Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5084 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול בערב ניסיתי להניע, יש סטרטר אבל אין הנעה. אני לא חושב שזאת בעיה של מצבר, הוא בן שנתיים וחזק, בדחיפה מניע בקלות. אחרי כיבוי מנוע גם מניע, רק אחרי עמידה של שעה שעתיים לא מניע. היום ניסיתי שוב אחרי עמידה ושוב לא הניע מה יכולה להיות הבעיה?

פורסם

זה לא מסביר את העניין למה הוא מניע אחרי שהאוטו נח פחות משעתיים או בדחיפה. מניסיון גם אם פלאג היה מנותק הוא היה מניע לי בעבר.

פורסם
זה לא מסביר את העניין למה הוא מניע אחרי שהאוטו נח פחות משעתיים או בדחיפה. מניסיון גם אם פלאג היה מנותק הוא היה מניע לי בעבר.

אלה הבדיקות הראשוניות שהעלות שלהם היא אפסית וניתנים לבדיקה בצורה עצמאית אם יש לך את הידע הבסיסי ביותר. אתה תעשה עם זה מה שאתה רוצה.. אנחנו רק נותנים כיוונים מהקל לכבד.

פורסם

אם אתה מתאר את הבעיה בצורה מדויקת זו בעיה דיי מוזרה.

אם אכן במצב שהוא לא מניע עם הסטרטר הוא כן מניע בדחיפה הבעיה בפעולת הסטרטר שחלשה מידיי. מצבר, סטרטר או חיבורים. הבעיה כנראה באחד מהם, שוב רק אם זה התיאור המדויק של הבעיה.

 

אם הבעיה הייתה בהצתה/דלק אני לא רואה סיבה שדווקא בדחיפה הוא יניע.

פורסם

אביב , איך אתה מסביר את זה שהוא מניע בסדר זמן מסויים לאחר הכיבוי? האם כשהמנוע חם יותר קל לסטרטר להניע? אני לא שומע הבדל ברעש של הסטרטר ב2 המקרים, מה עם חיישן הצתה או רכיב אלקטרוני אחר?

פורסם

תוקן במוסך מורשה של רנו בתל אביב - מוסך המכונן. אכן בעייה בחיישן הצתה, הוחלף. והוחלף גם יוניט חום.

לא הגיוני שהבעיה נגרמה מבעיות בשניהם וסביר להניח שהיה מספיק להחליף אחד מהם. אבל נו שיהיה.

1570 שקל.

פורסם
תוקן במוסך מורשה של רנו בתל אביב - מוסך המכונן. אכן בעייה בחיישן הצתה, הוחלף. והוחלף גם יוניט חום.

לא הגיוני שהבעיה נגרמה מבעיות בשניהם וסביר להניח שהיה מספיק להחליף אחד מהם. אבל נו שיהיה.

1570 שקל.

וואוו, למה כזה יקר? מה עשו שם? כמה זמן עבדו על זה?

  • ספונסר פורום
פורסם
תוקן במוסך מורשה של רנו בתל אביב - מוסך המכונן. אכן בעייה בחיישן הצתה, הוחלף. והוחלף גם יוניט חום.

לא הגיוני שהבעיה נגרמה מבעיות בשניהם וסביר להניח שהיה מספיק להחליף אחד מהם. אבל נו שיהיה.

1570 שקל.

 

אתה מוזמן לפרגן למוסך בחוות דעת בפורום המתאים.

×
×
  • תוכן חדש...