Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נצפה לתמונה !! רק משם אולי תבוא הישועה!!

תשובת הנהג לא חכמה בכלל. שים לב לסימן הקריאה בסוף דברי הנהג .( שמקרה זה יהיה סימן הקריעה ) .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אז נסענו היום לצלם תתמרור וראינו שיש יש שם אין כניסה והוא סתם לא התרכז בכביש ולא ראה את התמרור .

מה ניתן לעשות בכל זאת ?

 

74066688.jpg

פורסם

היה יום חם . לכן קשה היה לצאת מהרכב הממוזג :-D

 

מה כתוב מתחת לשלט אני לא רואה.

 

כתןב מכתב הסיכוי קלוש שיבטלו

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הדו"ח הזה חלש מאוד. חבל שיש שוטרים לא מקצועיים שרושמים דו"חות שכאלה.

לא רשום היכן עמד השוטר בזמן ביצוע העבירה והאם יש לו משם שדה ראיה.

לא רשום כיוויני הנסיעה של הרכב.

לא רשום האם השוטר שמר על קשר עין רצוף עם הרכב.

לא רשום האם ברכב מלבד הנהג היו נוסעים נוספים.

לא רשום האם התמרור מוצב משני צידי הכביש.

לא רשום תנאי הראות.

בקיצור, דו"ח חלש שלדעתי בבית משפט עם קצת חוכמה והבנה כיצד הדיון מתנהל, אפשר להשיג תוצאה טובה.

 

שאלה חשובה, האם השוטר ראה ממש שהרכב לא ציית לתמרור (כלומר חולף על פני התמרור) או שהוא עצר אותכם במקום בו לא ניתן לראות את התמרור?

אם המאורע הנכון הוא השני, הרי שלא ברור לי על מה רשם לנהג דו"ח על אי ציות לתמרור אין כניסה. הרי הוא לא ראה את ביצוע העבירה ורק ראה את הרכב נוסע בנת"צ. האם יש שילוט של נת"צ מלבד הסימון הצהוב על פני הכביש?

פורסם

אייל אני סתם שאלה

 

אכן הרבה פגמים בדו"ח האמור אבל

 

ראה אותו בתוך הנת"צ ול א ראה אותו חולף על התמרור , האם לא יכול לתת דו"ח?

 

ואתן דוגמה

 

 

נתפסת במהירות מעל המותר מספר ק"מ אחרי תמרור שמציין מהירות לקטע הדרך, האם בגלל זה לא יכול לתת לי דו"ח על מהירות.

 

כולה השוטר מציין כי בדק בתחילת הפעילות כי אכן תמרור כזה חי וקיים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

יש הבדל בין אכיפת מהירות לאכיפה של תמרור אין כניסה, שכן התמרור של הגבלת מהירות תופס עד לצומת הקרובה או עד תמרור הגבלת המהירות הבא אחריו.

מבחינת תמרור האין כניסה, מה הוא אומר?

מהקורסים שאני עברתי (ואני לא שוטר תנועה) ידוע לי כי במידה ומוצב תמרור 401 או 402 על מנת לאכוף את התמרור יש לראות את ביצוע העבירה כלומר לראות שאכן הרכב לא ציית לתמרור.

הרי נגיד שבסוף רחוב מסויים יש תמרור אין כניסה ואני עומד כדי לאכוף אותו באמצע הרחוב, מרחק של 100 מטר משם ואיני רואה ממקום עמידתי את הכניסה לרחוב (סופו) ולא רואה משם את התמרור? האם אני יכול לרשום שהרכב לא ציית לתמרור 402? לא.

ואולי הרכב יצא מאיזה חצרים ואז נסע נגד כיוון התנועה (במידה ומדובר ברחוב חד סיטרי)?

איני יכל לדעת מאיפה הגיע הרכב ולכן במקרה זה אני ארשום לנהג דו"ח על נסיעה נגד הכיוון ולא על אי ציות לתמרור 402.

במקרה של פותח השרשור לפי מה שראיתי מהתצלום שצורף, אין במקום תמרור האומר שמדובר בנת"צ, אלא יש רק סימון צהוב כל הנתיב.

אני לא יודע בדיוק האם הסימונים הללו מוגדרים כתמרור המודיע על נת"צ או שאין להם משמעות וצריך לבדוק זאת.

אבל בכל מקרה השוטר ראה את ביצוע העבירה בפועל ולא רק שהרכב נסע בדרך הזאת.

פורסם

סימון על הכביש כמוהו כתמרור ואכן מסומן שם נתיב לתחבורה ציבורית .

 

וזאת העבירה שצריך היה לאכוף.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...