Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7986 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם



באמת תהיתי לאן הרבה אנשים שנהגו לכתוב בפורום הישן נעלמו , ניחא

אשתדל לא לדון בדעתי על כך (למרות שלדעתי כמות הרוכבים בארץ לא עד כדי כך

גדולה שאפשר להתפצל לכמה מקומות שונים) אך אני מניח שלכל אחד היו את הסיבות שלו

ובכל מקרה , פתחתי בפורום (של תפוז) שרשור בנוגע לבעיית חשמל(?) שיש לי בקטנוע

חשבתי אולי אפשר לפתח את השירשור גם ע"י עזרה מהחלק השני של הפורום ... אמנם

מהפורום בתפוז הביא לתקדים רציני במציאת פיתרון הבעייה , אך אשמחMr.Pooh

אם אצליח לאבחן מידע נוסף (שכן אני די קצר במזומנים כרגע,ואין באפשרותי לקחת את הכלי

למוסך ) אם זו הייתה בעייה בעלת השלכות בטיחותיות ניחא.

 

ובכל מקרה, אשמח אם תקראו את השרשור הבא, ותגיבו פה או שם

תודה מראש, דורון

 

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=8&msgid=36767365

פורסם

יכולות להיות כמה סיבות, התרמוסטט שמקומו בראש מנוע תפוס , ולכן סירקולציית המים איטית.

 

רצוי להסירו, או להחליפו.

סיבה שניה היא, סיבה שכיחה ששעון המד חום מקבל השראה, ואז הוא עובד ''כשעון טורים''

זו לרוב בעיה בלוח שעונים או בצמה.

סיבה שלישית היא היונית חום בראש מנוע לא תקינה, יש להחליפה.

וסיבה אחרונה, החוט שמתחבר ליונית חום מנוע מקבל מינוס בדרכו לראש מנוע, זאת אומרת מקצר לגוף

איפה שהוא, יש לעקוב ולבדוק.

וסיבה אחרונה אחרונה, יכול להיות שהאיטלקיה שלך פשוט חמה אש..............

מקווה שהייתי לעזר.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם

כמו שזה נראה לי, הבעיה ביונית חום.

 

הדרך לבדוק את זה היא לקחת רב מודד ולבדוק את ההשתנות של מתח היציאה למדחום.

הבעיה היא לדעת את המתחים המדויקים. תתקשר לעופר אבניר אולי הם יסכימו לתת לך את המידע.

לגבי האנטי פריז- הוא לא רק מונע קפיאה של המים ואבנית אלא גם מעלה את טמפ' הרתיחה של המים. בכמה? לא יודע. אומרים שעד 140.

לגבי הפקק- יש בו שני שסתומים: לחץ גבוה ותת לחץ. אם מחזיקים נוזל בלחץ, מעלים את נקודת הרתיחה שלו ב 2-3 מע'. שס' הלחץ הגבוה תפקידו לשמור על הלחץ הגבוה אבל גם לפרוק לחץ עודף.

תת לחץ- עם התקררות המע' בסוף נסיעה יורד גם הלחץ במע' הקירור. השס' הנ"ל מונע התכווצות של הצינורות והרדיאטור (במיקרים קיצוניים) בעקבות ירידת הלחץ.

אם אתה רוצה עוד פרטים, תתקשר אלי.

נעם 052-3951522

"מעולם לא נתתי לבי"ס להפריע להשכלתי" גם אני לא הפרעתי לי...

 

למכירה- KLE500 95 במצב טוב.

פורסם

ראשית תודה רבה על התגובות



ע"פ שני התגובות פה,והתגובה מתפוז, אני חושב שהבעיה קשורה לבעיות מתח עם יונית החום.

לדעתי סירקולצית המים תקינה לחלוטין ,והמנוע אינו מתחמם באמת כמו שמודיע

המד חום, משום ששמתי לב היום , שגם שהמנוע "מתחמם" ע"פ מד החום ,

אין שום ירידה בסחיבה\ביצועים (שמאפיינים התחממות יתר) מאשר שהוא על החצי , וזה כבר סימן טוב שהבעיה היא אך ורק במד טמפ , ואינה בעיה כלשהית בקירור עצמו.

כנראה שמשהו דפוק בלוח השעונים , משום שגם מד הדלק מתנהג בצורה מוזרה (העלתי תמונה והסבר בתפוז). יתרה מזאת, מבלי לעקוב אחרי החוט של יונית החום מראש המנוע ללוח השעונים, אני יכול להסיק שהגורם המקצר נמצא בלוח השעונים ולא בדרך אליו

משום שכפי שנאמר גם מד הדלק בעייתי.

הוכחה נוספת לכך, שמד החום "משקר" היא העובדה שאם המנוע קר, ומניעים את הכלי, לאחר שניות בודדות ,מד החום עומד על השליש , ואח"כ לחצי , ואין סיכוי

שהמנוע מספיק להתחמם עד אז

בפורום בתפוז אחד הגולשים אמר שלדעתו לא מגיע (-) אל לוח השעונים , וזה די

מסתדר עם התאוריות פה ,אם כן

הבעיה נעוצה ככל הנראה ב(-) בלוח השעונים , בין אם הוא מקצר, ובין אם הוא לא מגיע.

די תמוה שהוא לא מגיע בכלל ללוח השעונים , משום שהתאורה שם\רוב נורות החיווי עובדות,אבל לכו תבינו איטלקים ...

מחר אנסה לפתוח את הלוח שעונים , ולראות מה הולך שם

 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...