Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש דני רופ קטן מתחת למכסה מנוע. כפועל יוצא, הטמפרטורה תמיד שגויה

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

גם אותי זה מפתיע,

הרי ברור שהחיישן נמצא איכנשהו במקום חיצוני כדי להציג טמפרטורה מחוץ לרכב,

השאלה היא איך כשהרכב נמצא בתנועה והרוח מורידה את הטמפ' החיישן עדיין מציג טמפ' קבועה ומדוייקת +-.

פורסם
גם אותי זה מפתיע,

הרי ברור שהחיישן נמצא איכנשהו במקום חיצוני כדי להציג טמפרטורה מחוץ לרכב,

השאלה היא איך כשהרכב נמצא בתנועה והרוח מורידה את הטמפ' החיישן עדיין מציג טמפ' קבועה ומדוייקת +-.

 

רוח לא מורידה טמפרטורה. רוח מקררת כשהיא מסיעה חום פנימי שמוקרן החוצה.

את הרדיאטור הרוח מקררת כי היא מסלקת את החום שהוא פולט.

כנ"ל לגבי גוף האדם.

מאחר והחיישן עצמו לא פולט שום חום, הוא מרגיש את אותה טמפ' גם בנסיעה וגם בעמידה.

זה בהסתייגות מסויימת - בקורולה למשל החיישן מותקן בגריל הקדמי, כמה ס"מ לפני הרדיאטור.

אז גם בתחילת נסיעה כשהרכב קר וגם בנסיעה כשהרכב מתחמם אין בעיה כי החום מוסע ע"י הרוח הרחק מהחיישן.

אבל אם חונים כשהרדיאטור חם, ונותנים לרכב לעמוד כמה דקות, אז הוא פולט חום סביב החיישן וגורם לו להרגיש

טמפ' יותר גבוהה.

כשמתחילים לנסוע שוב הוא חוזר לטמפ' האמיתית.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
בכל המכוניות שיש - החיישנים בתוך מראות הצד.

 

 

זה לא נכון עובדתית. בטויוטה קורולה החיישן נמצא לפני הרדיאטור. זה ככה בעוד כמה מכוניות.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

לפני יומיים שטפתי את הרכב, והחיישן היה "תקוע" על 17 מעלות כמה שעות.

אחרי כמה שעות הטמפרטורה התחילה לעלות.

כנראה שהחיישן היה רטוב.

אבל עדיין אין לי מושג איפה החיישן.

פורסם

חיישן שולח מידע למחשב הרכב, זה יכול ליהיות אפילו כל כמה מקירו שניות או רציף, המחשב עושה מיצוע של המדידות בטווח זמן מסויים ואז מציג טמפרטורה יציבה יחסית.

פורסם

נדמה לי שיש חיישן טמפ' בדלתות הנוסעים (בדלת הנוסע) באיביזה משנת 2000.

אני מסייג את דבריי.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 


×
×
  • תוכן חדש...