Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

כבר הרבה זמן שאני מחפש גומיות חדשות לשמשות (קידמית ואחורית) ולאף אחד אין .

עשיתי טלפונים לזגגים ,חיפשתי באיביי ופשוט אין.

היום היה לי יום חופש מהעבודה הרמתי טלפון ל"בני גלס" שבחיפה והוא אמר לי שיש לו שני סוגים ואולי אחד מהם

יתאים ושצריך דוגמא לא יכולתי להישאר אדיש ופשוט נסעתי למזלי היו לו את אותם הגומיות שאני צריך.

והינה התוצאה ליפנכם חשוב לציין שהגומיה של החלון לא הוחלפה אלא רק הניקל שיושב בתוך התעלה של הגומי.

שלב ראשון פירוק הניקל הישן אם אפשר בכלל לקרוא לו ניקל, ניקוי התעלה שהניקל יושב בתוכה ולאחר מיכן ההרכבה.

IMG_0342.jpg

IMG_0338.JPG

IMG_0337.JPG

IMG_0336.JPG

IMG_0343.JPG

IMG_0344.JPG

IMG_0345.JPG

IMG_0354.JPG

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

זה ממש מוסיף לאוטו,

 

אגב על הניקל יש ציפוי ניילון דק שכדאי להוריד בהקדם, אני השארתי אותו וכעבור כמה זמן בשמש הוא התחיל להיתייבש וכיער את הניקל, לאחר שהוא מתייבש מהשמש לא ניתן להסיר אותו.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

יניב,

 

כיף לראות את היד האוהבת . .

תענוג לפורד שהיא אצלך.8)

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

פורסם
שלום לכולם.

כבר הרבה זמן שאני מחפש גומיות חדשות לשמשות (קידמית ואחורית) ולאף אחד אין .

עשיתי טלפונים לזגגים ,חיפשתי באיביי ופשוט אין.

היום היה לי יום חופש מהעבודה הרמתי טלפון ל"בני גלס" שבחיפה והוא אמר לי שיש לו שני סוגים ואולי אחד מהם

יתאים ושצריך דוגמא לא יכולתי להישאר אדיש ופשוט נסעתי למזלי היו לו את אותם הגומיות שאני צריך.

והינה התוצאה ליפנכם חשוב לציין שהגומיה של החלון לא הוחלפה אלא רק הניקל שיושב בתוך התעלה של הגומי.

שלב ראשון פירוק הניקל הישן אם אפשר בכלל לקרוא לו ניקל, ניקוי התעלה שהניקל יושב בתוכה ולאחר מיכן ההרכבה.

 

היי יניב

 

אשמח אם תפרט עלויות וגם אם החלפת את המקשרים בזוויות של ה 90 מעלות בשמשה האחורית!

 

נדב.

פורסם
שמע אתה משקיען!

אם וכאשר אני אקנה קורטינה אז אני אצטרך ממך הרבה טיפים והכוונה.

ד"א האם אתה צבעת את האוטו?

 

בכייף אחי מה שתיצתרך אני פה.

בקשר לצביעה לא צבעתי עדיין אבל זה בדרך,לא סגור על איזה צבע.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם
היי יניב

 

אשמח אם תפרט עלויות וגם אם החלפת את המקשרים בזוויות של ה 90 מעלות בשמשה האחורית!

 

נדב.

 

העלות היא 30 ש״ח למטר,את המקשרים לא החלפתי כי לא צריך הם עשויים

מנירוסטה, רק הוצאתי אותם וניקיתי את הגומי.  

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

עשיתי את זה לפני מספר שנים ב-BMW E30 שלי, קניתי את הפסים לפי מק"ט ספציפיים לאוטו וגם את הפינות, הן נוטות להתקלקל במהלך הפירוק. עלה מספר דולרים בודדים מחנות חלפים בארה"ב. אני זוכר שהתקנתי קודם על השימשה האחורית וזה פירק לי את כל האצבעות. את הקדמית נתתי לזגג להתקין, הוא לא לקח כסף אבל זה פירק גם לפועל המסכן שלו את האצבעות.

 

אין ספק שזה מאוד משנה את המראה של האוטו. (את שלי אפשר לראות בגליון יוני של "אוטו").

 

כל הכבוד, כך מטפלים ברכב.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
עשיתי את זה לפני מספר שנים ב-BMW E30 שלי, קניתי את הפסים לפי מק"ט ספציפיים לאוטו וגם את הפינות, הן נוטות להתקלקל במהלך הפירוק. עלה מספר דולרים בודדים מחנות חלפים בארה"ב. אני זוכר שהתקנתי קודם על השימשה האחורית וזה פירק לי את כל האצבעות. את הקדמית נתתי לזגג להתקין, הוא לא לקח כסף אבל זה פירק גם לפועל המסכן שלו את האצבעות.

 

אין ספק שזה מאוד משנה את המראה של האוטו. (את שלי אפשר לראות בגליון יוני של "אוטו").

 

כל הכבוד, כך מטפלים ברכב.

 

גם אני כרגע באמצע החלפה ל- bmw e30 של חבר ולאחר התקנת הפס ניקל בחלון הקדמי התברר לי שהמחברי נירוסטה טיפה צרים ולא נכנסים לגומי.

 

אפשר הכוונה לאתר שבו ניתן לרכוש את הזוויות האלה?

פורסם
גם אני כרגע באמצע החלפה ל- bmw e30 של חבר ולאחר התקנת הפס ניקל בחלון הקדמי התברר לי שהמחברי נירוסטה טיפה צרים ולא נכנסים לגומי.

 

אפשר הכוונה לאתר שבו ניתן לרכוש את הזוויות האלה?

 

גם אצלי זה טיפה יותר צר ומה שעשיתי זה הוצאתי אותם טיפה בעזרת מברג אבל לא

עד הסוף בגלל שזה בעיה להחזיר.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

אופס! בזמנו קניתי חלקים חליפיים תוצרת meyle בזול, עכשיו בדקתי בשבילך בכל האתרים שאני נוהג לקנות מהם, ויש רק חלקים מקוריים שלא זולים בכלל.

http://www.pelicanparts.com/cgi-bin/ksearch/PEL_search.cgi?command=show_part_page&please_wait=N&make=POR&model=BE30§ion=BDYsel&page=3&bookmark=19&part_number=51-31-1-884-402-M9

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

×
×
  • תוכן חדש...