להיות מינימום שבמינימום 20% פחות מהמחירון הרגיל. ז"א שאם המחירון הוא 67K, המחיר המקסימלי לשלם זה 53,600, ובמסגרת מו"מ זה צריך לרדת לסביבות 52K.

 

קח בחשבון שאם אתה נוסע ק"מ ממוצע מדי שנה (20K) ותחזיק את הרכב במשך 5 שנים, הוא יהיה עם 180K על השעון וזה אומר מכירה במחיר נמוך בהרבה ממחיר המחירון - ככה שעדיף ללחוץ כמה שיותר עכשיו, להוריד את ה-15K מהמחירון כדי שתוכל לגלגל את ההנחה הזו לרוכש הרכב הבא בלי לחשוב יותר מדי.

×
×
  • תוכן חדש...