Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוב שלום,

 

לצערי הסיפור מול אוויס לא נסגר, ואני עדין מחפש רכב.

(עדיפות לסוויפט 2007 או קורולה רנקס 2006)

 

ויש לי מספר שאלות נוספות בעיניין:

מה דעתכם על Lease4U?

 

ביקרתי גם בסוכנות של טרייד מוביל (סניף לב המפרץ). הציעו לי שם קורולה רוניקס. מכאנית נראה שהרכב סבבה (חוץ מרעידות מוזרות בעמידה- נראה לי מצערת דפוקה), אבל גלגלים שחוקים (נשאר מרחק של במבה מעוכה עד הסמן המינימאלי), פלאסטיקים בפנים שבורים (אופייני לטויוטה מסיבה שעדין לא מובנת לי), וחצי אוטו צבוע בצורה חובבנית ביותר ואפילו מזלזלת (נראה לי שהעובדים הביאו את הילדים שלהם לעשות את הצביעה או משהו כזה... יש מקומות שחסר צבע ורואים את ההשחזה, ויש מקומות של גושי צבע שיתקלפו תוך יומיים).

והמוכר לא הסכים להתפשר על מחיר נמוך ממחירון (התנה את זה בבדיקה של מכון- להוריד עלות תיקונים וכו').

מצד שני, בלי לבדוק את הרכב שלי הוא ישר יצא מנקודת הנחה שהליסינג היה של חברה (לא נהג יחיד) ושחצי אוטו יהייה מפורק אצלי (למרות שעבר בדיקות ב-4 מוסכים, 2 מהם מורשים, ולא מצאו שום בעיה איתו). בלי לדבר איתי הוריד 30% מהערך שלו.

וזה עוד לפני ההפחתה של 12% מה"שווי" לפי איזה חוק סוכנויות טרייד אין או משהו כזה (סיפור קורע לב על חברות אומללות שמפסידות כסף מלהחזיק מלאי... ממש חיים מהיד לפה)

 

זה כל הסניפים שלהם ככה או שאפשר למצוא אחד שלא ינסו לעשות אותי עם אצבע?

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

ככה זה עובד בסניפי הטרייד אין. בסופו של דבר מדובר בסוחרי רכב וככל שהם יקנו את הרכב שלך במחיר נמוך יותר, כך יוכלו להרוויח יותר מהמכירה שלו. יש חברות בהן זה נעשה בצורה מעודנת יותר ויש כאלו שפחות אבל השורה התחתונה זהה (או לפחות דומה).

תמכור את הרכב שלך לבד, הכי טוב.

 

ולגבי ליס4יו - זאת חברת ליסינג קטנה, חברת בת של קרסו מוטורס. היא נוצרה מאיחוד של כמה חברות ליסינג כך שרמת הרכבים שהיא מוכרת אינה אחידה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תודה על התגובות.

 

מר פיק- אני מבין שרוצים לעשות כסף, אבל למה להרוס את הרכב? אני כבר מעדיף לקבל רכב עם דפיקת ושריטות ושלא יצבעו אותו בצבעי גועש. אם הוא לא היה נראה כמו איזה ציור של פיקאסו, והמוכר היה מוכן לדבר איתי על הורדה במחיר היה סיכוי הרבה יותר גבוה שאני אקנה אותו.

אני דפקתי את הפגוש ברכב שלי (הקליפסים שמחזיקים אותו נשברו, הפגוש עצמו התעקם וחזר לצורה- פלסטיק, כל הצבע מתקלף- נשים שבולמות באמצע הכביש ללא סיבה:brickwall:) התיקון יעלה לי באזור ה-500 ש"ח, ואני לא עושה את זה רק כדי שהבנאדם שיקנה אותו ממני יאמין לי שחוץ מזה לא קרה שום דבר- ואני מוכן לתקן את זה על חשבוני אחרי הקניה או להוריד את הסכום מערך הרכב.

 

 

לגבי ליס4יו- אני מעוניין בסוויפט. הציעו לי שנתון 2010, נגיד עם 90K ק"מ. נגיד ולא טיפלו בו במוסך מורשה, מה מידת הנזק שיכולה להיות לרכב? (ושלא תתגלה בבדיקה) אני מבין שאם רכב נוסע 150K ק"מ על שמן סויה הוא יהייה גמור, אבל כשהוא חדש ובסך הכול שמים לו פילטרים ושמן לא הכי איכותי (בכול זאת, הם מחוייבים לטפל לפי הנחיות היצרן)- ואני אעשה לו יישור קו אחרי הקניה, אם יש התחלה של נזק- זה יכול להתדרדר או שפחות מפחיד? (השחיקה בגיר\ מנוע)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

מר פיק- אני מבין שרוצים לעשות כסף, אבל למה להרוס את הרכב? אני כבר מעדיף לקבל רכב עם דפיקת ושריטות ושלא יצבעו אותו בצבעי גועש. אם הוא לא היה נראה כמו איזה ציור של פיקאסו, והמוכר היה מוכן לדבר איתי על הורדה במחיר היה סיכוי הרבה יותר גבוה שאני אקנה אותו.

