Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

0 עד מינוס 12 מבטיח כבישים קפואים וכדי להמשיך לנהוג בבטחה צריך צמיגי חורף.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

  • תגובות 130
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חברים, קבלו כמה תמונות משלושת הימים האחרונים, אוסטריה מדהימה ואני נהנה מאוד.

 

יש עוד המון תמונות אבל בחרתי כמה נחמדות שמייצגות נאמנה את מה שהולך פה בשלושת הימים האחרונים. :-o

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

06.jpg

07.jpg

08.jpg

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

טוב אז עברו כמעט חודשיים והגיעה דואר רשום:?

נכון,קנס על מהירות,82 במנהרה של 60 ,103 יורו.

איך משלמים?

כל המכתב רשום בגרמנית,ניסיתי לשלוח מייל לכתובת המצויינת אך נתקלתי בהתראה שהמייל לא הצליח להישלח בשלוש שעות האחרונות(משני מיילים שונים).:twisted:

מתקשרים לגרמנים ומנסים להבין איך לשלם?:oops:

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

והיום שוב קנס! 120 יורו!:shock::evil::-(

נסיעה בכבישי אוסטריה ללא ויגנטה!:shock:

יש לי כמה תמונות שרואים בהם בבירור את המדבקה על הרכב,שלחתי להם,

נקווה לטוב.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אני שמרתי את הספח של המדבקה, את הקבלה על התשלום ל-Korridor ואת חוזה שכירת הרכב שנתיים אחרי שחזרתי ארצה.

ד"א - הקנס היה יכול להיות הרבה יותר מ-120 אירו, דומני שהטווח מגיע ל-3,000 במקרים קיצוניים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
והיום שוב קנס! 120 יורו!:shock::evil::-(

נסיעה בכבישי אוסטריה ללא ויגנטה!:shock:

יש לי כמה תמונות שרואים בהם בבירור את המדבקה על הרכב,שלחתי להם,

נקווה לטוב.

 

vignette = וינייט.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מתעלק על השרשור

אנחנו נוחתים בווינה ונוסעים עד לאתר סקי באישגיל (בלתי ניתן לשנות כבר אז אל תרדו עלי שלא לקחנו טיסה למינכן שמושום מה יצאה משמעותי יותר יקר)

אנחנו מחפשים נקודות עניין אולי כבישים מעניינים , נופים , או כל דבר ששווה לעשות עיקוף קטן בדרך בשבילו

 

מאילו כבישי אגרה יקרים כדי להמנע ?

:wink:
פורסם

אין בעיה עם כבישי האגרה - דאג למדבקה (8.5 אירו ל-10 ימים, יש גם לחודש ולשנה) - ואתה מכוסה ב-98%. אם תגיה לכביש עם אגרה נוספת - כמו כמה מנהרות או מעברי הרים - שלם את הכמה אירו במחסום בכניסה וזהו.

הנסיעה מוינה ארוכה מאד, משה בסביבות 600 ק"מ. אני מקווה מאד שבחרת בטיסה יום קודם ותנוח לילה בוינה- שכן נהיגה כזו לאחר טיסת בוקר (עם לילה לבן לפניה) או בלילה (לאחר טיסת אחה"צ שמגיעה בערב) היא תענוג מפוקפק במקרה הטוב ומסוכנת מאוד במקרה הרע. אם אתה אמור להגיע ל-Ischgl ביום הטיסה אני ממליץ לך לנסות לבטל את הלילה הראשון ולמצוא מלון בוינה או סביבתה. אופציה נוספת היא נסיעה ברכבת, עליך לברר באתר ה-OBB.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כן , לצערנו לא תיכננו טוב

ואי אפשר לבטל את הטיסה

בגלל זה רציתי למצוא איזה תחנה או שתיים בדרך שנעשה את זה בeasy

ולהנות מאוסטריה על הדרך

מה הוא must see שלא כדי שנפספס ? יש לנו גם את הנסיעה חזרה לתכנן

:wink:

×
×
  • תוכן חדש...