Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

 

אני צריך להחליף רכב ל7 מושבים. בדקתי היום מאזדה 626 לפני קנייה.

הרכב יד רביעית שנת 2000, 200,000 ק"מ כשבועיים אחרי טסט. גיר ומנוע במצב טוב (לדברי המוסכניק שבדק).

להלן הבעיות:

קורזיה בצינורות המים ובמערכת המים

תושבת מצבר שבורה

אחת מתושבות המנוע לא בסדר

בעיות בסחיבת המנוע - המוסכניק אמר שהמנוע בסדר אבל שצריך כנראה לעשות כיוון לטיימינג.

הגה נוטה ימינה (אולי תפוח הגה לדברי המוסכניק).

בולמי זעזועים לא בסדר - לא יודע מה בדיוק, לדברי בעל הרכב זו בעייה מצוייה ברכב זה עקב כובדו ואין למה לתקן.

רפידות בלמים - קדמיים

בלמים אחוריים שחוקים

דלת אחת שלא ננעלת עם השלט.

המוט ההידרואלי שמרים את מכסה תא המטען שבור.

 

הרכב עם מכות פח קלות ללא תאונות ופגיעות בשאסי.

רוצה 21,000.

אשמח לשמוע האם הקנייה כדאית (מחירון 22,500), האם ניתן 'לסחוב' (מבחינת בטיחות ונזק לרכב) עם הבעיות הללו, עם מה אי אפשר לשחק, עלויות, והאם הבעיות הללו מצויות ברכב מסוג זה.

 

תודהרבה.

יש לציין שהמוסכניק שבדק (אינני מכיר אותו, נבחר באקראי) נתן הצעת מחיר של כ-3000 ש"ח לתיקון כל הבעיות.

 

תודה רבה

פורסם

מחיר מאוד גבוה! לא הייתי משלם לעולם יותר מ 12-13 על רכב כזה וגם הגזמתי. אח שלי קנה לפני שלושה שבועות שברולט אימפלה 2004! 6 מקומות (3 מקדימה) ב 20.5K...

 

אם אתה נעול וחייב, קח בחשבון את הדברים הבאים:

תיקון מוט הידראולי לתא מטען יכול להיות לא זול (תלוי מה הנזק בדיוק)

בולמים יכולים להיות יקרים

סחיבת מנוע - תנסה לבדוק מה באמת הבעיה, זה נשמע קצת חשוד ומתחמק (כיוון טיימינג לרכב שנת 2000? יש דבר כזה? אצלי בלנטרה 94 הקודמת היה כיוון אוטומטי אז לא יודע)

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

דווקא המוט הידראולי אתה יכול להשיג חליפי די בזול (במולטיפלה שניים ב150 ₪)

בשאר הדברים נזק של יותר מ3000 ₪ שאמר המוסכניק אל תזלזל בבולמים אם בעל הרכב אמר לך שזה רכב כבד וכו' שטויות הרכב כנראה מוזנח.

מסכים עם קודמי במצב השוק היום לא משלמים כמעט מחירון על רכב כזה 12-14 אלף ₪ נשמע יותר הוגן.

פורסם

זה מחיר גבוה לרכב בן 13 ,אבל הבנאדם שמוכר את הרכב יודע שההיצע של רכבים עם 7 מקומות ברמות המחיר האלה נמוך ביותר,

חפש מיצובישי ספייסווגן או מאזדה MPV (לגבי המאזדה אפילו שנתת 99),

אביב8)

×
×
  • תוכן חדש...