אני דפקתי את הפגוש ברכב שלי (הקליפסים שמחזיקים אותו נשברו, הפגוש עצמו התעקם וחזר לצורה- פלסטיק, כל הצבע מתקלף- נשים שבולמות באמצע הכביש ללא סיבה:brickwall:) התיקון יעלה לי באזור ה-500 ש"ח, ואני לא עושה את זה רק כדי שהבנאדם שיקנה אותו ממני יאמין לי שחוץ מזה לא קרה שום דבר- ואני מוכן לתקן את זה על חשבוני אחרי הקניה או להוריד את הסכום מערך הרכב.

 

אל תעלב, אבל אתה לקוח מיוחד.

רוב הלקוחות לא רוצים לראות רכב עם פגוש שבור או כנף שרוטה אלא רוצים לראות רכב נקי ומסודר, "כמו חדש". זה שיש חברות ליסינג וטרייד שחוסכות על עלות התיקון ועושות עבודות חפיפניקיות, זאצ כבר בעיה אחרת.

 

לגבי ליס4יו- אני מעוניין בסוויפט. הציעו לי שנתון 2010, נגיד עם 90K ק"מ. נגיד ולא טיפלו בו במוסך מורשה, מה מידת הנזק שיכולה להיות לרכב? (ושלא תתגלה בבדיקה) אני מבין שאם רכב נוסע 150K ק"מ על שמן סויה הוא יהייה גמור, אבל כשהוא חדש ובסך הכול שמים לו פילטרים ושמן לא הכי איכותי (בכול זאת, הם מחוייבים לטפל לפי הנחיות היצרן)- ואני אעשה לו יישור קו אחרי הקניה, אם יש התחלה של נזק- זה יכול להתדרדר או שפחות מפחיד? (השחיקה בגיר\ מנוע)

 

קודם כל, 90 אלף קילומטרים לסוויפט 2010 זה קילומטראז' די גבוה. איך שלא תהפוך את זה, מדובר על 30 אלף פלוס קילומטרים לשנה.

שנית, למה להעלות השארות? בקש מהם את היסטוריית הטיפולים ובדוק היכן טופל הרכב.

 

את ההשפעה של שימוש בחלפים זולים ובשמן לא איכותי מי שיראה זה כמובן לא מי שנוסע בו בקילומטרים הראשונים אלא בהמשך. האם תופעות הלוואי יופיעו ב-100 אלף קילומטרים או ב-150 אלף קילומטרים? אינני יודע ולדעתי אף אחד לא ידע להגיד בוודאות, בוודאי בלי לפתוח את המנוע ולבדוק מה קורה בפנים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

היה לי ניסיון טוב בשתי חברות ליסינג - אלדן ופריים ליס (לובינסקי טרייד אין).

לאלדן האחריות יותר מורחבת מאשר באוויס (ל 10 מכלולים), והם מטפלים במוסך מורשה יבואן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לא להאמין לאף חברה, לגשת לכל המגרשים באיזור מרכזי ולעבור חברה חברה ולחפש את הרכב שאתה מעוניין בו.

 

חפש רכב שלא עבר תאונות כלל. יש כאלה. אם עבר תאונה כלשהיא, תוריד כמה שאתה יכול, בלי לרחם.

 

לגבי טרייד אין - כמובן שאתה תחטוף את כל השטרונגול, שם הליסינג "לשעבר" של הרכב הנוכחי שלך תמיד יהיה במקסימום הפחתה + 10% הפחתה לסוחרים (זה בתוך לוי יצחק) ואולי אפילו יפחיתו עוד קצת, רק בשביל הכיף. עדיף למכור לבד.

פורסם

דבר ראשון- לא מאמין לאף אחד, גם לא למוסכי הבדיקה.

אחרי הנאחס המטורף שהיה לי עם שתי המכוניות שהיו לי עד עכשו אני חושב שאני מבין מספיק במכוניות ("זה רעידות נורמאליות..." 9 בסולם חרטא) כדי לא לקנות בולשיט מסוחרים (וגם כי אני כבר שנים מתמודד עם חרטטנים בעבודה... לייאש אנשי מכירות למוות זה תחביב שלי :) אני מסוגל לשגע פילים כשיש לי מצב רוח לזה)

 

אני אבדוק במכון בדיקה, אבל הכול בערבון מוגבל.

 

ולאד- תודה. יש לי בעיה עם אלדן כי הם משכירים לצבא ולגופים אחרים שנותנים את הרכבים לאנשי שטח שטוחנים נסיעות.

 

צביקה- יודע שאני לקוח מיוחד, אבל המינימום מבחינתי זה שלא יעשו נזק. הרכב הנוכחי שלי עבר צביעה בפגוש אחורי ושמתי לב לזה רק אחרי שנה וקצת כשהצבע התחיל להתקלף באזור הפנסים. כשחצי רכב צבוע בצורה כל כך גרועה, זה באמת מוגזם. אולי עיוור יקנה את הרכב בלי להוריד מחיר על הצבע.

לגבי הסוויפט- שאלתי על המיקרה הגרוע... כמובן שאני רוצה לקחת רכב עם מינימום קילומטראז' ופירוט טיפולים מלא.

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

×
×
  • תוכן חדש...