Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5072 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתיכון התנדבתי בכיבוי אש הרצליה. היו סיפורים על מתנדבים שהיו מציתים איזה ערימת זבל או משהו במקום שכוח אל, מגיעים מיד אחר כך לתחנה למשמרת, בידיעה שזה עניין של כמה דקות עד שתהיה קריאה, והרי כל מתנדב רוצה שיהיה "אירוע" בזמן שהוא נמצא במשמרת.

אחד הסיפורים שרצו הרבה היה על מתנדב אחד, שלימים הפך כבאי וקצין (ולצערי כיום איננו עימנו עוד), שהצית ומיד הופיע לתחנה, אך לרוע מזלו, כשהגיעו הכוחות לזירת האירוע, אזרחית אחת הצביעה עליו ואמרה לכבאים שהוא המצית... :roll:

 

רוצה לומר- מגיע לחבר'ה האלה אם מישהו היה מזהה אותם כמבצעי התעלול, ושהמשטרה תטפל בהם בהתאם.

 

אפשר "להתנחם" בעובדה שחצי חופש חלף עבר לו.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

בפייסבוק של משטרת ישראל טוענים שזה מבויים בוודאות.

אם זה לא מבויים - הנערים האלה כמובן צריכים לשלם, בגדול.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

נו טוב.

 

אבל מי החליט שזה חברת שטראוס המביימת?

 

אולי אגד? כי עבר אוטובוס?

אולי חברת התיקים שהוא משתמש בה? המצלמה התמקדה בה למספר רגעים?

ואולי... יש עוד המון אפשרויות.

 

וגם היוזר נפתח אתמול.

פורסם

לא שאני מסכים איתו אבל:

 

1. תראה קודם את הסרטון לפני שאתה ממשיך

 

 

אל תמשיך עד שסיימת את הסרטון.

 

 

 

 

 

 

מדובר בתת מודע, אתה אולי לא שמת לב שראית את הלוגו, אבל אתה ראית אותו.

 

 

2. אם אכן מדובר בפרסום ויראלי, אז זה הסמל המסחרי היחיד שרואים בווידאו. בנוסף אם חברה אחרת היתה מפיקה את הסרטון היא היתה דואגת שלא יהיה שום סמל של חברה מסחרית אחרת.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

זה לא מבוים

אני מכיר את הילדים

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
לא שאני מסכים איתו אבל:

 

1. תראה קודם את הסרטון לפני שאתה ממשיך

 

 

אל תמשיך עד שסיימת את הסרטון.

 

מדובר בתת מודע, אתה אולי לא שמת לב שראית את הלוגו, אבל אתה ראית אותו.

 

 

2. אם אכן מדובר בפרסום ויראלי, אז זה הסמל המסחרי היחיד שרואים בווידאו. בנוסף אם חברה אחרת היתה מפיקה את הסרטון היא היתה דואגת שלא יהיה שום סמל של חברה מסחרית אחרת.

 

א. הטריק עם ה-37 ידוע ומוכר. בסרטון של נמרוד הראל זה מבוצע בצורה די רשלנית - רואים היטב את האיש שעובר מאחור עם המספר הענק על גבו.

ב. למה דווקא שטראוס? למה לא YAKPAK? (שנייה 14). אולי ריקושט? (שנייה 15), ואולי מאזדה? (שנייה 18).

 

בקיצור - זו בטח לא פרסומת. וכמובן שזה מבוים.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מה הילדים האלה משחקים בקקה, ככה צריך לעשות את זה

חוקר בחיל הים האמריקני מסר כי קייסי ג'יימס פורי בן ה-24 הדליק אש בתוך הצוללת "USS מיאמי" "כדי להשתחרר מהעבודה". פורי, צבע במקצועו, הואשם בבית משפט פדרלי בעיר פורטלנד בגין הצתת הצוללת ב-23 במאי. באותה עת עגנה הצוללת בנמל במיין לצורך תיקונים והתקנת מערכות חדשות

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...