Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבילות גלישה עם סים מקומי אינן יקרות, נדמה לי שסים + חבילה של 1.5 ג"ב ברשת A1 יעלה כ-20 אירו. מה שמצריךבירור הוא אם הסים לא חסום ל-VoIP - נתקלתי באירופה בחברות שחוסמות אופציה זו, עליך לבדוק זאת לגבי הסים שבו תבחר.

אישית, לתקשורת עם הארץ, אני מעדיף סים של גולן - הוא יהיה הזול ביותר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 130
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני לא צריך סים בשביל להשתמש בGPS נכון? אצטרך סים לשיחות בלבד.

מישהו יכול לעזור בתכנון מסלול הנסיעה?מספרי כבישים.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

כל גיפיאס על האייפון,רק הוייז לדעתי משתמש בחיבור אינטנרט.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

נסה למצוא איזה נוקיה 5800 או N97 או משהו דומה ישן - יש שירות ניווט חינם שאינו מצריך חיבור נתונים. רק דאג להוריד את המפות הרלונטיות מ0Nokia Maps לפני הנסיעה. הבעיה היא שלפני שאתה מתחיל לנווט אתה צריך למרכז את המפה בערך במקום שבו אתה נממצא באופן ידני, אחרת המערכת תתקל בקשיי איכון ראשוני.

 

לתכנון הנסיעה אני ממליץ על ViaMichelin אם כי אפשר להעזר גם ב-Goggle Maps או Expedia. המלצתי היא להכין לפחות את שלד המסלול לפני הנסיעה ולהדפיס הוראות - והיתרון של מישלן הוא בכך שממש מראים לך ציורים של שלטי הדרכים וכן מציינים אזהרות של סכנות בדרך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הבנתי שכדאי לעבור דרך הגרוסגלוקנר והוא מגיע לכיוון טירול מזלצבורג(נקודת ההתחלה).

יש כמה כניסות לכביש? הבנתי שהכביש הוא כביש אגרה,איפה משלמים?

בבקשה חברים עזרה כמה שיותר,איפה חייב לבקר?ממה להיזהר?

 

הרכב ככל הנראה הוא A4 או דומה לו.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

איני מכיר את הכביש הספציפי, אבל עקרונית באוסטריה יש שני סוגי אגרה:

1. אגרת כבישים כללות - Vignette שעליך לרכוש לפני כניסתך לכביש המהיר. ניתן לרכישה בכל תחנת דלק הסמוכה לגבול האוסטרי.

2. אגרות לקטעים מיוחדים - בד"כ מנהרות ופאסים. אני נתקלתי בכמה מקומות בהם נדרשתי לשלם אגרה בכניסה לקטע כזה (toll plaza סטנדרטית, בדומה למנהרות הכרמל ולכבישי אגרה בכל העולם). קראתי באיזה מקום שיש גם מקומות עם זיהוי לוחית רישוי (בדומה לכביש 6) אבל לא נתקלתי בזה אישית, ואני גם לא יודע איך זה פועל כאשר חלק נכבד מהמכוניות נושאות לוחיות רישוי זרות. אני מניח שיש דרך לשלם אגרה בכניסה או ביציאה מהקטע. נסה לבדוק ברשת בחיפוש על הכביש המבוקש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עברת את כל הכביש?או רק חלקו?

 

בבקשה המלצות על אתרים מומלצים!

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

איפה כל החברה מתחילת השרשור שהציעו פה נקודות במסלול? כבר נסעו?:lol:

 

שאלה נוספת:

הטיסה חזרה היא ב-10:30 ממינכן,האם כדאי לישון את הלילה לפני במלון במינכן?(יצמצם לי בעצם חצי יום באוסטריה) או עדיף ללון באוסטריה בקרבת הגבול כדאי לקצר נסיעה בבוקר?

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

נתחיל מהסוף. אתה צריך להיות בשדה לפני הטיסה, כך שהגיוני לישון במינכן. מניח שיש מלונות בשדה התעופה. הכי נוח.

גרוסגלוקנר יש כניסה דרומית ויש צפונית, לא רחוק מזל אם זה החביב לביקור. המחיר כ32 יורו לרכב. איני יודע אם באוקטובר הכביש פתווח, מניח שכן אך שווה לבדוק. בתוך הכביש חוץ מהדרך צפון דרום, סטייה אפשרית ורצויה לפרנץ יוזף הוהה. יש תצפית. כמובן יש עצירות קטנות לעוד תצפיות. נצל אותן.

 

אני ממשיך לכתוב,בינתיים אם יש שאלות, שאל. כי בהמשך אצא.

עוד דרך יפה באוסטריה היא דרך סילברטה- סילברטה שטרסה במערב אוסטריה. אם תסתכל במפהעל סנט נאנטון מחד - בצד המערבי של דרך סילברטה, ובלודנז במזרחי, יש בינהן כביש ישר במפה, אבל דרומה מזה כביש מפותל ויפה- סילברטה.נדמה לי כביש 188. כל הכבישים יחד יוצרים מעין משולש העומד על קודקודו. לא בטוח שכדאי באותה נסיעה גם אותו וגם גלוסגלוקנר, אך אפשרי.

סנט אנטון עצמה לא מענין. אינסברוק גדולה יחסית, לא יודע אם מענינת אותך, אותי לא. המלונות בה יקרים, חוץ מבודדים. ממליץ מאוד על הוטל הלגה.helga זול, טוב, צוות נחמד. אם תהיה שם מסור ד"ש מהאיש עם האלפא שאמר שפולקסווגן מכוערות, לעובדת שיש לה כזו...לא ידעתי כשאמרתי.קרוב לעירה אימסט, על הכביש בין סנט אנטון לאינסברוק, יש כמה אטרקציות כולל עלייה ברכבת וירידה במעין מזחלת במגלשה.מלון נאונר מומלץ ,לא יקר וארוחת בוקר מפתיה מאוד, לטובה.neuner.

אם תסתכל בפה, על אותו כבישמסן אנטון לאינסברוק, יש ירידה דרומה לכמה כבישים יפים עם נוף:pitztal. otztal. stubital

פורסם

מאותו כביש ניתן לצאת טיפה צפונה. לזיפלד אין טירול, ישוב תיירותי חביב. לידו ישוב בשם לויטש וממנו נתן להגיע לקניון לויטש שבו הולכים על גשר ברזל ארוך מעל ובתוך ואדי עם מיים ומפלונים. ברר בלישכת תיירות מקומי. אגב, ברוב המלונות תימצא פליירים של פרסומות לאטרקציות באיזור.

 

ליד העיר זלצבורג שהיא חביבה, יש מזרחית לה מיספר אגמים ולחופם כפרים נחמדים תיירותיים. אפשר לבלות כמה ימים שם, באזור שנקרא זלצמרגוט. כמה ישובים חביבים הם סט וולפגנג, הלסטט, גוסאוסין, סנט גיליגן. ארבעה אגמים ממזרח לזלצבורג, קשה לפספס.

באזור זה לבדו ניתן לבלות מיספר ימים.

 

הערה- זלצמרגוט יחסית במיזרח. דרך סילברטה במערב. גרוסגלורנר במרכז ודרומה. לא רחוק מימנו מפלי קרימל בהם לא הייתי.

לא חובה להיות גם במזרח וגם במערב. ניתן להתמקד.

 

עוד הערה- לא הזכרתי את וינה והאיזור שקצת מערבית לה. לא מכיר.

גם לא את האזור הדרום מזרחי של קלנגפורט.אך ממילא אין טעם לרוץ לאורכה ולרוחבה של כל הארץ.

פורסם

דני, אולי תזכיר לנו את מסגרת הזמן.

לגבי לינה בלילה האחרון - אני ממליץ לקצר טווחים. בטיול האחרון שלי ישנתי במלון של רשת Azimut, נמצא בשולי העיר בסמוך ליציאה 2 של A94. משם נסיעה של 40-50 ק"מ לנמה"ת, הכל על האוטובאהן. אם אתה מחליט להגיע לשם עוד יום קודם תרויח או אפשרות לטיול במינכן (גישה לא רעה בתח"צ) או קניות זולות במרחק 5-10 דקות נהיגה מהמלון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני מגיע למינכן ב-9 בבוקר.שבעה 7 ימים מלאים.

כמו שאמרתי הכיוון הוא זצלבורג ממינכן,כמה ימים באיזור,ונסיעה לכיוון טירול שיכולה גם להימשך כמה ימים אם יש מה לראות בדרך.

אין לי תכנון מדוייק לטיול,כל אטרקצייה מומלצת נשתדל להגיע.

 

שאלה נוספת,מישהו התנסה בכרטיס של זלצבורג?כדאי לקנות? המחיר הוא 50 יורו למבוגר ו-25 לילד.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

קח את כל הנקודות שאתה רוצה לראות, ונסה להרכיב מזה מסלול נסיעה זורם (כמה שפחות הלוך וחזור).

 

מה שתצליח תצליח מה שלא יחכה לך לשנה הבאה (תירוץ לטוס לשם שוב) :)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

יש שיטה אחרת חוץ מלשבת מול מפה ולחפש כמו אידיוט את כל השמות הקשים לאיות האלה?

אולי תוכנ ייעודית?:roll:

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 


×
×
  • תוכן חדש...